Söin kokonaisen levyn suklaata koska ahdistaa
ja nyt ahdistaa vielä enemmän kun mietin mitä tälläisen sokerimäärän syöminen tekee keholle :(
syön aika paljon herkkuja koska niistä tulee hyvä olo hetkeksi mutta jälkeen päin aina alkaa ahdistamaan ihan hirveästi
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin että syöpäsolut käyttävät sokeria ravintonaan.
Pahuus käyttää sinua.
Kannattaa syödä tummaa suklaata, jossa on 85 % kaakaota. Siihen ei ole paljon lisätty sokeria. On kuitenkin rasvaa ja kaloreita enemmän kuin sokerisuklaissa. Fazer esimerkiksi ei tee näitä kunnollisia suklaita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen amfetamiinia, ei kauheasti nälästä ja paino tippuu silmissä.
Ikävä kyllä amfetamiini loppui suomesta, tai amfetamiinin liike-energian hyödyntäminen. Kyl mää tiedän täst alamaailmast. Kokaiininkin liike-energiakunnioitus on romahtanut.
Ketään ei haluaisi näitä "päihteitä" elämäämme mutta kukaan haluaisi, näin varsin varsinaissina sanottuna vaikka forttuna!!
Eikä tää oo mikää blaa...blaa...blaa... juttu ellet halua naamas solmuun
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa syödä tummaa suklaata, jossa on 85 % kaakaota. Siihen ei ole paljon lisätty sokeria. On kuitenkin rasvaa ja kaloreita enemmän kuin sokerisuklaissa. Fazer esimerkiksi ei tee näitä kunnollisia suklaita ollenkaan.
Peukku tälle. Myös pähkinöissä paljon hyvää, täyttäviä.
Kohtuudella näitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukku tälle. Myös pähkinöissä paljon hyvää, täyttäviä.
Kohtuudella näitäkin.
Älä täräytä pähkinöits
Ai, yhden levyn söit? Minä sorruin nälissäni ostamaan 4 kg karkkia alehinnalla😂, pääasiassa suklaata. Testaan että opinko hillitsemään sokerinnälkää kun sitä on kaapissa enemmän kuin jaksaa kerralla syödä. Pahoin pelkään että syön ne kuukauden aikana. Aika näyttää. En ole koskaan elämässäni ostanut näin paljon kerralla ja kyllä ahdistaa.
Suklaan himo kertoo toisinaan, mutta ei aina, magnesiumin puutteesta. Erityisesti keliaakikoille magnesiumin puute on yleistä.
Raudan puute taas aiheuttaa ahdistusta ja masennusta.
Et varmaankaan ole nälkäkurki level 10 (kuten minä) jos 1 suklaalevy ylittää uutiskynnyksen.
Minä ahdistuisin, jos olisi pakko syödä suklaata. Tummaa suklaata otan joskus palan, mutta sokeri ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Ai, yhden levyn söit? Minä sorruin nälissäni ostamaan 4 kg karkkia alehinnalla😂, pääasiassa suklaata. Testaan että opinko hillitsemään sokerinnälkää kun sitä on kaapissa enemmän kuin jaksaa kerralla syödä. Pahoin pelkään että syön ne kuukauden aikana. Aika näyttää. En ole koskaan elämässäni ostanut näin paljon kerralla ja kyllä ahdistaa.
Saattaa olla paranormaali ilmiö, mutta olen kullut että on ihmisiä, joilla on siinä sohvapöydällänsä kulhollinen herkkuja lähinnä sisustuksellisena elementtinä, ja joskus harvoin niitä maistellaan. Itselläni parempi että ei ole tai mäsytimässyn aijai vatsa jne.
Oliko 100g levy? Lähde tunnin juoksulenkille niin se on kulutettu, ei ongelmaa.
Työnnä seuraavan kerran tulppa berseeseen.
Ahdistus on pätevä tekosyy mihin tahansa.
Tämän sitte halusit jakaa kanssamme😂 voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla paranormaali ilmiö, mutta olen kullut että on ihmisiä, joilla on siinä sohvapöydällänsä kulhollinen herkkuja lähinnä sisustuksellisena elementtinä, ja joskus harvoin niitä maistellaan. Itselläni parempi että ei ole tai mäsytimässyn aijai vatsa jne.
Ei kauan kyllä minulla säilyisi kulhossa pöydällä 😄.
Ei lääkkeet ole ratkaisu. Ruokavalio on tärkeämpi kokonaisuuden kannalta. Hyvinvointi lähtee itsestä.