Heitelkää ideoita töistä joista voisi tienata rahaa kotoa käsin
Oon kyllästynyt roikkumaan työttömänä kun mulla on sosiaalisia rajoitteita enkä työllisty ja en jaksa enää työkkärin tätien v*ttuilua.
Enkä jaksa enää jatkuvia flunssa ja koronatauteja kun ihmiset on kaikkialla niin s*atanan räkäsiä.
Heitelkää siis kaikkea mitä tulee mieleen että miten voisi tienata kotoa käsin niin että näkee mahdollisimman vähän ihmisiä. Puhelimen ja netin kautta tehtävä työ on ok.
Kommentit (32)
Uskaltaisiko kauppakeskukset mysteerishopata vartiointipalvelut?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, työkkäri ei tykkää jos aktivoituu itse ilman lupaa.
Työpakan hankkimiseen ei todellakaan tarvita työkkärin lupaa.
Sijoittamalla minulle tulee mukavia summia kuukausittain rahaa.
Onlyfans tilin avulla pääset keskimäärin 10 000 euron kuukausittaisiin tienesteihin vaikka sulla olisi eriparitissit ja kierot silmät.
Vierailija kirjoitti:
Samalla jotkut muut sijoittajat menettää rahojaan.
Jokuhan soisi perustaa rahaston tyhmille ja alkaisi myydä niille osakkeita joita itse omistaa ja tekisi voittoa sillä, voisiko se toimia?
Kielenkääntäjä
Tekstinkäsittelijä
Bloggaaja
Vloggaaja
Ennustaja
Tarot-tulkitsija
Henkiparantaja
Hieroja (työhuone kotona)
Parturikampaaja (työhuone kotona)
Suutari
Räätäli/ompelija
Nettimyyjä: täytekakut, vaatteet, varaosat jne...
Tutkija
Asiantuntija
Itse olen graafinen suunnittelija ja työni on 100% kotoa käsin tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla jotkut muut sijoittajat menettää rahojaan.
Jokuhan soisi perustaa rahaston tyhmille ja alkaisi myydä niille osakkeita joita itse omistaa ja tekisi voittoa sillä, voisiko se toimia?
Eivät menetä. Sijoittaminen EI OLE 0-summapeliä vaan +summaista toimintaa. Minun tuottoni EI ole automaattisesti pois toisilta sijoittajilta.
Suuren osan toimistohommista voi tehdä kotoa käsin.
Vaate-edustaja (ainakin Nosh toimii edustajien kautta)
Ootko sä aina sama tyyppi, joka kyselee tätä samaa eikä koskaan kerro omista taidoista tai vahvuuksista? Ja oletat meidän keksivän sulle hyväpalkkkaisen ja helpon työn.