Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää et toiset hoikkia mättämällä ihan sikamääriä herkkuja

Vierailija
22.01.2023 |

Itse 100kg vaikken syö ikinä herkkuja. Päivän kalorit 1400 ja teen pitkiä lenkkejä, äskenkin 9000 askelta.

Totuus on et toiset voi syödä mitä vaan ja toiset ei mitään. Itse punnitsen ja laitan kaiken yazioon ja peruskulutus oli 2000 jos päivän makais.

Täs esim Vikströmin ruokia ja melko hoikka

Vikströmin pitämä ruokapäiväkirja osoittaa, että hän on syönyt viikon aikana muun muassa 33 muffinsia, saman verran suklaapatukoita, 13 pussia karkkia, viisi pussia suklaarusinoita, kolme suklaalevyä ja kaksi makeaa leivosta.

Mittavan listan jatkona on myös useita noutoruoka-annoksia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutusta: "Vikström kertoo vihanneensa kehoaan pienestä pitäen. Puolitoista kuukautta sitten rasvaimussa käynyt Vikström toivoo pystyvänsä pudottamaan painoaan Laukan avustuksella."

On sutjakka, koska on käynyt rasvaimussa.

Sutjakka? Nyt olet kyllä katsonut väärää kuvaa

Vierailija
22/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon pitkäks ja raamikkaaks kasvanut ja hourmantiks syntynny ei vaikeeta bulkita ja laihuttaa ja ei tasan käy onnen suomat lahjat kaikille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikström on pitkä mies, joten ruokamäärä on miehen määrä. Lisäksi hän on pyöreä ja roteva ja ehkä jopa liikkuu paljon.

Vierailija
24/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutusta: "Vikström kertoo vihanneensa kehoaan pienestä pitäen. Puolitoista kuukautta sitten rasvaimussa käynyt Vikström toivoo pystyvänsä pudottamaan painoaan Laukan avustuksella."

On sutjakka, koska on käynyt rasvaimussa.

Kokovartalon rasvaimussa? Tuskin

Varmaan vyötärön.

Vierailija
25/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti terveellistä ole syödä hulluna herkkuja vaikka ei lihoaisikaan. Mä syön aivan liikaa sokeria mutta en silti liho. Melkein ajattelen et olis helpompi vähentää herkuttelua jos siitä olisi konkreettinen silminnähtävä seuraus.

Vierailija
26/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se silti terveellistä ole syödä hulluna herkkuja vaikka ei lihoaisikaan. Mä syön aivan liikaa sokeria mutta en silti liho. Melkein ajattelen et olis helpompi vähentää herkuttelua jos siitä olisi konkreettinen silminnähtävä seuraus.

Miksi sinun pitäisi tai haluaisit olla syömättä herkkuja?

Vierailija
27/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi tai haluaisit olla syömättä herkkuja?

Koska ajattelen ettei liika sokeri tee keholle hyvää. Aineenvaihdunta, hormonitasapaino, hampaat jne. Rasvamaksa voi tulla liiasta sokerista vaikka ei lihoisi tai käyttäisi alkoa liikaa.

Vierailija
28/28 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henni kirjoitti:

Syöt liian vähän.

Mut joo, sama mulla. Oon entinen anorektikko, joten osaan laskea kalorit yms. mut nyt kun painoa on ihan saaaaatanasti liikaa, se ei putoa vaikka syön grammalleen ja liikun metrilleen ravitsemusterapeutin ohjeiden mukaan.

Vaihda "vaikka"-sana "siksi"-sanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi