Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää et toiset hoikkia mättämällä ihan sikamääriä herkkuja

Vierailija
22.01.2023 |

Itse 100kg vaikken syö ikinä herkkuja. Päivän kalorit 1400 ja teen pitkiä lenkkejä, äskenkin 9000 askelta.

Totuus on et toiset voi syödä mitä vaan ja toiset ei mitään. Itse punnitsen ja laitan kaiken yazioon ja peruskulutus oli 2000 jos päivän makais.

Täs esim Vikströmin ruokia ja melko hoikka

Vikströmin pitämä ruokapäiväkirja osoittaa, että hän on syönyt viikon aikana muun muassa 33 muffinsia, saman verran suklaapatukoita, 13 pussia karkkia, viisi pussia suklaarusinoita, kolme suklaalevyä ja kaksi makeaa leivosta.

Mittavan listan jatkona on myös useita noutoruoka-annoksia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt liian vähän.

Mut joo, sama mulla. Oon entinen anorektikko, joten osaan laskea kalorit yms. mut nyt kun painoa on ihan saaaaatanasti liikaa, se ei putoa vaikka syön grammalleen ja liikun metrilleen ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan.

Vierailija
2/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sun matikkas mättää tai et ole itsellesi rehellinen.

Satakiloisen peruskulutus on kyllä enemmän kuin 2000 kilokaloria vuorokaudessa, ihan satavarmasti laihdut jos syöt 1400 kaloria päivässä tarpeeksi pitkään.

Kalorithan ne pääasiassa ratkaisee. Tuossa mainitsemassasi tapauksessa voi olla, että vaikka hän on syönyt ns. roskaruokaa niin kokonaiskalorit ovat kuitenkin jääneet alle kulutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henni kirjoitti:

Syöt liian vähän.

Mut joo, sama mulla. Oon entinen anorektikko, joten osaan laskea kalorit yms. mut nyt kun painoa on ihan saaaaatanasti liikaa, se ei putoa vaikka syön grammalleen ja liikun metrilleen ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan.

Olen koittanut myös isompaa kalorimäärää mut ei tipu. Melkeen tekis mieli alkaa vetää herkkuja, viiniä yms mut oikeen tahallaan jatkan et kuin kauan paino voi pysyä sadassa kun kalorivaje liikunnan kanssa yli 1000 kaloria joka päivä jo kuukausia.

Ja syön superterveellisesti, saan kaikkia tarpeellisia ainesosia. Kaikki katson tarkkaan mut niin vaan voi painaa 100kg syöden väjän ja terveellisesti.

Vierailija
4/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sun matikkas mättää tai et ole itsellesi rehellinen.

Satakiloisen peruskulutus on kyllä enemmän kuin 2000 kilokaloria vuorokaudessa, ihan satavarmasti laihdut jos syöt 1400 kaloria päivässä tarpeeksi pitkään.

Kalorithan ne pääasiassa ratkaisee. Tuossa mainitsemassasi tapauksessa voi olla, että vaikka hän on syönyt ns. roskaruokaa niin kokonaiskalorit ovat kuitenkin jääneet alle kulutuksen.

Juu jatkan testiä kun ei onneksi pahemmin tee mieli herkkuja. Jossain kohtaa pakko alkaa painon tippua.

Vierailija
5/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pääsit 100 kg painoon 1400 kalorin dieetillä eikä kuulosta kovin lupaavalta asetelmalta, että yhtäkkiä alat jollekin kituutusdieetille jota et pysty ylläpitämään.

Vierailija
6/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olis kyllä melkoinen tilinpaisuttaja pitkässä juoksussa, jos paino pysyy samana syömisestä huolimatta. 

Vierailija
7/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perää tuossa on. Laskin juuri jollain hs-laskurilla, että syön karkkia 30kg vuodessa ja kyllä, olen se ärsyttävä hoikka. Ja olen jo 50v ja aina syönyt herkkuja paljon, en punnitse, enkä harkitse, vaan syön mitä tykkään.

Vierailija
8/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt superterveellisesti, eli mitä mitä syöt?

Vierailija
9/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepas, että syöt vuoden ajan 2000 kcal päivässä, jaettuna tasaisesti 3-6 ateriakertaan.

