Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmäleikkaus

21.01.2023 |

Haluaisin kuulla kokemuksia Silmäaseman linssileikkauksesta, mulla on reilusti miinusta. Tarvitsisin potkun persuksille, että uskaltaisin mennä, en ole käynyt vielä edes siinä silmälääkärin tutkinnassa, että onko leikkaus edes mahdollinen.

Heli Pakarinen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Itselleni ei oo tehty linssikeikkausta mutta laser x 2. Toista silmää ei voi kirjata uusiks. Aina siihen jotain jää ja vaikka ois ok näkö niin leikkauksen jälkeen pikkuhiljaa vähän heikkenee. Usein tulee hajataittoa. Kaikilla tutuillani on lasit vaikka ois leikattu. Jos leikkauksesta aikaa. Enkä tarkoita vaan lukulaseja. Onhan se tietty kiva jos on - 2 eikä- 10. Mutta en ois mennyt ikinä jos oisin tiennyt näköni tilanteen nyt. Mutta tätä tuskin halusit kuulla.

Vierailija
2/4 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa korjattiin sekä kauko että lähinäkö ja hyvin meni! En tarvitse enää mitään laseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että pitää alapeukuttaa jos joku kertoo negakokemuksen. Minä en ikinä menis leikkaukseen uusiks jos oisin tiennyt tän. Itse olen rohkea kaikkien leikkausten suhteen ja oletin, että tulos on kuitenkin priimaa. Mutta kannattaa tiedostaa että vaikka leikkaus onnistuis niin vuoden päästä jos on vaikka miinusta vähän ja hajataittoa vähän, ni se alkaa ärsyttää ja joudut ostaa laseja. Näin on käynyt 3 tutulle ja minulle itselleni.

Vierailija
4/4 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googlata kokemuksia eri kirurgeista. Se on tarkkaa hommaa, toiset on parempia kuin toiset.