Häpeäisitkö jos olisit leipäjonossa ja ohi kävelisi tuttu joka pysähtyisi kyselemään että mitä sä jonotat?
Kommentit (36)
Joo, Tietävät. että minulla on Mersu.
Ei. Viimeeksi sain kahvia, savulohta, auringonkukkaöljyä, italian salaattia, kebabia, leipää ja valmissalaatin sekä piimän.
Ei todellakaan hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisi ja nolottaisi.
Miksi?
Mulla kävi leipäjonossa niin että huomasin naapurin vakitöissä käyvän ukon jonottavan samassa jonossa. Moikattiin:)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi leipäjonossa niin että huomasin naapurin vakitöissä käyvän ukon jonottavan samassa jonossa. Moikattiin:)
Vertailitteko kasseja?
En, voin mennä vaikka munasillaan jonottamaan ilmaista leipää.
Ei tässä elämässä häpeämällä pärjää
Kyllä. Lähijono on kodin läheisyydessä. Usein naapurit kulkevat läheltä.
Minulla on kulunut takki päällä ja myssy syvällä päässä.
Kyllä hävettäisi ja paljon. Siksi en käy leipäjonossa, vaikka välillä olisi oikeasti iso tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertailitteko kasseja?
Ei. Niin läheisiä ei oltu. Tästä on jo aikaa viitisentoista vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En, voin mennä vaikka munasillaan jonottamaan ilmaista leipää.
Ei tässä elämässä häpeämällä pärjää
Siksi oletkin ikuisesti pohjalla...
Kerran tuli jonossa Ylen toimittaja kuvaajan kanssa haastatteleen.
Porukka oli vähän että "vattu sojota sillä kamerallas nyt muuanne"
Mitä siinä nyt olisi hävettävää?
Itse arvostan kaikkia niitä, jotka "leipäjonoon" vaivautuvat ja näin parantavat omaa hyvinvointia.
Ja mikä parasta ja he tekevät omalla toiminnallaan suuren ympäristöteon, kun ruoka tulee käyttöön ja syötäväksi, eikä kuormittamaan ympäristöä ja luonnonvaroja.
Ja siitä luonto kiittää ja tulee meidän kaikkien hyväksi.
Jos tapaisin tutun, tulisi tsemppi-taputus ja kiitos.
Sanoisin vaan, että ilmaista ruokaa 🤗
Kerran tuli eräs tunnettu vasemmistoliiton poliitikko jakamaan vaaliesitteitä jonoon.
Hursti pyys aika pian voisitko mennä vähän kauemmas.
ei sellaista sattuisi,näkisin tuttavani tulevan jo kaukaa ja kyykistyisin piiloon tai kääntäisin selkäni :)
Sanoisin että ruokaa.