Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtuben perusteella ainoa suomalainen artisti johon törmään säännöllisesti jossain kansainvälisissä yhteyksissä on Nightwish

Vierailija
21.01.2023 |

Nigthwishillä näyttää olevan kovia faneja ympäri maailmaa.

Ainakaan omalla Youtube-tililläni minun feediini ei tule ketään toista suomalaista artista. En tiedä riippuuko sitten jostain algoritmeistä eli arpooko se noita sen perusteella, että mitä muuta musiikkia olen kuunnellut sitten... Voi olla tietysti näinkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi tuottaa poppia liukuhihnalta ja mun Ruotsissa asuvat sukulaiset lähettää mulle aina jotain suosituksia että kuuntele tää biisi, tää on niin mahtava.

Hulluinta on, että kun kysyn vuoden päästä, niin ne ei edes muista koko biisiä, ovat vain että eihän sitä kukaan enää kuuntele. Ja tosiaan, kun menen youtubeen katsomaan kommentteja, niin ne on vuodentakaisia.

Sitten menet katsomaan jotain Insomnium "while we sleep" niin vaikka se on ikivanha, niin sitä hypetetään vieläkin tai Korpiklaanin "a man with the plan". Suomalaiset tekevät "ikivihreitä" ja ruotsalaiset kertakäyttökamaa.

Vierailija
22/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erja Lyytinen on jazz ja blues saralla tunnettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesistkö ap että on olemassa muitakin sivustoja kuin YT? Esim. musiikkilehtiä/sivustoja on netissä vaikka kuinka.

Vierailija
24/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tykkään Nightwishistä, varsinkin varhaisemmasta tuotannosta. Joskus kuuntelenkin. Minulle tosin tarjoaa youtube myös Värttinää, Maustetyttöjä ja Lyytiä. Ei ole mikään mysteeri, koska olen noita joskus kuunnellut.

Spotifyn algoritmit ovatkin sitten mielenkiintoisempia.

Vierailija
25/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla paljonkin noita kansainvälisiä yhteyksiä, missä törmäilet bändeihin?

Vierailija
26/26 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Algoritmit. Sulle syötetään just sitä mitä data näyttää sun haluavan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi