Avioliittoni kääntyi paremmaksi
Mieheni haluaa vielä toisinaan harrastaa seksiä mutta intohimoa ei enää ole. Olin jo ottamassa eroa mutta nyt olen pariin otteeseen harrastanut seksiä ystäväni kanssa ja seksi on ollut luovaa ja oikeasti nautinnollista. Jotenkin pystyn nyt nauttimaan miehestänikin enemmän.
Olenko paha ihminen?
Kommentit (13)
Miksi pitäisi harrastaa pakkopullaseksiä vain yhden ihmisen kanssa? Avioliiton tarkoitus ei ole panna ihmistä kärsimään loppuiäkseen.
Kunnon f#ckbuddy tekee ihmeitä sielulle.
Niinpä oletko paha ihminen, miten on vai onko niin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi harrastaa pakkopullaseksiä vain yhden ihmisen kanssa? Avioliiton tarkoitus ei ole panna ihmistä kärsimään loppuiäkseen.
Avioliitossa ei ole myöskään tarkoitus pettää. Tarkoitan vaan, että avioliiton voi päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliitossa ei ole myöskään tarkoitus pettää. Tarkoitan vaan, että avioliiton voi päättää.
Lapsellinen kommentti. Kyllä oma onnellisuus on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen kommentti. Kyllä oma onnellisuus on tärkeintä.
Juu, nyt kun uudestaan mietin, niin olet oikeassa. Mitä oikein ajattelin..
En hyväksy pettämistä. Mutta kukaan ei ole pelkästään hyvä tai pelkästään paha.
terv. Petetty
teetteks te uuden miehen kanssa asioita mitä et oman ukon kanssa tee kuten munan imemistä ja vaginaseksistä räkäisy kulliin ja anukseen lopuksi
Toisinaan olen pohtinut toisiko tämä omaankin parisuhteeseen uutta maustetta jos rouva rakastelisi ystävänsä kanssa. Pahoin pelkään että ensihuuman jälkeen sekään ei häntä kiinnostaisi ja vaikutus omaan parisuhteeseemme palaisi ennalleen.
Elämme täällä vain kerran. Nauti elämästäsi.