Minkä ikäisen antaisitte ottaa kulma lävistyksen?
Kommentit (20)
Myöhemmin ehkä opit, että jyrkällä suvaitsemattomalla torjunnalla joko herätät kapinaa ja uhoa tai ihan vaan halveksuntaa...
pinvastoin tosi paljon vietetää aikaa keskenään!
Korviin 3v
nenään 13v
kulmaan 14v
napaan 16v
suuhun 18v
Nyt lapset vielä alle kouluikäisiä, mutta ei se lävistys kulmassa niin hullu olisi jos vaan eivät repisi sitä mihinkään. Ehkä sitten ala-asteella kun eivät rieku enää niin paljon. Enemmän noi meidän pojat on kuitenkin kiinnostuneita tatuoinneista.
ja silloinkin kysisisin useampaan kertaan, että onko mitään järkeä?
Varsinkin kivaa on olla 80 mummo jolla on ryppynen naama ja ties mitä reikiä turvassa. ja samaa kysyisin tatuoinista. sielässä ihossa ihan kivaa joo mutta entäs yltiö ryppysessä.
Meinna en ole itse p itänyt korvissani koruja varmaan 10 vuoteen ja aina ne rumat reijät vaan siellä on ja loistaa.
Vain vanhempien luvalla saa ottaa aiemmin.
Itsellä ollut nenässä ja kielessä eikä mitään reikää enää näkyvissä. Riippuu tietenkin vähän ihmisestä, joillain parantuu paremmin
Onko ne teistä rumia? Vai mikä syynä?
Itsellä on navassa ja kulmassa, ollut myöskin kielessä ja nenässä eikä koskaan mitään ongelmia niistä.
Ottaa sitten kun on tarpeeksi vanha kantamaan teoistaan ITSE sen vastuun.
T. " nipo" 5
En ole itse tiukkapipoinen, mun puolesta kukanenkin saa otta lävistyksen minne tahtoo, en vain ymmärrä vitsiä. Tatuoinnit on mun mielestä paremman näköisiä kuin lävistykset (juu, ja niistäkään ei ihan kaikki ;-)).
Otti korvakorut ollessaan 5 vuotias.
Huulikorun ollessaan 13 vuotias.
Toiset korvanreiät ollessaan 13 vuotias.
Rustolävistyksen ollessaan 14 vuotias.
Kulmalävistyksen ollessaan 14 vuotias.
:D
kielilävärin. (onneksi huomaamaton)
ja silloinkin kysisisin useampaan kertaan, että onko mitään järkeä?
Varsinkin kivaa on olla 80 mummo jolla on ryppynen naama ja ties mitä reikiä turvassa. ja samaa kysyisin tatuoinista. sielässä ihossa ihan kivaa joo mutta entäs yltiö ryppysessä.
Aikuisella on oikeus olla tiukkapipoinen, ei lävistykset ole mitään ihmisoikeuksia. Meillä on jo kaksi murkkua, eikä edes korviksia ole vielä haluttu. Ei kaikki ihmiset halua tehdä itsestään mitään neulatyynyjä, eikä meidän tuttavapiirissämme ole lävistettyjä/tatuoituja ihmisiä, joten ei se asia tule edes esille.
Jos harrastaa jotain urheilulajia, harkitaan paikkaa tarkemmin. Mun kokemuksen mukaan kulma tai napa on aika hankala, kun voi helposti revetä tai kasvaa ulos. Suun alue ehkä paras, koska päälle jäävä kudosalue on isompi ja suun limakalvot paranevat ja pysyvät puhtaana helpommin. Tietysti siinäkin pitää miettiä paikkaa niin, ettei osu hampaisiin ja kuluta kiillettä.
Nenä ja korvat myös ihan ok paikkoja, mutta mieluummin sitten kun lapsi on teini-ikäistynyt. Lapsi-ikäisen paikka on kiipeillä puissa, juosta, elää ilman pelkoa likaantuneista vaatteista tai revenneistä lävistyskoruista - pukeutumis- ja kaunistautumisleikeissä voi käyttää feikkilävistyksiä.
Luodilla tehdyt kulma- ja ohimolävistykset ovat surullisia tapauksia ja niitä on aina liikaa.
Onneksi mulla on kaunis tyttö, joka ei aio pilata ihoaan rumilla lävistyksillä
Onneksi mulla on kaunis tyttö, joka ei aio pilata ihoaan rumilla lävistyksillä
15v ehkä sen verran kypsä että tosiaan jaksaa hoitaa ne kunnolla ja ymmärtää myös riskit.