Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei matkatoimistojen hotellikuvauksissa lue minne järjestävät retkiä?

Vierailija
22.01.2023 |

Tietäisi vähän sen perusteella katsoa hotellia vai tilaako retken kokonaan ulkopuoliselta järjestäjältä jne?

Mietin siis vaikka Ba Na Hills ja My Son Sanctuary -kohteiden näkemistä joiden takia voisin lähteä Vietnamiin asti mutta TUI:n yhdenkään Da Nangin hotelliesittelyn sivuilla ei lue saako sieltä retkeä vai ei. Sitten hotellissa ehkä selviääkin että voisi saada tai järjestetty retkipäivä on huono tms? Nuo retket kuitenkin olisi se olennaisin syy lähteä tuonne asti eikä niinkään hotelli.

Ja toisaalta vuosia sitten olen ollut yhdessä luksushotellissa Turkissa ja nyt jälkikäteen kiinnostaisi että missäs oltiinkaan paikan päällä järjestetyllä retkellä enkä sitä tietoa löydä mistään enää tässä vaiheessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hotellille sähköpostia ja kysy?

Vierailija
2/6 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samalla vaivalla sitten järjestän koko reissunkin itse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin voisivat ilmoittaa aina hotellin huoneistojen parvekkeiden koon.

TUIlta otettiin kerran (ja ainoan) matka ja huoneesta parvekkeella piti maksaa 48 euroa erikseen. Olihan siinä nauramista ja eipä oikein naurattanutkaan kun aukastiin parvekkeen ovi et käydäänpä maisemia katsomassa. Parvekkeen syvyys 20cm, elikkä sellainen enempi ranskalainen....

Vierailija
4/6 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi että hotellit eivät itse järjestä mitään retkiä, vaan matkatoimistot tms. tekevät sen. 

Vietnamissa tuo retkien järjestäminen on muuten todella helppoa. Menet hotellin ovesta ulos ja joku tulee takuulla kauppaamaan sukulaisen serkun kummin kaiman järjestämiä palveluita turisteille.

Vierailija
5/6 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että hotellit eivät itse järjestä mitään retkiä, vaan matkatoimistot tms. tekevät sen. 

Vietnamissa tuo retkien järjestäminen on muuten todella helppoa. Menet hotellin ovesta ulos ja joku tulee takuulla kauppaamaan sukulaisen serkun kummin kaiman järjestämiä palveluita turisteille.

Tilaisin etukäteen reissut ja suunnittelisin melko tarkan ohjelman sen mukaan. Mutta olisi kiva tietää jos matkatoimiston retki on vaikka torstaina niin toki voisin osallistua siihenkin siinä missä itse järjestämääni keskiviikon jos tietäisin siis etukäteen vaihtoehdot.

Ja siis niitä matkatoimistojen retkiä haluaisinkin tietää etukäteen, kirjoitin että hotellikuvauksissa ei lue. Saisi lukea kohde-esittelyissä tai jossain että täältä hotellista pääsee retkille A, B ja C aina tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin ja toisesta hotellista sitten taas retkille B ja C ja D jne.

Vierailija
6/6 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaisin etukäteen reissut ja suunnittelisin melko tarkan ohjelman sen mukaan. Mutta olisi kiva tietää jos matkatoimiston retki on vaikka torstaina niin toki voisin osallistua siihenkin siinä missä itse järjestämääni keskiviikon jos tietäisin siis etukäteen vaihtoehdot.

Ja siis niitä matkatoimistojen retkiä haluaisinkin tietää etukäteen, kirjoitin että hotellikuvauksissa ei lue. Saisi lukea kohde-esittelyissä tai jossain että täältä hotellista pääsee retkille A, B ja C aina tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin ja toisesta hotellista sitten taas retkille B ja C ja D jne.

Ööh, ja et kysy asiaa siitä matkatoimistosta, joka järjestää matkan, koska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi