Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulle tulee mieleen, jos joku deittisovelluksessa kysyy ensimmäisenä "Miten pitkään olet ollut sinkkuna?"

Vierailija
22.01.2023 |

Tuleeko ennemminkin mieleen halu tietää, että oletko kelvannut kellekään? Vai että onko erostasi tarpeeksi kauan aikaa, että on käsitellyt asian? Vai että onko ronkeli, että on ollut siksi pitkään...

Itsekin saatan kysyä tuon jossain vaiheessa, mutta en ihan heti ja ehkä siksi etten alkais suhteeseen sellaisen kanssa joka on juuri lopettanut.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi naisen suuhun tuo kysymys. Nainen ei halua sellaista, josta muutkaan naiset eivät ole olleet kiinnostuneita. Nainen haluaa sellaisen miehen, joka on liottanut mol0aan mahdollisimman monessa paikassa. Jopa asuntonäytöillä naiset kysyvät:"ovatko muut kyselleet"...kertoo ajattelutavasta. Miehet tekevät itsenäisempiä päätöksiä.

Tässä on mun mielestä ihan selvä ero sukupuolten välillä.

Mieshän haluaisi mieluiten täysin koskemattoman naisen, koska ajatus neitsyt naisesta on iso plussa.

Nainen taas ajattelee tyyliin, että ravintolassa on jotain vikaa jos siellä ei ole asiakkaita.

Rehellisesti sanottuna en tiedä kenelle miehelle se ajatus neitsyestä oikeasti on iso plussa. 

Ehkä jos olisi itse hyvin kokematon ja/tai ehkä jotain itsetunto-ongelmia tms epävarmuuksia itsellä niin sitten? 

Vierailija
22/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vähän tunkeileva kysymys. Eikös tärkeintä olisi saada tuntuma siitä, millainen ihminen on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut pitkään sinkkuna, on harrastellut paljon irtosuhteita ja/tai on jollakin tavalla viallinen (jos siis ulkoiset tekijät, kuten ulkonäkö ja koulutus on Ok). Esim persoonallisuushäiriö tms sietämätön ominaisuus, joka ei heti näy päälle.

Vierailija
24/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän minusta sitten ajateltaisiin jos kertoisin että olen eronnut on/off-suhteesta melkein 20 vuotta sitten?

Vierailija
25/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että olen ollut koko elämäni yksin. Nyt reilu nelikymppisenä voisi ajatella asiaa 😂

Vierailija
26/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule hyvä fiilis. Hirveän tungettelevasti lähti liikkeelle. Ajattelisin että sana lopettaa siihen.

Vierailija
27/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan relevantti kysymys. En alkaisi kokeilemaan mitään sellaisen kanssa, joka on parin kuukauden sisään eronnut. Tuhlaa vaan aikaansa kun toinen etsii vain laastaria tai läheisriippuvaisena kelpaa kuka tahansa.

Vierailija
28/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe ok, suora kysymys ei ole sosiaalisesti kovin taitava.

Itse kerroin oman tilanteeni kysymättä ja toinen kertoi sitten omansa, jos halusi.

Vierailija
29/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että voisi taas deletoida sovelluksen ja keskittyä muuhun elämään.

Mulle tuli mieleen, että vois deletoida koko androgyynin: ostin uuden kännykän ja ääretöntä ... sitä. A13 siis. 

Tarviinko oikeasti sitä?

(joku toinenkin oli samaa mieltä [gsm-arena]): "Vautsi, uusia animoituja emojiitä, miten olen voinut elää ilman niitä" :) )

Vierailija
30/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole sen kummempaa kuin se, kun työhaastattelussa kysellään työhistoriasta. Se, että onko ihminen kelvannut aiemmin jollekulle ja jos niin kenelle, kertoo paljon kyseisestä ihmisestä.

Vierailija
31/31 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on vähän tunkeileva kysymys. Eikös tärkeintä olisi saada tuntuma siitä, millainen ihminen on. 

Tätä juuri tarkoitin! Kyllä tuo jossain vaiheessa on tärkeä kysyä, mut en ihan heti ensimmäisenä kysyisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi