Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, josta olen vähän kiinnostunut, on rahoissaan ja minä en. Meni maku kommentista.

Vierailija
22.01.2023 |

Niin, olen siis jonkun aikaa ollut tekemisissä erään miehen kanssa ja hän on aivan selkeästi tuonut esiin, että elää aika mukavaa elämäntyyliä. Hän on myös selkeästi tuonut esiin, että on kiinnostunut minusta. Itse olen pienituloinen, eikä mihinkään ylimääräiseen ole varaa ja mies kyllä tietää sen. Joskus mies soittelee, ja kertoo olevansa mökillään saaristossa, kertoo useammasta autostaan ja missä ravintoloissa ja on käynyt syömässä ja millaisia paikkoja olivat. Kertaakaan ei ole pyytänyt minua mukaan esim ravintolaan tai kutsunut leffaan hänen piikkiinsä. Kerran sitten hän huokaisi, että ei hänen pitäisi minulle tällaisia puhua, kun minullahan ei sitä rahaa ole tällaisiin.
Ajattelin vain, kun jotenkin olen ihmetellyt, että jos ja kun hänellä siis ihan todistetusti sitä rahaa on ja selvästi tavallaan kosiskelee minua, niin miksei niillä rahoillaan sitten vie minua syömään tai leffaan tai ajelulle? Miksi vain huokaisee syvään, että voivoi, sinulta nämä kaikki jää. Olenko jotenkin tosi vanhanaikainen, kun ajattelen, että kiinnostunut mies voisi tällaista tehdä?
Olen vielä niin hirveä ihminen, että minulta on tämän myötä mennyt maku koko tyypistä, koska nyt ajattelen, että hän on pihi ja varmaan sen takia naisetonkin. En jaksa edes vastata enää, kun tiedän, että sieltä tulee taas että mitä kaikkea hän on tehnyt ja käynyt missä YKSIN. Ajattelen, että jääköön yksin rahoineen, maku meni valitettavasti.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään jaksaisi kuunnella tuollaista. Maku menisi. Minäköhänlaista hänen kanssaan olisi olla suhteessa? Menisikö itse omilla rahoillansa ja voivottelisi, että voi voi kun et nyt pääse mukaan kun sulla ei ole rahaa. Toki jokainen saa tehdä rahoillaan mitä lystää, mutta ikävältä tuollainen tuntuu.

Vierailija
2/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se yrittää saada sut sanomaan jotain mikä viittais onnenonkijaan. Mut on kyllä hankalaksi mennyt. Kyllä mä oon mun poikaystävän vieny ravintolaan/leffaan monesti kun sillä ei ole ollut rahaa, mutta en oo yksinkään halunnut mennä. Enkä oo rikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vie sinua minnekään eikä maksa mitään, unohda hänet. Ihmisellä, jolla ei tee tiukkaa rahasta , maksaa silloin tällöin jonkin kivan yhteisen menonne. Jos on pihi rahoistaan, pihtaa myös tunteissaan. On empatiakyvytön. En tarkoita, että pitäisi ylen määrin tuhlata rahaa, vaan on ihan kohteliasta tarjota. 

Vierailija
4/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag. Juokse.

Vierailija
5/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏃

Vierailija
6/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys että miksi olet kiinnostunut tästä miehestä???

Vierailija
7/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies on tuonut esiin että on kiinnostunut sinusta jos ei tarjoa edes ravintolassa?

Vierailija
8/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
9/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan leuhkijoita. 

Vierailija
10/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa juuri siltä ihmistyypiltä, joka heiluttelee rahojaan toisen silmien edessä, vihjaillen ja oikein kerjäten että toinen jollain tapaa pyytäisi tarjoamaan jotain. Jos ignooraat, niin vauhti vain kiihtyy, jos sitten taas erehdyt toimimaan kuten hän odottaa sinun toimivan, niin alkaa tolkuton parku ja uhriutuminen miten kaikki naiset on aina vaan rahojen perässä.

