Mitä sinulle tulee mieleen, jos joku deittisovelluksessa kysyy ensimmäisenä "Miten pitkään olet ollut sinkkuna?"
Tuleeko ennemminkin mieleen halu tietää, että oletko kelvannut kellekään? Vai että onko erostasi tarpeeksi kauan aikaa, että on käsitellyt asian? Vai että onko ronkeli, että on ollut siksi pitkään...
Itsekin saatan kysyä tuon jossain vaiheessa, mutta en ihan heti ja ehkä siksi etten alkais suhteeseen sellaisen kanssa joka on juuri lopettanut.
Kommentit (31)
Minusta tuo on vähän tunkeileva kysymys. Eikös tärkeintä olisi saada tuntuma siitä, millainen ihminen on.
Jos on ollut pitkään sinkkuna, on harrastellut paljon irtosuhteita ja/tai on jollakin tavalla viallinen (jos siis ulkoiset tekijät, kuten ulkonäkö ja koulutus on Ok). Esim persoonallisuushäiriö tms sietämätön ominaisuus, joka ei heti näy päälle.
Mitähän minusta sitten ajateltaisiin jos kertoisin että olen eronnut on/off-suhteesta melkein 20 vuotta sitten?
Vastaisin että olen ollut koko elämäni yksin. Nyt reilu nelikymppisenä voisi ajatella asiaa 😂
Ei tule hyvä fiilis. Hirveän tungettelevasti lähti liikkeelle. Ajattelisin että sana lopettaa siihen.
Ihan relevantti kysymys. En alkaisi kokeilemaan mitään sellaisen kanssa, joka on parin kuukauden sisään eronnut. Tuhlaa vaan aikaansa kun toinen etsii vain laastaria tai läheisriippuvaisena kelpaa kuka tahansa.
Aihe ok, suora kysymys ei ole sosiaalisesti kovin taitava.
Itse kerroin oman tilanteeni kysymättä ja toinen kertoi sitten omansa, jos halusi.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että voisi taas deletoida sovelluksen ja keskittyä muuhun elämään.
Mulle tuli mieleen, että vois deletoida koko androgyynin: ostin uuden kännykän ja ääretöntä ... sitä. A13 siis.
Tarviinko oikeasti sitä?
(joku toinenkin oli samaa mieltä [gsm-arena]): "Vautsi, uusia animoituja emojiitä, miten olen voinut elää ilman niitä" :) )
Eihän tuo ole sen kummempaa kuin se, kun työhaastattelussa kysellään työhistoriasta. Se, että onko ihminen kelvannut aiemmin jollekulle ja jos niin kenelle, kertoo paljon kyseisestä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on vähän tunkeileva kysymys. Eikös tärkeintä olisi saada tuntuma siitä, millainen ihminen on.
Tätä juuri tarkoitin! Kyllä tuo jossain vaiheessa on tärkeä kysyä, mut en ihan heti ensimmäisenä kysyisi.
Ap
Rehellisesti sanottuna en tiedä kenelle miehelle se ajatus neitsyestä oikeasti on iso plussa.
Ehkä jos olisi itse hyvin kokematon ja/tai ehkä jotain itsetunto-ongelmia tms epävarmuuksia itsellä niin sitten?