Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä pakit vai odotanko vain liikaa?

Vierailija
20.01.2023 |

Olin kysynyt miestä, jonka kanssa olemme tutustumisvaiheessa, erääseen liikunta-aktiviteettiin. Hän vastasi että haluaisi lähteä, mutta täytyy selvittää onnistuuko, koska lapsi hänellä kyseisenä päivänä.
Meni päiviä ja ei kuulunut mitään. Laitoin viestiä, että mikä tilanne. Vastaus oli että hän sai lapsen hoitoon sukulaiselleen, joka asuu n. puolen tunnin ajomatkan päässä ja koska ei ole järkeä ajaa eestaas, hän menee tuolla sukulaisen lähialueella liikkumaan. Voin kyllä kuulemma ajaa sinne ja tulla mukaan.

Oma reaktio oli, että todellakaan lähde ajamaan mihinkään. Jos hän olisi kiinnostunut, hän olisi ilmoittanut oma-aloitteisesti ajoissa, mikä on tilanne ja laittanut vaikka että olisi kiva jos tulisit eikä "voit kyllä tulla jos haluat". Lisäksi alle tunnin ajomatka suuntaansa ei nyt ole mikään ihan mahdoton este mielestäni. Olen tottunut siihen, että toinen osapuoli kyllä on aktiivinen ja huomioiva jos on kiinnostunut, mutta odotanko nyt vaan yleisesti ottaen liikaa.....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/7 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi sinne miehen perään ajelemaan. Sanoisin, että katsotaan vaikka sitten joku toinen päivä. Sitten odottaisin josko mies osoittaa kiinnostusta vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö tuo mies ylipäätään että olette tutustumisvaiheessa?

Minun silmiin ette ole edes siinä vaiheessa.

Vierailija
4/7 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et odota liikaa, ei ole kohteliaisuus ainakaan hallussa. Miettisin, että haluaisinko olla tuollaisen tyypin kanssa, vaikka hän olisikin kiinnostunut. Jos toiminta on tässä alkuvaiheessa tuo, niin mitä 10 vuoden päästä kun arki on harmaata ja kyllästyttää.

Vierailija
5/7 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliö aloittaja

Vierailija
6/7 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistakaa ketju mamma hädässä hahahaha

Vierailija
7/7 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ankea mies! Ajattelee vain itseään ja omia tarpeitaan joihin sinä voit osallistua kyllä ei haittaa. Mitään vaivaa ei näe vuoksesi eikä vaikuta romanttiselta. Ei jatkoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi