Heitän lasipurkit, kahvinporot, paristot, säilyketölkit ja aivan kaiken sekaroskiin - mitä aiot tehdä asialle?
Kommentit (47)
Olin hiljattain Sveitsissä työmatkalla. Siellä hotellihuoneessa ja hotellissa oli tyylikkäästi ja tarkasti eri roskikset biojätteelle, laseille, muoville jne..
Minäkin tunnollisesti lajittelin kaikki omiin pönttöihinsä.
Siivoja kun tuli huonetta siivoamaan, niin hän sitten kippasi kaikkien pönttöjen sisällön samaan roskapussiin. Sinne meni Molokin kitaan minun lajitteluni.
Älä nyt stanab munapää niitä paristoja heitä. Ne voi räjähdellä jätteenkäsittelysysteemissä.
Voit kipata pullavilla käsilläsi lähikaupan keräyslaatikkoon samalla, kun ostat energiajuomaa ja eineksen.
Meillä menee vessanpyttyyn melkein kaikki mikä sinne mahtuu. Asutaan ylimmässä kerroksessa vuokralla niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt stanab munapää niitä paristoja heitä. Ne voi räjähdellä jätteenkäsittelysysteemissä.
Voit kipata pullavilla käsilläsi lähikaupan keräyslaatikkoon samalla, kun ostat energiajuomaa ja eineksen.
Tää ostaa kylläkin kaljaa ja eineksen (pullavilla käsillään.) 😂
Jahtaan sinua koko loppuelämäsi ajan, kuin olisit joku sairas kulkukoira! Et voi koskaan levätä rauhassa, koska joku päivä minä ***tana löydän sinut ja pistän itkemään! Voit olla varma siitä!
Tule sitten uhoamaan uudestaan, kun sekä sinä, lapsesi ja lastenlapsesi (luoja paratkoon jos sellaisia on), tukehtuvat mikromuoviin.
Tyhmä saa olla, minkäs sille mahtaa, mutta voi sitä sentään yrittää peittää pitämällä suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Meillä menee vessanpyttyyn melkein kaikki mikä sinne mahtuu. Asutaan ylimmässä kerroksessa vuokralla niin ei kiinnosta.
Sinnekö sä ne anussuristimet laitit, typerys ne olisi voinut pestä!!
Kehitysmaalaisen käytöstä, sopisit tapoinesi paremmin vaikkapa johonkin Sudaniin. Virtuaalinen sylkäisy naamallesi.
Jos on niin urpo, että tukkii vessanpönttönsäkin rasvalla, niin ihan turha yrittää tehdä yhtään mitään.
Tollo luulee kostavansa syrjäytymisensä heittämällä paristot sekajätteeseen. Kaikki vaan ei voi olla penaalin terävimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin urpo, että tukkii vessanpönttönsäkin rasvalla, niin ihan turha yrittää tehdä yhtään mitään.
"Hei mun paska vaan kelluu täällä ja vesi nousee, soita Make häkeen!"
Ei se kierrättäminen ole niin vaikeaa, kyllä sinäkin sen opit ja aina voi kysyä apua tai lukea netistä.
En mitään, karma hoitaa asian puolestani.
Nautin fiiliksestä, että vaikka mitä tapahtuisi, en ole tämän palstan tyhmin.
Vierailija kirjoitti:
Nautin fiiliksestä, että vaikka mitä tapahtuisi, en ole tämän palstan tyhmin.
On muuten hieno tunne.
Meillä oli taloyhtiössä tällainen tapaus. Laitettiin sitten muutaman naapurin sekä taloyhtiön pj:n kanssa rattaat pyörimään ja sotkija sai ensmmäisen varoituksensa.
Ap on kuin joku kolmevuotias uhmaikäinen. :D "Minä teen niin kuin minä haluan ja te ette sille mitään voi." Laitas ap menemään teidän roskiksen edessä joku voimaannuttava itkupotkuraivariräp. Vaikka näin:
Mä kannan roskikseen skeidaa
Ne kaikki sinne ihan hyvin feidaa
Jotkut vihervosut sanelee et ei saa
V*tut välii mun vapaus on mun omaa
En mä jaksa lajitella mun roskii
Se on ihan vaan h*mojen hommii
Miks pitäis jotain lajitteluu jaksaa
Mitä välii kun moolokki ne pakkaa
S*vakit uhkaa että hukutaan kaikki muoviin
Ei se mulle kuulu mä vaan vedän kaljaa huiviin
Välil must on kivaa uida ihmisten liiviin
Kun ei must kukaan välitä enkä kuulu tiimiin
Saa parantaa :)
Ei mitään hätää, ap, helvetissä on kaltaisillesi ihan oma paikkansa. Lämmittävät jo sinulle erityisesti.