Liiku niinkuin nytkin.

ÄLÄ KÄY VAA'ALLA (koska olet säästöliekillä, paino nousee ensin, mutta sitten se alkaa laskea, ja jos punnitset itsesi ja kauhistut alun pientä painonnousua, alat taas kituuttaa, joka EI TOIMI kuten olet varmaan jo huomannut)

Vierailija
10/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä omituista, miten se ap:n mainitsema ihminen ei ole tuota isompi tolla karkkimäärällä. Mä itsekin tykkään karkista mutten saisi noin paljoa alas viikossa.

Vierailija
11/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hän on syönyt viikon aikana muun muassa 33 muffinsia, saman verran suklaapatukoita, 13 pussia karkkia, viisi pussia suklaarusinoita, kolme suklaalevyä ja kaksi makeaa leivosta."

Siis mitä???? Viikossa? Syökö se mitään muuta sitten ollenkaan?

Vierailija
12/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaiskohan se, että Elena on mies. Okei, hormoneilla ja leikkauksilla sotkettu, mutta miehen solut, elimet, kudokset...

Miehen kehon kulutushan on suurempaa kuin naisten. Hän ei siis liho niin helposti, kuin nainen lihoisi noilla herkuilla?

Vierailija
13/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksilöllistä kuinka paljon niistä karkeista lihoo. Laskukaavat on sinnepäin arvioita koska sitä ei pysty mittaamaan.

Vierailija
14/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1c0c1a1d-0bff-4240-bc9d-ace2b00…

Tuolla Vikström.

On hän aika pulleassa kunnosssa mutta tolla ruokavaliolla luulisi hänen olevan 50kg isompi

Vierailija
15/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta: "Vikström kertoo vihanneensa kehoaan pienestä pitäen. Puolitoista kuukautta sitten rasvaimussa käynyt Vikström toivoo pystyvänsä pudottamaan painoaan Laukan avustuksella."

On sutjakka, koska on käynyt rasvaimussa.

Vierailija
16/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaiskohan se, että Elena on mies. Okei, hormoneilla ja leikkauksilla sotkettu, mutta miehen solut, elimet, kudokset...

Miehen kehon kulutushan on suurempaa kuin naisten. Hän ei siis liho niin helposti, kuin nainen lihoisi noilla herkuilla?

On myös tosi pitkä. Joku 155senttinen olisi tosi lihava tuolla mätöllä.

Itse olen 168 ja saan kyllä pitää herkkuhimot kurissa.

Herkuttelen makeilla vain tilipäivänä. Muulloin ei yhtään.

Vierailija
17/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pääsit 100 kg painoon 1400 kalorin dieetillä eikä kuulosta kovin lupaavalta asetelmalta, että yhtäkkiä alat jollekin kituutusdieetille jota et pysty ylläpitämään.

No useampi kuukausi mennyt nyt näin ja aiemminkin, tuli vaan viiniä juotua mikä jäänyt pois ja vähän tarkempi ruokavalio siten että kaiken merkkaan ylös.

Syön kasviksia päasiassa, vähän hedelmiä, kananmunia, tonnikalaa ja muita kaloja. Joskus kanaa. Leipää aamulla jossa kuitua vähintään 7. Myös protein.fi juomalla korvaan töissä lounaan jos en ole ehtinyt pakkaamaan eväitä.

Vierailija
18/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutusta: "Vikström kertoo vihanneensa kehoaan pienestä pitäen. Puolitoista kuukautta sitten rasvaimussa käynyt Vikström toivoo pystyvänsä pudottamaan painoaan Laukan avustuksella."

Kokovartalon rasvaimussa? Tuskin

Vierailija
19/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoikka 20 vuotiaana, joten minulla on vähemmän rascasoluja kuin monilla muiloa, jotka olivat tanakoita tai lihavia tuossa iässä. Nyt sitten pystynbsyömään mitä vaan eikä paino nouse. Pitäkää huoli ettei lapsenne oie pullukoita teini-iän jälkeen niin pääsevät loppuelämän paljon helpommalla.

Vierailija
20/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaimussa lähtee max 2kg ei vaikuta kyllä juuri mihinkään. Rasvansiirrot hänessä lähinnä näkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi