En keksi syntymäpäivä lahjaa 70v. täyttävälle
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutsenen untuvatyyny. Sen olen useille antanut ja tykätty on. Arjen iloa.
No huh huh. Allergisen unelma.
Tyyny on muutenkin niin henkilökohtainen vuodevaate, että pitää tietää tarkalleen nukkujan nukkumisasennot , hänelle sopiva tyynyn korkeus, malli jne. En ikinä ostaisi lahjaksi.
Onko hän presidentti? Silloin kirjalahja ei ehkä sovi, kun niitä kirjoja taitaa olla hänellä runsaasti.
Lahjakortti urheiluvälineliikkeeseen?
Lahjakortti ( riippuen mitä harrastaa)
- äänikirjastoon
- suoratoisto palveluun
- elokuviin
- museokorttiin
- johonkin pelin liigasarjaan
- teatteriin
- ravintolaan
- elämyslahjakortti
-partiokauppa
- rautakauppa
Vierailija kirjoitti:
- äänikirjastoon
- suoratoisto palveluun
- elokuviin
- museokorttiin
- teatteriin
- ravintolaan
- elämyslahjakortti
-partiokauppa
- rautakauppa
Lahjakortti on lahja kauppiaalle joka nauraa, saajaa vituttaa
Ei sitä oikein mikään kiinnosta.
Ei käykään missään. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki vaikka Book beat (äänikirja ) puoleksi vuodeksi. Itse sain sellaisen joskus ja tykkäsin kovasti.
Tässä täytyy huomioida se, onko miehellä sopivaa laitteistoa ja/tai osaamista. Isäni täyttää tänä vuonna 70 eikä hänellä olisi mitään hajua miten tuollaista kirjapalvelua käytetään. Osaa nipin napin käyttää näppäinpuhelintaan soittamiseen ja viestin kirjoittamiseen.
Niin, sitä ei tietysti tiedetä, mutta aika monella seniorillakin on jo tänään älypuhelimet.
Senhän ap ehkä tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- äänikirjastoon
- suoratoisto palveluun
- elokuviin
- museokorttiin
- teatteriin
- ravintolaan
- elämyslahjakortti
-partiokauppa- rautakauppa
Lahjakortti on lahja kauppiaalle joka nauraa, saajaa vituttaa
No voihan sen S-lahjakortin ostaa, voi ostaa vaikka sitten leipää lähimmästä osuuskaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutsenen untuvatyyny. Sen olen useille antanut ja tykätty on. Arjen iloa.
No huh huh. Allergisen unelma.
Tyyny on muutenkin niin henkilökohtainen vuodevaate, että pitää tietää tarkalleen nukkujan nukkumisasennot , hänelle sopiva tyynyn korkeus, malli jne. En ikinä ostaisi lahjaksi.
No onhan sellaisia tyynyjä, missä vetoketju. Sisältöä voi tarvittaessa vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki vaikka Book beat (äänikirja ) puoleksi vuodeksi. Itse sain sellaisen joskus ja tykkäsin kovasti.
Tässä täytyy huomioida se, onko miehellä sopivaa laitteistoa ja/tai osaamista. Isäni täyttää tänä vuonna 70 eikä hänellä olisi mitään hajua miten tuollaista kirjapalvelua käytetään. Osaa nipin napin käyttää näppäinpuhelintaan soittamiseen ja viestin kirjoittamiseen.
Jos osaa käyttää älypuhelinta, niin oppii varmaan Book beatin käytön. Ostaja asentaa apin ja laittaa käyttövalmiiksi. Olen opettanut 90-vuotiaalle äänikirjan käytön ja hyvin hän oppi. Puhelin oli Doro-puhelin, jossa suuret näppäimet.
Vierailija kirjoitti:
Sen akalta en kyllä kysy. Ap.
Onko akka sinun paha äitipuoli?
Hierontalahjakortti