Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkeen tottuu. Ajattelin ensin uuden kodin tapetista että toi on vaihdettava, ihan järkky

Vierailija
21.01.2023 |

Yhdessä huoneessa on tummansininen tapetti, ja sininen ei ole yhtään mun väri ollut koskaan. Heti ei kuitenkaan viitsitty aloittaa tapetointia ja kannettiin huonekalut sisään. Muutaman kk sitä katseltuani se onkin ihan kiva, ja kun huonekalut ja muu sisustus on sovitettu siihen, huone on itse asiassa tosi hieno. Tapetti sai jäädä :)

Hyvä ettei tullut hätiköityä, säästyi rahaa ja tuli vähän poistuttua mukavuusalueelta tuon sisustuksen suhteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiiiiiiis, näinkö on vai miten?

Vierailija
2/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen asiaan pitää vaan tottua, tapetilla on hyvä harjoitella tottumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiiiiiiiis, näinkö on vai miten?

Joo. Näin on. En olis itsekään itsestäni uskonut, olen aika tarkka sisustuksesta ja väreistä varsinkin. Ap

Vierailija
4/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin miehen luo, jolla on omakotitalossa jäänyt reippaasti kesken parissa huoneessa. Alkuun häiritsi puuttuvat kaapinovet ja muut epämääräisyydet ja touhusin kovastikin rempan kanssa, mutta muut kiireet vei, ja nyt viidessä vuodessa silmä on tottunut tähän kaoottiseen sisustustyyliin. Ihan sama mulle enää. Tehdään jos keritään.

Vierailija
5/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt remontti siis kesken

Vierailija
6/6 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muutin miehen luo, jolla on omakotitalossa jäänyt reippaasti kesken parissa huoneessa. Alkuun häiritsi puuttuvat kaapinovet ja muut epämääräisyydet ja touhusin kovastikin rempan kanssa, mutta muut kiireet vei, ja nyt viidessä vuodessa silmä on tottunut tähän kaoottiseen sisustustyyliin. Ihan sama mulle enää. Tehdään jos keritään.

Mun piti viimeistellä parista paikkaa listojen maalaus hetikohta kun muutettiin meidän vastarakennettuun taloon. Enää ei kannata kun ens kesänä tehdään pintaremonttia ja listat irrotetaan. Me muutettiin tähän v.2007.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi