MIkä noissa jättimäisissä risteiljöissä viehättää? "Turussa aletaan taas rakentaa maailman suurinta loistoristeilijää 365 m pitkä, tilaa liki 10 000 ihmiselle, 7 uima-allasta ja 40 ravintolaa"
Kun tuollainen tulee johonkin satamaan, eikö siinä kulu puoli päivää jonottaessa, että pääsee sieltä ulos?`
Itse lähtisin sellaiselle pienelle laivalle, esim. Hurtigruten-laivojen kokoiselle.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/turussa-aletaan-taas-rakentaa-ma…
Kommentit (37)
Onhan nuo hrjan kokoisin ja työllistää mukavasti ihmisiä. Minun puolesta saa rakentaa niin paljon kuin ehtii, sillä se hyödyttää suomea.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkieläkeläiset tykkää 😎
Ne ei vissiin käy kohteissa vaan möllöttää sähkörollaattorin kanssa siellä laivassa.
Ne tuottavat omistajilleen rahaa. Ei siinä sinun jonotushalusi mikään kriteeri ole.
Suuruudenhulluus/ahneus on nykypäivän trendi!
Mua ottaa päähän jo ihan Turusta lähtevät ruotsinlaivat, kun niillä on niin lyhyt satama-aika, että laivaan ei pääse yhtään etukäteen, niin siinä on sitten kauhea tungos ja jono menossa yhtäaikaa laivaan :(
All you van eat and drink -buffetit.
Öööhh..puoli päivää jonottaessa..ei niitä ap sitten varmaan kannatakaan rakentaa..olet nero
Vierailija kirjoitti:
All you van eat and drink -buffetit.
Jaa kyllä täällä meidän lähiöravintoloissakin on sellaisia!
Kaipa sellaiseen isoon laivaan voi rakentaa paljon erilaisia viihdykkeitä, niin on joka päivälle eri ohjelmanumeroja tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Pyh. Lapsiperheille noita rakennetaan. Että on mukulilla sähköautoradat, vesipuistot sun muut. Vanhempi väki viihtyy perinteisillä laivoilla.
Suomalaisten kannattaa rakentaa näitä kun niistä meitä rikkaammat maat meille hyvin maksaa. Lähetetetään sitten kovalla työllä ansaitut rahat vielä tukipaketteina perään ulkomaille lämpimiin maihin niin ollaan tehty oikein hyvää työtä.
Jassoo. On kyllä sitten oltava siinä paatissa,( reelingin ympärillä ja monessa kerroksessa vielä ) oltava aika pitkä rivi jo pelastusveneitäkin,...
Luulisin että tuolaisesta aluksesta pääsee ulos useammastakin kuin vain yhdestä luukusta yksi ihminen kerrallaan 😷
Turvallisuusnäkökohdat kirjoitti:
Jassoo. On kyllä sitten oltava siinä paatissa,( reelingin ympärillä ja monessa kerroksessa vielä ) oltava aika pitkä rivi jo pelastusveneitäkin,...
Ei tarvi, kun rakennetaan laiva uppoamattomaksi!
Sen on vähän kuin iso kaupunki jossa on jokaiselle jotain ja hyvä meininki, toisinkuin pienessä kaupungissa joka on nopeasti nähty ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että tuolaisesta aluksesta pääsee ulos useammastakin kuin vain yhdestä luukusta yksi ihminen kerrallaan 😷
Kohdesatamassa haluttaneen tarkistaa passit yms. joten ei sieltä ihan hallitsemattomasti voi ulos juoksennella.
Hyviä paikkoja levittää koronat sun muut taudit.
Jotkut amerikkalaiset asuu tuollaisissa. Täysi palvelu ja viihdykettä.
Ei tarvitse vaivautua matkustamaan ympäri maailmaa, kun itse asunto siirtyy paikasta toiseen.