Normaali ihminen ei tee numeroa rahoistaan, ja normaali ihminen tarjoaa kyllä viettääkseen aikaa ihmisen kanssa josta on kiinnostunut. Tuo mies ei ole sinusta aidosti kiinnostunut, vaan haluaa käyttää sinua alustana oman ylemmyydentuntonsa pönkittämiseen. Raha on hänelle valtaa. Hän ei edes yritä keskittää huomiotaan johonkuhun jolla on suht sama elintaso kuin hänellä itsellään, koska silloin hän ei voi käyttää tuota valtaansa. Hän ei etsi tasa-arvoista suhdetta, vaan jotakuta jota halveksia ja alistaa.

Juokse. Pahempaa on luvassa.

Vierailija
11/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa soidintanssilta, kosiskelulta. Pöyhistelee höyheniään eli rahojaan, mutta siihen varmaan osaaminen jääkin. 😂 Eli sosiaalisesti kömpelöltä vaikuttaa ja varmaan aika kokematon naisten ja seurustelun suhteen.

Jätä mies menemään omille teille hienoilla autoillansa ja koita löytää joku parempi mies.

Vierailija
12/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itsekin ymmärrät, että sun kannattaa juosta ja äkkiä, et tarvitse tuollaista elämääsi. 

Vierailija
13/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin tuollaisen jo pois kaveripiiristä, on todella huonoa käytöstä kyllä. Onko jotain diagnoosia miehellä, ei ihan normaaliltakaan kuulosta.

Vierailija
14/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta, että suhteella olis tulevaisuutta. Moni haluaa jakaa kaikkea kivaa seuralaisen kanssa. Eli luulisi miehen vievän edes joskus syömään tai ottavan mukaan johonkin kivaan, vaikka toinen ei pysty osaansa maksamaankaan. En usko että jatkossa edes rikas osapuoli jaksaa tuollaista epätasapainoa.

Vierailija
16/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää kannustaa sinuakin hankkimaan rahaa kertomalla minkälaista elämää pystyisit sen jälkeen elämään.

Vierailija
17/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on narsisti ja yrittää manipuloida sinua ja osoittaa että olet alempiarvoinen kaikin tavoin ja että säälistä hän on kanssasi ja että saat olla onnellinen että hän valitsi juuri sinut... näitä narsisteja on Suomi täynnä... katkaise kaikki välit kyseiseen henkilöön heti ennen kuin on liian myöhäistä...

Vierailija
18/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kiva kuulla, että ollaan samoilla linjoilla. Mies on tämän raha-asian ulkopuolella mukava ja meillä on samanlaista taustaa, joka yhdistää. Kuitenkin on alkanut tulla sellainen olo, että hänellä on Tarve tuoda esille minulle sitä, että hän elää mukavasti. Hän ei siis ole mikään komea, tikissä tms, joten ehkä hän ajattelee että tämä on se hänen porkkana naisten suhteen, mutta siinä se ristiriita onkin, että hän ei selvästi ala ketään naista maksamaan yhtään mihinkään, koska jos hänelle ei tässä vaiheessa tule mieleenkään niinkuin minua kutsua vaikka kaveriksi ravintolaan tms.

Tulipa mieleen, että joulun aikaan yhtenä viikonloppuna hän whatsappaili, että jos minulla ei ole mitään tekemistä, niin lähdettäisikö vain kävelemään ja jutustelemaan pitkin jokirantaa. Kysyin, koska hänelle sopisi, johon hän vastasi kysymällä, että kävisikö minulle parin tunnin päästä, kun hän ajatteli ekana käydä haraldissa syömässä.. Siinäkin kohtaa kyllä ajattelin, että aha, mä varmaan vedän tässä hernarit sit kans.

Vierailija
19/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin mökillä ja leuhkii! Etkö sopinut mukaan.Ei hän sinusta välitä. 

Vierailija
20/54 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huijari. Sillä mitään rahaa ole, kunhan valehtelee ja yrittää saada ap:n kanssaan naimisiin tms. 

Voi olla, että kohta pyytääkin pikkuvippiä, kun "itsellä kaikki käteinen kiinni kiinteistössä". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi