Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Oletko koskaan RIIDELLYT avoimesti työpaikalla?

Vierailija
20.01.2023 |

Miksi riitelit? Koituiko riitelystäsi hyötyä tai haittaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korottaa ääntä, se on joidenkin mielestä riitelyä. Näin ämmäjoukossa tietysti keski-ikäisiä kaakattajia. Näin saadaan sitten erotetuksi joukosta.

Vierailija
2/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi riitelisin? Sillä vain korvamerkkaa itsensä yt-neuvotteluihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat riitelevät, eivät ihmiset.

Vierailija
4/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman toiseksi pas kin sanonta. Surkein on "rakkaudesta se hevonenkin potkii".

Vierailija
5/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman toiseksi pas kin sanonta. Surkein on "rakkaudesta se hevonenkin potkii".

Voitko perustella miksi "vain asiat riitelevät" on väärin?

Vierailija
6/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska asiat eivät voi riidellä, vain ihmiset voivat.

Vierailija
7/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lapsellinen. En ennusta menestystä elämääsi.

Vierailija
8/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin se kusi sukassa-tyyppi niihin joutuu.

Vierailija
9/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet lapsellinen. En ennusta menestystä elämääsi.

Perustele.

Vierailija
10/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen lähiesi-mies, tai oikeastaan lähiesinainen, riiteli puolisonsa toimitusjohtajan kanssa harva se kuukausi. Kirjanpito varsinkin oli semmoinen ettei saanut hoitumaan tai osannut kunnolla kirjanpitoa. Rouvan "hauskinta" hupia oli juoksuttaa kaikkia työntekijöitä, mutta toimitusjohtaja osasi sanoa vastaan. Pakkokin oli, että sai firman pyörimään.

En jäänyt kaipaamaan määräaikaisen työsuhteen päättyessä.

Vierailija
11/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen työyhteisön ainoa nainen. Miesten välistä riitelyä olen sen sijaan todistanut sivusta, jopa turpaanvetoa ja kuuman kahvin heittämistä toisen päälle. Eikä sitä seurannut riitapukareiden välillä mikään veljellinen sovinto, vaan käräjöinti ja toisen työstä erottaminen. Kypsyttää välillä lueskella väitteitä miesten välisestä reiluudesta, kun on yli 20 vuotta seurannut mitä se miesvaltaisen työyhteisön meno pahimmillaan voi olla. Kiusaamista, simputtamista ja aggression ylilyöntejä.

Vierailija
12/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riidellyt ja siitä seurasi puhuttelu. Esimies suosi ystäväänsä työnjaossa. Olisi merkinnyt tuntieni vähentymistä ja hänelle taas ylitöitä.

Vierailija
13/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä missä muutosneuvotteluja harrastetaan. Kaikkialla ei sitä pelkoa. 

Vierailija
14/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riidellyt ja olimme sen jälkeen esimiehen juttusilla. Riitakumppani sai varoituksen. Minulta kyseltiin että olenko aiemmin joutunut vastaamaan kokemaan yms. Eli riitely kannatti. 

Vierailija
15/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikävä kyllä pariin kertaan korottanut ääntäni ja tehnyt ns. vastahyökkäyksen. Sellaisissa tilanteissa joissa ensin työkaveri on aukonut päätään. Pitkään yleensä kuuntelen ja ohitan kaiken puhumatta mitään. Niistä tilanteissa on sit vaan hermo palanut kiinni. Toisessa tilanteessa jälkikäteen työkaveri sanoi, että hän yrittikin ärsyttää mua suuttumaan. Huusin melko kovalla äänellä. Ja tietysti se vastapuoli säikähti kun kukaan ei ollut nähnyt mun ennen suuttuvan töissä. Jälkikäteen selvitettiin asia ja pyydettiin anteeksi. Edelleen itseäni harmittaa että menetin malttini.

Vierailija
16/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut rankasti yhteen työkaverin kanssa. Hän puuttui liikaa työntekooni vaikka tein omat hommani niinkuin piti. Ulkomaalainen eikä ymmärtänyt vaikka sanoin että olin työskennellyt firmassa aijemmin ennen kuin hän tuli taloon, pidin "taukoa" opintojen vuoksi. Hän luuli että olin uusi jota voi simputtaa miten haluaa. Viikossa otettiin monta kertaa yhteen. Ehti ottaa pomonkin kanssa yhteen tämä. Onneksi tämä työntekijä älysi irtisanoa itsensä.

Vierailija
17/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikävä kyllä pariin kertaan korottanut ääntäni ja tehnyt ns. vastahyökkäyksen. Sellaisissa tilanteissa joissa ensin työkaveri on aukonut päätään.

Oma esimies (nainen) on juuri tuollainen vastahyökkääjä. Menepä vähänkin kritisoimaan, niin ääni kiihtyy ja kaikki kielletään. "Sinä teit päätöksen, että...""EN KYLLÄ TEHNYT".

Vierailija
18/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole draamakuningatar eli en.

Vierailija
19/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisista ole avoimeen riitaan.

Vierailija
20/21 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen korottaa ääntä, hän on hysteerinen, jos mies korottaa ääntä, hänellä on auktoriteettiä.

Ei, en ole koskaan korottanut ääntäni, olen tehnyt asiani selväksi jäisen rauhallisella puheella, toimii parhaiten, jos sattuu olemaan nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän