Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Komeaksi kehuttu" ja muut ällötykset jakoon

Vierailija
21.01.2023 |

Usein myös nuo komeaksi kehutut eivät ole kovin komeita, että onkohan joku äiti sitten muksuna heitä kehunut vai miksi ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet... Mitäs muita näitä ällöjä deittisanastoja on?

Kommentit (961)

Vierailija
81/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kahden lapsen etävanhempi ja jos oma lapsi on sinulle tärkeä asia, niin voidaan yhdessä hankkia vielä iltatähti."

=En huolehdi kunnolla edellisistäkään lapsista ja tämäkin lapsi jäisi sinun vastuullesi.

Vierailija
82/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://preview.redd.it/6as2cwy9qm721.jpg?auto=webp&s=e2091e7d748f3bcb5…

Tämä kertoo kaiken.

Onhan tuo vanhan ajan mies tyylikkäämpi, mutta minusta on kiva että ihmiset saa nykyään pukeutua oman tyylin mukaan. Ennen kaikki oli kopioita toisistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikäisekseen jotakin (lisää tähän nuorekas tai joku muu adjektiivi)."

Ei tasan poikkea muista ikäisistään, kuvittelee vain.

Vierailija
84/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.

Eihän se noin mene. Se ei vain toimi kaikkiin naisiin, kyllä sen huomaa kun toimii ja todellakin pitää paikkaansa. Mutta orgasmitakuu on sellainen jota ei pidä mennä lupaamaan, sellainen joka ei sitä saa, ei saa vaikka kuinka lupaa, mutta joka saa helposti, saa kyllä.

Vierailija
85/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapseni ovat minulle elämäni tärkein asia ja toivon, että heistä tulee sinullekin tärkeimmät asiat." Kuka kuvittelee, että omat lapset ovat toisellekin maailman tärkein asia?

Vierailija
86/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppinen joka kirjoittaa että, juoksut on juostu😳

Kaikki ei ole vielä tuossakaan vaiheessa. Itse olen 37v ja nyt on aikaa jo yli kymmenen vuotta siitä kun viimeksi yöjuoksuissa. Vanhin lapsi on nyt kymmenen. Kyllähän sitä lasten myötä viimeistään pitäis oppia uuteen elämäntyyliin, aika karseeta jos lapsista huolimatta vain baari elämä vetää puoleensa. Mies

Vierailija
87/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen eronnut aviopuolison kanssa aikaa sitten, ero on käsitelty ja nyt voin lähteä uuteen suhteeseen puhtaalta pöydältä. Minulla on tuosta aiemmasta liitosta 1,5 v ja 3 v lapset."

Ei erosta voi olla kovin pitkä aika, jos kuopus on noin nuori ja avioeron harkinta-aikakin on puoli vuotta. Herää myös kysymys, onko erottu jo raskausaikana tai onko ero tullut vauva-aikana. Itse en haluaisi puolisoa, joka on esimerkiksi jättänyt raskaana olevan/juuri synnyttäneen vaimonsa.

Vierailija
88/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ainakin äidin mielestä

Kehityskelpoinen

Miehenkokoinen

Avaan oven ja läpsäisen pyllylle

Vedän hiuksista vain jos pyydät

Oma lukunsa on vielä kaikki itseään domeiksi kuvailevat, joiden tekstistä käy kuitenkin ilmi, että heillä ei ole vähäisintäkään käsitystä dom-sub-dynamiikasta ja vallanjaosta.

Vierailija
89/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis tälläinen 50v ponnaripoika..

Vierailija
90/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kielitaitojani on kehuttu". Tuota ei kannattaisi kenenkään miehen käyttää deitti-ilmoituksessa. Se ei pidä paikkaansa. Naiset eivät vaan ilkeä sanoa sitä miehelle suoraan.

Eihän se noin mene. Se ei vain toimi kaikkiin naisiin, kyllä sen huomaa kun toimii ja todellakin pitää paikkaansa. Mutta orgasmitakuu on sellainen jota ei pidä mennä lupaamaan, sellainen joka ei sitä saa, ei saa vaikka kuinka lupaa, mutta joka saa helposti, saa kyllä.

Mitä hyötyä on miehen "kielitaidoilla", jos nainen ei saa siitä orgasmia? Voin sanoa näin 55 vuotiaana naisena että, kaikista seksikumppaneista yksi on ollut kielitaidoiltaan hyvä, eikä hän siitä huutele. Muut miehet ovatkin huudelleet ihan turhaan.

Vierailija
91/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naispuoliset ystäväni ovat ihmetelleet, miten kaltaiseni aarre on vielä vapaana."

Jos mies on oikeasti hyvä saalis, niin kyllä joku naispuolinen sinkkuystävä käy sen hakemassa omakseen. Jos ei kelpaa sinkkuystäville, niin jotain perustavanlaatuista miehessä on vialla."

Vierailija
92/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Vierailija
93/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen mukahauska kikkailu iästä. "42 vuotta nuori". "42 vee miehenalku". Samat kikkailijat viljelevät myös näitä "komeaksiKIN kehuttu" (miksi siellä on niin usein se KIN?).

Minusta tuo miehenalku viittaa uteliaaseen asenteeseen ja siihen, että sisällään momi kokee itsensä vielä nuoreksi. Ei ärsytä minua yhtään.

Vierailija
94/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudessa pettynyt

Vierailija
95/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on aktiivinen elämä. Olen johtajana kasvavassa yrityksessä ja työhön kuuluu paljon matkustelua ulkomailla. Vapaa-ajalla näen paljon ystäviä, pelaan sm-tasolla golfia ja purjehdin. Nyt etsinnässä on puoliso ja tulevien lasteni äiti."

=Etsinnässä puoliso, joka jaksaa olla yksin kotona lasten kanssa, kun huitelen omissa menoissani. Yhteistä aikaa kanssani ei juurikaan ole, sillä elämässäni ei ole puolisolle ja lapsille aikaa.

Vierailija
96/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä on miehen "kielitaidoilla", jos nainen ei saa siitä orgasmia? Voin sanoa näin 55 vuotiaana naisena että, kaikista seksikumppaneista yksi on ollut kielitaidoiltaan hyvä, eikä hän siitä huutele. Muut miehet ovatkin huudelleet ihan turhaan.

Ei mitään. Mutta jos on taidoiltaan huono niin ei sitä saa sellainenkaan joka saa niitä useita sarjoissa peräkkäin. Olen parikymmentä vuotta nuorempi, mutta reilusti keskiverto miehiä kokemeempi naisten kanssa, on tässä tullut käytyä läpi varmasti yli sata naista ja kokemustakin siis on. Koskaan ei kannata kehuskella orgasmitakuulla, kielitaitoja voi kehua, mutta orgasmia ei voi taata, naisille se on niin epäreilua, toiset niitä saa niin helposti, toiset eivät koskaan, vaikka kuinka yrittäis parhaansa tehä. En ole huudellut kielitaidoillakaan, mitä enemmän kokemusta, sen varmemmin on sitä mieltä että se on niin monesta asiasta kiinni toimiiko se vai ei.

Vierailija
97/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 v. miehenalku tai vaihtoehtoisesti 45 v. pojankoltiainen.

Nämä saavat multa aina Tinderissä swaipin vasempaan.

Autoswaippi vasemmalle kun keski-ikäinen mies näkee itsensä miehenalkuna.

Vierailija
98/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun en ole Tinderissä. Mutta nyt tiedän ainakin mikä palstall on no-no. Kiitos.

-Herrasmies

Vierailija
99/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toivon sinun olevan 18-38 v nainen. En koe, että minulla on yhteistä itseäni vanhempien naisten kanssa. Jos olet minua vanhempi, niin lähestythän sijastani jotain toista miestä. M40"

Jos olisin sinkku, skippaisin suosiolla kaikki reilusti itseään nuorempaa etsivät naiset. Kertoo paljon, jos nelikymppinen haikailee juuri täysi-ikäistyneen perään. Tuollaisessa ilmoituksessa olisi jo heti erilainen sävy, jos ikähaitari olisi esim. 30-40 v.

Eihän tuossa haikailla juuri täysi-ikäisten perään vaan 18-38v. Voin miehenä sanoa että kun tuolla tavalla laittaa niin pääpaino on siinä 28-38v, mutta on myös ollut nuorempia parikymppisiä joiden kanssa on jopa treffailtu ja tosi sellaiset fiksut ajatukset olleet. Jotkut nuoremmat tykkää, eikä kaikille ikä ole se juttu. M38

Vierailija
100/961 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Mutta jos on taidoiltaan huono niin ei sitä saa sellainenkaan joka saa niitä useita sarjoissa peräkkäin. Olen parikymmentä vuotta nuorempi, mutta reilusti keskiverto miehiä kokemeempi naisten kanssa, on tässä tullut käytyä läpi varmasti yli sata naista ja kokemustakin siis on. Koskaan ei kannata kehuskella orgasmitakuulla, kielitaitoja voi kehua, mutta orgasmia ei voi taata, naisille se on niin epäreilua, toiset niitä saa niin helposti, toiset eivät koskaan, vaikka kuinka yrittäis parhaansa tehä. En ole huudellut kielitaidoillakaan, mitä enemmän kokemusta, sen varmemmin on sitä mieltä että se on niin monesta asiasta kiinni toimiiko se vai ei.

Okei. No laitappas tuo teksti tuollaisenaan sinne omaan deitti-ilmoitukseesi, on varma menestys. Ja opit kyllä taitoja enemmänkin, kunhan vähän vielä harjoittelet, voit sitten vaikka antaa niitä takuitakin jossain vaiheessa :)