Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummilapsen äiti suuttui

Vierailija
21.01.2023 |

Annoin kummilapselle synttärilahjaksi muovailuvahapaketin leivonnaissetillä . Äitinsä mielestä kuulemma ihan turhaa romua oleva lahja vaikka lapsi tykkäsi sillä puuhailla.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastataan , että lahjaksi ei toivota leluja, koska lelut on täyttä romua , ja joka vuosi ei haluaisi antaa vaatteita siksi, että ne eivät ole lapsen toivomia lahjoja.

Tälle äidille kaikki tuntuu olevan romua

Tiedätkö minkä määrän romua lapsiperhe nurkkiinsa saa? Sitä on säkkitolkulla, sitä turhaa roinaa ja krääsää.

Miten niin lapsi ei muka toivoisi vaatteita?

Vierailija
82/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitytön vanhemmat suuttui kerran kun mummi toi juhliin kampaus/meikkipään . Heittivät roskiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastataan , että lahjaksi ei toivota leluja, koska lelut on täyttä romua , ja joka vuosi ei haluaisi antaa vaatteita siksi, että ne eivät ole lapsen toivomia lahjoja.

Tiedätkö minkä määrän romua lapsiperhe nurkkiinsa saa? Sitä on säkkitolkulla, sitä turhaa roinaa ja krääsää.

Mä en tajua näitä lahjoja vaatteeksi. Ne on vanhempien perus hankintoja kersoilleen

Vierailija
84/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen äiti odotti kummilta jotain monen sadan euron lahjaa, jotta voi elvistellä muille. Veljen vaimo on tällainen ja pitää vielä listaa siitä kuka mitäkin on saanut, ettei vaan muiden lapset saa mitään arvokkaampaa, sitten taas jos hänen oma lapsi saa jotain arvokasta, niin sillä leuhkitaan.

Vierailija
85/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovailuvahaa kuluu paljon. Kun värit sekoittuvat, niin siitä tulee ruskeaa. Sitten tekisi taas mieli ottaa uutta värikästä. Säännöstelen muovailuvahaa, annan esim. kolme väriä kerrallaan, niin ei kaikki ole heti ruskeaa. Lapsi katsoo telkkarista leivonta- ja ruokaohjelmia ja tekee muovailuvahasta omat luomukset. Lisäksi erilaisia taidepläjäyksiä. Sitä kyllä putoaa lattialle ym. ym. Mutta kaikki muutkin leikit sotkevat, naarmuttavat jne, eikä voi koko ajan olla vieressä.

Minun kummini osti yleensä jonkin tarpeellisen vaatteen tms, joka mentiin yhdessä valitsemaan kauppaan. Sain ihanan sadetakin kolmivuotislahjaksi. Mutta silloin ei ollut vielä nettiä eikä lasten kirppiksiä.

Ehkä voisi mennä jollekin retkelle ainakin isomman kanssa. Tavaraa monilla on jo liikaa.

Vierailija
86/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä lahjoja vaatteeksi. Ne on vanhempien perus hankintoja kersoilleen

Niin sun lapsilla on aina mustat housut ja sininen paita, sukassa nilkassa yksi raita? Ok. Ymmärrän, ettet tajua. Lapsella on muikea ilme, kun paketissa on dinosauruspaita.

Vierailija
87/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Lapset toivoo ihan itse jo ihan pienestä vaatteita itselleen.

Minä taas en tajua sitä, että sinäkin haluat ehdoin tahdoin tunkea jotain romua toisen kotiin, mutta lahjatoive on ehdoton nounou.

Vierailija
88/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa ei sanottu mitään erityisiä toiveita. Epäsopivat lahjat listattiin mm. Krääsä lelut

Kieltolistassa ei ollut muovailuvahaa

Vierailija
89/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummin edes ole velvollisuutta hankkia lahjaa

Vierailija
90/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia siirtynyt tapaan, että ostan kristillisestä kirjakaupasta jotakin kummilapsille. Jouluna saivat sieltä enkeli heijastimet.

Ei tarvitse kuunnella enää napinaa vanhemmilta, tulee hoidettua tuo kristillinen puoli näin

Vierailija
91/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen äiti odotti kummilta jotain monen sadan euron lahjaa, jotta voi elvistellä muille. Veljen vaimo on tällainen ja pitää vielä listaa siitä kuka mitäkin on saanut, ettei vaan muiden lapset saa mitään arvokkaampaa, sitten taas jos hänen oma lapsi saa jotain arvokasta, niin sillä leuhkitaan.

Aikanaan oman kummilapsen äiti vihjaili, että kyllä kummilusikka olisi niin mukava lahja, mutta on niin kalliita... No, minä ehdotin, että jos se kerta on toiveena niin minä hommaan. Se kävi. Hankin sen ja siitäkin tuli valitusta, mitä menin niin kalliin ostamaan...??

Vierailija
92/93 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole käytöstapoja

Vierailija
93/93 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua. Meillä saa kyllä muovailla, mutta kerran mummi toi lahjaksi 2-vuotiaalle muovailuvahaa ja kukaan ei ehtinyt katsoa ja tällä välin isommat serkut olivat avanneet vahan ja lapset muovailivat meidän olohuoneen lattialla . 2-vuotias laittaa muutenkin vielä aika lailla suuhun kaikkea, niin en kokenut hyväksi lahjaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi