Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikisinkkukavereitani yhdistävä piirre

Vierailija
22.01.2023 |

Kaikki etsivät kuumeisesti kumppania, mutta eivät halua käydä missään, esim baarissa tai harrastuksissa tai ylipäätään kodin ulkopuolella. Tinderissä ovat ja käyvät treffeillä, mutta sekin on selattu läpi hetkessä eikä kukaan tee vaikutusta siellä.

En vaan käsitä tätä ajatusta, että ihmetellään miksei kelpaa kun yksinkertaisesti syy on se, ettei ole edes mahdollista tavata ketään, koska ei käy missään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku enkä aktiivisesti etsi kumppania. En siis ole tinderissä tai missään muissa vastaavissa ja mulla on hyvin vähän sosiaalisia suhteita. En käy juuri missään muualla kuin kaupassa ja töissä, välillä myös lenkillä, mutta se on riittänyt siihen, että minua on melko paljon yritetty pokata. 

Vielä kukaan minua kiinnostava ei ole yrittänyt, mutta kokemusteni valossa en pidä mahdottomana, että löytäisin kumppanin tekemättä asian eteen itse mitään.

Kauniin nuoren naisen elämää...

Vierailija
22/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä mistään ulkoa voi kumppania löytää ilman alkoholinhuuruisia baareja. Kun se spontaani jutustelu selvin päin vieraiden kanssa ei ole kauhean kovassa huudossa täällä Suomen maassa. Ainoaksi jää siis kaikenmaailman Tinderit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkku enkä aktiivisesti etsi kumppania. En siis ole tinderissä tai missään muissa vastaavissa ja mulla on hyvin vähän sosiaalisia suhteita. En käy juuri missään muualla kuin kaupassa ja töissä, välillä myös lenkillä, mutta se on riittänyt siihen, että minua on melko paljon yritetty pokata. 

Vielä kukaan minua kiinnostava ei ole yrittänyt, mutta kokemusteni valossa en pidä mahdottomana, että löytäisin kumppanin tekemättä asian eteen itse mitään.

Samaa ajattelin itsekin tuon luettuani.

Vierailija
24/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkukylien huoltoaseman baarit on täynnä ikisinkku miehiä. Sieltä saa valita kenet ottaa!

Huoltoasemat ovat erittäin harvinaisia siis sellaiset missä on samassa yhteydessä korjaamopalvelu ja liikkeen puolella myydään polttimoita, öljyä, lasinpyyhkijän sulkia, sulakkeita, renkaita, hihnoja ym. useimmissa paikoissa myydään ainoastaan pizzaa, olutta ja kahvia ja kahden kupin hinnalla saa kaupasta kahvipaketin

Vierailija
25/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mt-ongelmat, hypergamia, exän kaipuu ja hänen vertaaminen muihin.

Vierailija
26/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vapaaehtoisessa sinkkuudessa mitään pahaa ole. Jos viihtyy niin mikäs siinä. Mutta siinä vaiheessa kun valitetaan ettei kumppania löydy, muttei tehdä mitään sen eteen niin pistäähän se hieman naurattamaan.

Vierailija
27/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut,käynyt baareissa ja matkustanut yksin. Olen käyttänyt tinderiä ja muita deittiappeja monta vuotta ja käynyt treffeillä. Olen silti sinkku. Moni kotihiirikaverini on pariutunut jo hyvin nuorena.

N26

Vierailija
28/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sanoisin syiksi edellä mainitun kyvyttömyyden olla aidosti iloinen toisten puolesta, siinä tulee aina ensimmäisenä kateus jos toisella menee paremmin. Sitten toki mt-ongelmat ja muutenkin liian pitkä yksinolo. Ja nyt kun satuin kokemaan oikein tunnepitoisen pikatuulahduksen ensimmäistä kertaa elämässäni, niin oikein mikään ei enää tunnu miltään siihen verrattuna.

Vierailija
29/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin itsekin tuon luettuani.

Todellakin jos miehet tietävät kauniin nuoren naisen nimen, niin lähestyvät heti vaikkapa facessa. Näin kävi siskollani jonka miespuoliset sinkkututtavani sattuivat näkemään seurassani, olivat heti facesta ottaneet selville kuka oli ja viestiä pukkasi. Miehet kun ovat niin janoisia.

Vierailija
30/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustua uusiin ihmisiin, missä?

Vaikka 1 uusi tyyppi viikossa olisi 50 tänä vuonna.

Vierailija
31/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vielä kun joku mun tyyppinen tulisi juttelemaan. Mulla on aika erikoinen miesmaku, joten voi mennä aikaa. Joka tapauksessa haluan ehdottomasti kohdata tulevan mieheni ensimmäisen kerran oikeassa elämässä, enkä minkään ruudun läpi.

Vierailija
32/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu ettei sulla ole mitään käsitystä että joillekin nuo asiat eivät ole noin yksinkertaisia. Ei baari ja viina ole ratkaisu kaikkien kumppanihakuun, sieltä voi saada paljon ongelmia. Suomessa on rajatummat mahdollisuudet ja väestö, kuin ulkomaillla, säästä puhumattakaan. Moni voi harrastella kotonakin ja ulkoilla. Joillakin työssäkäynti vie voimia, ellei ole lyhyt päivä tai viikko. Mamma ja mummokerhoja ehkä löytyy paikallisesti, tai setien autokerho. Joskus oikeanlaisen seuran ja heille sopivan, voi viedä aikaa.

Yökerhoissa (siis sellaisissa, missä on tanssilattia) käy nykyään vain naisia ja ulkomaalaistaustaisia miehiä. Ainakin Helsingissä. Naiset tulee sinne naisporukalla tanssimaan. Ihan huvitti, kun eilen eräässä yökerhossa lähes kaikki asiakkaat oli naisia. Ne miehet, ketkä siellä olivat, tulivat sinne naisen kanssa. Että ei baarista ainakaan miehiä löydy, en tiedä sitten löytyykö muita ongelmia.

Ei sieltä löydy naisiakaan, koska kavereitteinsa kanssa tulevat haluavat vain tanssia, eivätkä etsiä seuraa. 

Vierailija
33/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskoisin, että paria haluavat ikisinkut ovat nuorena käyneet baareissa ja nettitreffeillä, mutta eivät ole vaan löytäneet ketään. Keskiverron ihmisen on helppo löytää kumppani kun samanlaisia on niin paljon. Joku poikkeama keskiarvosta esimerkiksi ulkonäön suhteen vaikeuttaa kumppanin löytämistä merkittävästi. Vaikka nettideittailisi ja olisi baareissa 24/7 niin ei se auta, kun kohderyhmä ja todennäköisyys on niin pieni.

Vierailija
34/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vielä kun joku mun tyyppinen tulisi juttelemaan. Mulla on aika erikoinen miesmaku, joten voi mennä aikaa. Joka tapauksessa haluan ehdottomasti kohdata tulevan mieheni ensimmäisen kerran oikeassa elämässä, enkä minkään ruudun läpi.

Miksi itse et mene juttelemaan niille sinun tyyppisille?

Vierailija
35/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan käy missään mutta en myöskään ihmettele miksi olen sinkku, viihdyn ihan hyvin yksin enkä aktiivisesti yritäkään löytää ketään.

M34

#MGTOW

Vierailija
36/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut sanonta, mutta totta: ketään ei tulla kotoa hakemaan.

Eikä baarissakaan, jos istut katse seinään päin.

Eikä kaikki baarit ole kännihuuruisia räkälöitä.

Harmittaa monen sinkun puolesta kun pitävät kynttilää vakan alla. Ja syy siihen on suomalaisia piinaava ujous. Ja naisia piinaava prinsessa-asenne: minä tässä nättinä istun ja odotan, että joku huomaisi minut. Ehkä sinut on huomannut toinen ujo, joka ei uskalla tehdä aloitetta.

Käydään puhemiehiksi: järjestetään sokkotreffejä tuntemillemme sinkuille!

Vierailija
37/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itse et mene juttelemaan niille sinun tyyppisille?

Koska haluan että mies on oikeasti kiinnostunut minusta. Jos minä lähestyisin, voisi käydä niin, että se mun tyyppinen mies antaisi mulle mahdollisuuden vaikka en olisi yhtään hänen tyyppiään eikä hän olisi oikeasti edes kiinnostunut. En halua sellaista.

Vierailija
38/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. En minäkään käy muualla kuin töissä ja lähikaupassa eikä niistä kumppania löydy. Ei vaan jaksa mitään säätämistä ja turhaa hössötystä, mitä seurustelukumppanin "löytäminen" vaatisi. Ihan hyvä näin.

Sama juttu. Toki nuorempana sitä vielä jaksoi eli ei mun ikisinkkuus siitä ainakaan johdu etten olisi ikinä ollut "löydettävissä".

Aika aikaansa kutakin.

Enhän mä perheellisenä/parisuhteessa elävänäkään enää juurikaan kävisi baareissa ym vaan ihan samalla tavalla viihtyisin vapaa-aikana kotona, lenkkipoluilla ja harrastuksissa kuten nytkin.

Vierailija
39/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulunut sanonta, mutta totta: ketään ei tulla kotoa hakemaan.

Eikä baarissakaan, jos istut katse seinään päin.

Eikä kaikki baarit ole kännihuuruisia räkälöitä.

Harmittaa monen sinkun puolesta kun pitävät kynttilää vakan alla. Ja syy siihen on suomalaisia piinaava ujous. Ja naisia piinaava prinsessa-asenne: minä tässä nättinä istun ja odotan, että joku huomaisi minut. Ehkä sinut on huomannut toinen ujo, joka ei uskalla tehdä aloitetta.

Käydään puhemiehiksi: järjestetään sokkotreffejä tuntemillemme sinkuille!

Nykyajan sokkotreffit on nettideittailu. Jos siellä on joku kiinnostava niin kysyy samantien treffeille eikä kirjoittele kuukausitolkulla.

Vierailija
40/55 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tinder treffeillä käymistä, lasketa jossain käymisenä?

Tinderissä pyörii ne samat ihmiset kuukaudesta toiseen.

Minun ikisinkkukavereita yhdistää täsmälleen samat jutut kuin ap. Eivät harrasta mitään, eivät käy edes uimahallissa tai kirjastossa tai mitä nyt voisi kuulua tavalliseen elämään suht pienellä paikkakunnalla. Käyvät töissä, viettävät aikaa vanhempiensa luona, tai kavereidensa kanssa omassa tai (sinkku)kavereiden kotona.

Vieressä olisi isompi kaupunki jossa tekemistä riittää, mutta siellä käydään vain niillä Tinder-treffeillä.

Parhaiten näistä tunnen tietysti oman siskoni, jolla on - anteeksi vain - suurimpana esteenä miehen saannille se, että sisko on erittäin omistautunut kahdelle koiralleen. Siis aivan kiinni niissä. Siskolla käydessäänkin saattaa keskeyttää toisten puhumisen sillä että alkaa höpöttää koirilleen. Niiden temppuja pitää katsella aina kahvipöydässä.

Ja kun sisko sitten menee treffeille, on mies AINA joku häntäheikki. Sisko on kaunis ja hoikka, ja houkuttelee näitä tyyppejä kuin kärpäsiä. Eikä hän itsekään kiinnostu sitten kenestäkään "tylsästä". Tai jos mies ei ole baareissa ravaava, perussuomalaisia äänestävä Love Island-tyyppi, niin sitten sillä on joku ex-vaimo asuu luonani vielä - kuvio menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi