Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Toukojen perjantai***

17.11.2006 |

Ihanaa perjantaita kaikille!!!

Palaan myöhemmin kertomaan kuulumiset...

OP

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taaskaan näy kaikkien tekstit mut jotain joulukorteista.. Olen sen verta laiska etten jaksa alkaa tekee yli 20kpl kortteja joten ostin tuttuun tapaan tiimarista =)

lapsettomuudesta.. Mulla kaveri joka käy hoidoissa ja kerroin raskaudesta, hän ite sit kyselly vointeja ym, mut jopa ivalliseen sävyyn,naureskellu pahoinvoinnille ym.. Enkä ny vaan kuvittele hormoonejen takia..

Ja olen myös kuullu ilkeästi erostani, siitä miks pitää lapsi hankkia jos ei mene todella hyvin..

Ja siitä kuinka olen typerä kun vien esikoisen hoitoon pariks pväks viikossa vaik jään kotia vauvan kanssa. Niin, mut jos se esikoiselle hyväks puheen ja sosiaalisuuden kannalta? En jaksa enää välittää,en edes itse puhu ikinä vauvasta ekana,hän kysyy.. Onneks kysees ei ole niin hyvä kaveri et hänen menetetty seuransa haittais.

Rv 14+2 pikku liikkuja <3

Vierailija
2/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa kävi hakemassa pojan luokseen, joten saan olla hetken ihan rauhassa.

Eilen tunsin taas liikkeitä ja nyt voin vannoa 100% että ne oli juuri niitä, ihanaa :) Ja yökin meni pitkästä aikaa tosi hyvin, poika ei herännyt kuin kerran ja sain nukuttua jopa 7 tuntia putkeen, luksusta!!

Uusille tervetuloa!!

Ja onnittelut ultrassa käyneille, oli aikanin kira. Ja hienoa, että kotidopleri on toiminut. Kauanko toimitus kesti?

Itse ostin eilen patapumin taaperorepun. Se on n.1,5 vuotiaille, mutta meidän pian 1,3vb on niin iso jössikkä 83 cm pitkä ja painaa pikkasen yli 12 kg joten päädyttiin tuohon taaperomalliin. Tässä odottelen sitä kotiin kannettavaksi. Jos jollain kokemusta ko. repusta?? otan ilolla kokemuksia vastaan. Tässä uudessa mallissa on tuo pääntukikin joka aikaisemmin puuttui, ergo oli toinen vaihtoehto, mutta kalliimpi...

Sori tämä hehkutus, odotan vaan niin innolla tuota reppua, saadaan poika sinne lentokentällä ja muutenkin matkalla jos käydään vaikka alpeilla :)

Flunssa-aalto on tainnut kaataa jo muutamia sängynpohjalle, parempia vointeja teille!

Eipä tässä kummempia, hyvät viikonloput kaikille!! :)

Onnipapunen, Käpy 15+3 & " iivari" 1v2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Onnipapuselle liikkeistä!

Mäkin eilen illalla sängyssä olin tuntevinani paljonkin pientä kuplintaa ja liikehdintää. Eilen illalla siis ensimmäistä kertaa vasta sängyssä oikein kuulostelin että tuntuuko mitään.. Vähän on kyllä epäilevä olo, että oliko kuitenkaan liikkeitä vaan vain mielikuvituksen tuotetta. No, tänään illalla uudet kuulostelut! =)

Mieskin eilen innoissaan koitti kuunnella vauvan sydänääniä vatsan päältä!! Koitin reppanaa lohdutella, että tuskin ne nyt ihan näin aikaisessa vaiheessa siitä kuuluu... Koitti myös tunnustella josko liikkeitä olis tuntenu! Hassu! Tuntui kyllä ihanalta kun oli niin innoissaan. =)

Mistä ONNIPAPUNEN muuten ostit teidän " iivarille" sen tyynyn? Mäkin meidän neidille ostin ihan cittarista sellaisen Finlayson merkkisen peitto+tyyny setin.. Jotenkin vaan tuntuu kauhean isolta se tyyny...Olisko ollu kokoa 35X55.

[color=red]Hyvät viikonloput!!![/color]

-Alpukka rv15+5/16+1 &" Pinsku" 1v1kk

Vierailija
4/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Onnipapuselle liikeistä!

Tänään heräsin todellisuuteen, siis jos aijon tehä joulukortit ite, pitäisi kai jo vähän olla valmistautunut. Niitä kun ei tehä hetkessä, kun on muutaki tekemistä..=) Haluisin tehä jotain lapsen kans yhessä, kun nyt keksis mitä. Viime vuonna poika töpytteli sormella " lumihiutaleita" ja mä sit leikkasin kartongista pari tonttulakkia siihen. Että jos jollain jotain ideoita jaettavaks, millasia kortteja vois 2 veen kans tehä niin otetaan ilolla vastaan!=)

Onkos teillä pikkujouluja tiedossa? Mulla ainakin yhdet, pitäisi kai jotain vaatetta lähteä katsomaan.. Omat juhlapaidat ei mene enää päälle, että jotain muuta ehkä..=)

Tämä nyt oli aika jouluinen kirjotus...=) Palaan myöhemmin..

miitu78 rv 15+5

Vierailija
5/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpukka; Tyynyn ostin juurikin Citarista ja koko oli jotain 40X60. Tuntu aika paksulta munkin mielestä, mutta sit ajattelin, että meillä aikuisillahan on montakertaa paksumpi tyyny ja se vauva tyyny vaikutti tosi lerpalta... Meillä " iivari" on tykännyt nukkua tyynyllä :)

OP

Vierailija
6/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paksulta se mustakin tuntui, mutta hyvin se meidänkin neidille kelpasi! =)

Ja mäkin ottaisin ilomielin vinkkejä itsetehtyihin joulukortteihin! Joskus ollut tapana aina tehdä kaikki kortit itse, mutta nyt parina jouluna ideoiden puutteen vuoksi jäänyt tekemättä! Onhan ne itsetehdyt kuitenkin aina paljon hienompia kuin ostetut!

Vierailija
7/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä hetki aikaa....toivottavasti;) poika nukkunut pian puol tuntia ja saattaa herätä...ellei nukkus pitempään niinkuin eilen tunnin=)

inhottava ilma pihalla:( eihän me ulos lähdetty ollenkaan....kiikutin pojan rattaissa uneen! pääs paljon helpommalla kun mennä sen kans sängylle kun se niin pyörii ja nousee istumaan ja koko ajan liikkuu viimeseen asti ennenku sammuu! nyt nukahti 5minuutissa rattaisiin=)

ONNIPAPUSELLE suuret onnittelut liikkeistä:D voi miten ihanaa!!!!! mä en malta odottaa,että itsekkin tuntis liikkeitä!

Välillä kyllä mietin et jokohan noi olis niitä,mut ei taida olla....vaikka ihme " nippailuja" välillä tuntuu,mut en tiedä...ihan niiku enempi olis mahan kasvusta johtuvaa...tuntuu et tää maha kasvaa ja kasvaa:)

no eiköhän se saakki jo kasvaa tässä vaiheessa:D

MIITU78 pikkujouluista...meillä ei ole tiedossa pikkujouluja.tai työpaikalla on jotain,mut se taitaa olla liiton ja se on pääasiassa ruokailu. ja työpaikka tarjoaa jouluruuan,muuta pikkujoulua meillä ei kai ole. syömään kyllä aion mennä :p se on tos joulukuun alkupuolella!

miehelläkään ei (onneks) ole töistä pikkujouluja...saavat " vain" lahjana.

mulle ei taas kuulu tän kummempia,tätä samaa. tosin ONNIPAPUNEN olen kateellinen sulle kun pappa haki pojan hoitoon;) voikunpa mäkin saisin hetken rahan,heh valivali,mutta en tajua miten mulla on taas vaihteeks ollut pinna tosi tiukalla!inhottavaa....hermostun niin pienistä asioista ja tolle pojallekkin....se varmaan vaistoaa mun lyhytpinnaisuuden kun sekin on niin kiukkunen ollut koko viikon:( huoh mut eiköhän tää tästä,viikonloppu tulossa ja mieskin kotona=) " uhkasin" kyllä miehelle että lähden johkin vähän rentoutumaan YKSIN,tai siis ilman poikaa ja miestä:) mut saa nyt nähä meenkö kuitenkaan! on se niin kiva viettää aikaa yhdessä,niin että ukkokin on meidän kans=)

nyt taidan poistua ja jättää tilaa muidenkin asioille:) mukavaa viikonloppua mammat=)

toymama 14+0 <3

Vierailija
8/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin et kirjotin tonne tekstiin hetken RAHAN...tarkotin siis RAUHAN=)

Vierailija
9/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeestaan lapsettomuudesta kärsivät sellaiset..

Voi kun en muista, kenen kans oli tuosta asiasta alussa puhetta.. Muistan että jollain oli sisko, joka yrittänyt lasta kauan.

Itsellä veli vaimoineen on yrittänyt jo monia vuosia vauvaa. Eilen miehen kanssa tajuttiin että he eivät ole olleet oikein meihin yhteyksissä viime aikoina. Ollaan monta kertaa kutsuttu kylään tms. ja aina heillä jotain muuta.. Tuli sitten paha mieli, että johtuuko se tästä raskaudesta. Siis ymmärrän että pahaltahan se voi tuntua. Mutta en missään nimessä haluais, että meille tosi rakkaisiin ihmisiin välit viilenis.. Itkeähän sitä eilen pitu, eikä nytkään kaukana..

Ultrakuvat eilen heille laitettiin mesen kautta, ei mitään vastausta tullut takaisin. Muuten ei olla hehkutettu asiaa, mutta tuntuu etten tiedä mitä he haluavat.. Huoh.. Miksi tämän asian pitää olla niin vaikea?

Jouluisista mietteistä surullisempiin..

miitu

Vierailija
10/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua omalla kokemuksella, sillä meillä tätä raskautta yritettiin yli 3 vuotta. Siinä vaiheessa, kun lapsettomalla on kriisi menossa (se kestää kauan, koska joutuu elämään pitkään epävarmuuden kanssa ja hoidoista tulee aina hetkeksi uutta toivoa), hän ei jaksa paljon kuunnella muiden vauvajuttuja. Mekin olemme olleet viime aikoina eniten tekemisissä niiden tuttujen kanssa, joilla ei ole lapsia. Kysymys ei ole ainoastaan siitä, että vauvajutut olisivat niin raskaita kuunnella, mutta jos keskustelu pyörii vain lastenhoitopaikkojen ja rintareppujen ympärillä, omat kiinnostuksen kohteet on ihan muulla sfäärillä. Yhteen ystävääni yhteydenpito harveni selvästi ihan vain sen takia, että hän tuli vahingossa raskaaksi ja se oli sillä hetkellä minulle liikaa. Oikeastaan olisin toivonut, että hän olisi ollut enemmänkin yhteydessä minuun päin, kun itse en vaan pystynyt soittamaan hänelle.

Tällä hetkellä me emme kotona miehen kanssa paljon muusta puhukaan kuin meidän tulevasta vauvasta. Lapsettomille kavereille yritän kuitenkin puhua asiasta mahdollisimman vähän, vain kun on jotain todellisia uutisia tai asia tulee muuten keskustelussa luontevasti vastaan. Yritän osoittaa, että minulla on edelleen muitakin kiinnostuksenkohteita. Itse en lähettäisi ultraäänikuvia lapsettomille, niitä voi näyttää mieluummin omille vanhemmille yms.

Asioita, jotka itseäni ärsytti lapsettomuusaikana:

- jos ei pystytä puhumaan mistään muusta kuin vauvoista -elämässä pitää olla muutakin. Kysy sen sijaan lapsettoman kuulumisia äläkä vähättele niitä niin kuin ne olisivat vähemmän tärkeitä kuin omat asiasi sillä hetkellä.

- Älä puhu, että kyllä teillekin sitten joskus. Kaikille ei koskaan tule lapsia ja kaikki eivät niitä edes halua.

- Älä sano, että kyllä minä ainakin silitin pikkuhousutkin, leivoin joka aamu tuoretta pullaa ja juoksin 30 km lenkkejä ennen lasten syntymää -mutta sitten kaikki muuttui...

-Älä kysy lasten hankkimisesta, ellei sukulaisesi itse ala puhua siitä.

Vierailija
11/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :) Mä laitoin just pikkumiehen jo toisille unille sänkyyn. Ekat unet ei kestänytkään ku 50 min. ja nyt pari tuntia hereilläolon jälkeen meni sängyn viereen kitiseen ja hiljasta on :)

Mä leivoin jo kääretortun, kun iltapäivästä tulee " iivarin" pikkuserkkuja kylään ja nyt en keksi mitään muuta tekemistä kun täyttää tätä palstaa :)

Miitu78, mun serkkuni kärsi miehensä kanssa pari-kolmevuotta lapsettomuudesta, ja oli vähän inhottavaa kertoa, että meille kävi pieni vahinko ( silloin kun odotettiin " iivaria" ). Samaan aikaan meidän ( mun ja serkun) kaveripiirissä tuli ilmi kaks muutakin raskautta joten oli serkulla kestämistä. Serkkuni itse sanoi mulle, että onnea, mutta älä pahoita mieltäsi, kun en halua keskustella asiasta enempää. Ja toki ymmärsin, onneksi oli muita ystäviä joille hehkuttaa ja jutella raskaudesta :) Nähtiin kuitenkin raskaudenaikana ihan normaaliin tapaan ja kun masu näkyi, kysyi serkkuni että joko potkii ja saako hän kokeilla :) Pääsi tosi hyvin yli pettymyksistä ja edellis kesänä heillä sitte natsasi, ei luomusti mutta kuitenkin.

Toi pari vuotta lapsettomuutta voi toki olla pieni aika sinun tuttaviisi verrattuna, mutta kerroimpa nyt oman tarinanikin :)

Joulukortit lähtee pojan kuvalla, me kun ei laiteta kun ihan lähimmille ja he eivät ole vielä saaneet yksivuotis kuvaa joten päätettiin toimia näin... Ens jouluna teen kyllä varmaankin ihan itse. Ideoita vois saada ainakin Sinooperin sivuilta ja netistä muutenkin...

Toymama, se hyvä puoli naapurissa asuvasta papasta on, ettei tarvii poikaa raahia aina ruokakauppaan ja saa välillä olla ihan itsekseen. Isäni on toki vielä työelämässä, mutta sellasella alalla jossa pekkaset tunnetaan :)

Nyt lakkaan härkkimästä teitä ja otan vähän lepoa :)

PATE OP

Vierailija
12/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävin kommentti: sä et ymmärrä elämästä mitään/et ole aikuinen ennen kuin sulla on lapsia.

Vierailija
13/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas minäkin sitten uskaltaisin liittyä toukokuisten joukkoon. Minulla on la. 1.5, joten niukinnaukin ollaan toukokuisten jengiä. Sitäpaitsi.. jos tämä pikkuinen on yhtä hätäinen kuin isoveljensä, niin huhtikuussa tullaan maailmaan. :) Noh, mutta nyt kuulutaan ainakin tänne.

Minä olen ainakin tällä viikolla tuntenut jo pikkuisen liikkuvan. Jotain semmoista hassua " mutjuamista" tunnen vähän väliä. Ihana tuntea jotain konkreettista... että siellä oikeasti on joku. Vaikka onhan pientä saatu ultrassakin katsella ja kuunnella sydänääniä... mutta tämä on silti eri juttu!

Mites te mammat olette voineet? Onko jollain vielä ollut näillä viikoilla pahoinvointia? Minulla sitä on ollut vieläkin silloin tällöin ja saattaa yllättää mihin aikaan päivästä (tai yöstä) vain. Toivotaan, että menisi jo pian ohi. Ensimmäisessä raskaudessa oli vain ihan pientä äklötystä alkuraskaudessa, mutta tämän " nöppösen" kanssa on kyllä saanut voida senkin edestä pahoin. :) Sairaslomalla olen nytkin, kun melkoisesti on väsyttänyt. Mut onneksi on mahdollisuus levätäkin.

Hirveästi tekisi mieli alkaa väsäämään noita joulukortteja. Nythän sitä olisikin sopivasti aikaa, kun olen joitakin päiviä vielä kotona. Pitäisi vaan käydä tarveostoksilla, kun ei ole oikein mitään mistä niitä kortteja tekisi...

Mutta voikaahan hyvin, täytyypäs alkaa käymään täällä taas vähän useammin lueskelemassa muidenkin juttuja!

T:Marjoska + nöppönen 16+3 ja Leevi 2v

Vierailija
14/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.perhekerho.net/joulu/index.htm

Ja marjoska tervetuloa!

OP

Vierailija
15/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarkoitit minua...? Minulla on sisar, joka on yrittänyt lasta 4 vuotta ja heille oma ensimmäinen raskauteni (+km 4/2006) on ollut liikaa. Kerroin sisarelleni asiasta ensimmäisenä, koska hän arvostaa sitä. Nyt en ole hänen kanssaan 10 viikkoon puhunut, koska hän haluaa välimatkaa. Olen jutellut asiasta myös neuvolassa ja saanut hyviä vinkkejä.

En suosittelisi ultrakuvan lähettämistä, se saa heille pahan mielen. Omasta mielestäni se on hyvin henkilökohtainen ja olemme näyttäneet omamme vain tuleville isovanhemmille.

Olen samaa mieltä, kuin toinenkin sinulle vastannut, että ole häneen yhteydessä, mutta älä puhu tulevasta vauvasta. Maailmassa on miljoona muutakin keskustelun aihetta. Ja anna heidän tehdä päätös, miten paljon he haluavat yhteyttä pitää, silloin he tuntevat, että valinta on heidän ja heille ei tuputeta mitään mitä he eivät halua.

Minulla on omaa siskoani kova ikävä, mutta en voi heidän tavalleen reagoida mitään. Olen kirjoittanut sähköpostia, mainitsematta sanaakaan raskaudestani, mutta vastaus ei ollut kovin hääppöinen. Alussa ainakin yritin olla stressaamatta asiaa liikaa, koska se ei ole vauvalle hyväksi.

Asia painaa mieltäni kovasti, mutta teen sen mitä on neuvottu ja minkä itsekin parhaimmaksi koen, annan heille aikaa ja ns pallon päättää itse, miten he haluavat asian kohdata.

Kaikkea hyvää!

Hetan-äiti rv 15+1 (UÄ 15+4)

16/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä hankkimaan joulukorttivärkkejä, kun koulussa on myyjäiset enkä oikein kummoinen leipoja ole... Meidän kortit on tänä vuonna ääriviivatarroista tehtyjä. Hommattiin Tiimarista korttipohjat ja joitakin ääriviivatarroja, sitten löysin parista muusta paikallisesta pikkuliikkeestä mukavia ääriviivatarroja ja tekstejä, joita sitten sommittelen kortille. Tämän vuoden suosikki on lumiukot, ja kimalleliimaa ' hankiviivaksi' , alle jouluinen tervehdys ja taivaalle hiutaleita tai tähtiä... Viime vuonna tehtiin ' nauha' kortteja eli 1,5 cm nauhaa (Tiimarista) kortin toiseen laitaan n. 1cm reunasta, jotain puu/metallikoristetta (tähtiä, enkeleitä, sydämiä, poroja tms) nauhan päälle/osittain päälle/viereen ja tervehdys tyhjälle alueelle. Meidän 7v yritti niitä viime vuonna väsätä eskariin kavereilleen, 6v teki eskarikavereilleen tarrakortit tänä vuonna.

Omaan napaan ei mitään erikoista. Nuha alkaa hellittää, mutta yskä vielä jatkuu, öisin on pahinta. Ja näin tänään kaverin 3 vkoisen pojan (syntyi rv 36+6, 2325g), 2700g oli jo painanut alkuviikosta... Ihanan pieni, ei meidän muksut niin pieniä ole olleetkaan :)

Mutta neiti haiskahtaa, joten pesulle... :/

Äippä rv 14+5

Vierailija
17/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva,että keskustelua syntyy vaikka vain pienellä porukalla toisinaan=)

MARJOSKA tervetuloa!!!!:) tällä mammalla ainakin on oikein hyvä vointi:D ei oo pahoinvointia tai muutakaan suurempaa. välillä mahan kasvatus kipuja,tai niin ainakin luulisin et niitä ne on,mutta nekin on sellasia mitättömiä mitä ei edes ajattele! että vointi on mitä parhain:)

poika nukahti toisille/viimesille unilleen....päiväunia nukkui tunnin rattaissa=) saa nähdä nukkuisko nyt toisen tunnin vai vaan sen vakio puolituntisen. viideltä sit syödäänki mikäli herännyt:p äiskällä ainakin on nälkä,yllättävää=) tein jauhelihaperunasoselaatikkoa...tuola uunissa se nyt on parasta aikaa ja pian valmista:D

noista lapsettomista sukulaisista....yllättävän monella niitä löytyy ja vielä moni kokee sen itelleen hankalaksi. sama täälä,mulla myös serkku ja sen mies jotka ei ole saaneet lasta. useita vuosia ovat jo yrittäneet ja on tutkittukin. tai lapsi on muutaman kerran alulle alkanut,mutta mennyt kesken:( ja ollut kehityspoikkeamia ja sen takia jouduttu keskeyttämään:( nää on aina niin ikäviä asioita ja se tuntuu niin epäreilulta ja pahalta toisten puolesta. ja sitten kun mä en ainakaan kehtaa iloita ja hössöttää näiden ihmisten läsnäollessa millään lailla.

voi kun te jotkut ootte ahkeria jokka jaksatte tehdä joulukortteja ite!! ne on kyllä kaikkein kauniimpia ite tehdyt,mutta mä en jaksa! ei jotenki huvita alkaa väsäämään kun tuo sellanen aika että saan rauhassa tehä on vähäistä. meillä on nyt sellanen vaihe pojalla ettei se antais mun tehä mitään muuta kun leikkiä sen kans ja keskittyisin täysin siihen! perunoiden kuoriminenkin oli hankalaa,toinen roikkui lahkeissa koko ajan ja kiukkus :(

nyt ei tuukkaan muuta mieleen....joten heipat jälleen ja hauskaa perjantaita!!!!!=)

Vierailija
18/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli se piinaavan kauan odotettu np-ultra. Ja valitettavasti piina jatkuu. Vauva oli ok, vastasi viikkoja ja niskaturvotus oli 1.5. Kovasti hän sätki kun heräteltiin.

Mutta istukassa on hematooma. Onko kellään kokemuksia?

Minulla oli vuotoa alkuraskaudessa ja hematooma voi olla niiltä ajoilta mutta sitten jos se on tuore ja jatkaa kasvua on ennuste huonompi. Missähän vaiheessa tästä raskaudesta pääsee nauttimaan ?!

Huolestunut Moskuliini 12+3

Vierailija
19/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjoska: Sama täällä. Viikkoja on 15 ja paha olo vaan jatkuu samoin sairausloma. Ihanaa lukea, kun täällä on niin energistä porukkaa, että jaksaa leipoa ja siivota. Mies kysyi eilen, että teenkö pizza-pohjan, jos hän tekee kaiken muun. Oksensin pelkästä ajatuksesta. Käy jo vähän sääliksi...

Ehkä se auvoinen keskiraskaus joskus alkaa. Lupaan sitten olla todella positiivinen ja kirjoitella pelkkiä mukavia juttuja, kun tämä alku on ollut niin kammottavaa. Olen siis oksentanut 12.9 alkaen ja nyt on.....

Luulen, että meidän lapset jää tähän.

Eilen kävin neuvolassa. Meilläpäin käydään kerran kuussa pissaamassa purkkiin jne. Kaikki oli muuten ihan hyvin, mitä nyt tämä paha olo äidillä.

Hyvää viikonloppua ja hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
20/23 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi vielä lisää toukokuisiin, kävin laittamassa esittäytymisen tuonne esittelypinoon. Mäkin oon tämmöstä vanhempaa ikäsarjaa, mutta tietysti mieleltäni nuori ;-) Menossa on rv12+0, siis perässä tullaan kun La on ihan kuun lopussa. Pahoinvointia on ollut jo moonta viikkoa, ja kuvittelin toiveikkaasti et loppuu samaan aikaan kuin esikoisesta, eli viikolle 10-11. Mut eikö mitä, iltaisin kuvottaa vielä kovasti..ja väsyttää (haukotus). Kirjottelen taas kunhan pääsen aktiivisemmin kärryille jutuistanne :-)