Mitä tämä on
Minulla oli kuukautiset myöhässä pari päivää, kunnes eilen pyyhkimällä tuli paperiin hiukan verta. Ajattelin etä nyt ne alkaa, mutta edelleenkään ei siteeseen vuoda mitään... Aina ennen kuukautiset ovat alkaneet heti kunnon vuodolla.
Sain keskenmenon syyskuussa (rv 9+4, sikiön kehitys pysähtynyt rv6) eli kyseessä oli keskeytynyt keskenmeno, joka alkoi myös tuhruilemaan näin. Mutta eihän minulla vielä voi olla ainakaan keskeytynyttä keskenmenoa koska olisin vasta rv4, vai voiko?
Keskenmenon jälkeen odoteltiin yhdet kuukautiset. jotka tulivat ajallaan ja olivat normaalit.
Kerokaa onko kokemuksia?
Kommentit (3)
Niin ikävää kuin odottaminen onkin, suosittelisin vain odottamaan muutaman päivän, koska tilanne todennäköisesti selvenee siihen mennessä. Minulla on vuosien mittaan ollut niin ihmeellisiä ja toisistaan poikkeavia kiertoja, ettei usein tiennyt millaista loppua olisi pitânyt odottaa. Kaikki kyllä on aina päättyneet menkkoihin. Välillä tuhruttelua oli monen monta pv, välillä ei yhtään, välillä alkoi tiputtelulla, välillä suoraan kunnon vuodolla. Hyvin usein tuhrut tai tiputtelut alkoi niin että sitä tuli vain aamupäivisin, mutta joka päivä hieman enemmän ja sitten alkoi kunnon vuoto.
Mut kaikkihan olemme erilaisia joten tässä vain minun kokemuksia...
vastauksista!
Ajattelinkin testata parin päivän päästä, jollei vuoto ylly ennen sitä.
Jos kuukautiset eivät nyt kunnolla ala, niin kannattaisi tehdä raskaustesti. Monella tulee raskaana ollessa silloin kuin kuukautisten pitäisi alkaa jotain niukempaa vuotoa, eli testaa ja toivotaan, että olet raskaana.