Minkälaisissa vaatteissa teidän täysi-ikäiset teinipojat menee baariin?
Pitäisi kehitellä teinille vaatteet eikä sillä ole hajuakaan. Jostain syystä näitä ei ilmeisesti kehtaa kysyä kavereiltakaan.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpiako ne pojat nyt on, teinejä vai täysikäisiä?
Vielä 19 vee on teini ja kyllä tollanen 18 vuotta täyttänyt hiljaisempi poika on vielä niin lapsellinen otus että vaikea sitä on mieheksi mieltää. Mutta löytyisikö niitä vaate-ideoita? Onko mustat farkut ja musta kauluspaita ok?
Baarissa juodaan aikuisten juomia. Jos on liian lapsellinen valitsemaan omat vaatteensa niin sitten on kyllä liian lapsellinen baariinkin.
Olen samaa mieltä mutta olisi nyt kuitenkin tarpeen tieto että onko asu musta kauluspaita ja mustat farkut ok? Vai onko ylipukeutunut kauluspaidassa? Siis tämmöseen yökerhotyypoiseen paikkaan.
Yökerhoja on niin monen tyyppisiä.
No nää olis lähdössä keskikokoisen kaupungin yöelämään. Tuskin päätyvät kulmabaariin muttei mihinkään sedulaankaan. Jos niitä vielä on. Ap
Nyt pojalle aikuistumisen kunniaksi tehtäväksi lähteä ihan itse katsomaan, miten siellä ihmiset pukeutuu.
Normiarkivaatteet, mutta jos nyt farkut vaikka verkkareiden tilalle.
Ikää jo 36 ja baarissa ollut alle 30 kertaa. Juomassa viimeksi yli 10v sitten
Ei ole minun juttu ollut koskaan enkä seuraa koskaan edes etsisi ainakaan baarista. Bupiruusut ei ole ollut mun juttu koskaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä 19 vee on teini ja kyllä tollanen 18 vuotta täyttänyt hiljaisempi poika on vielä niin lapsellinen otus että vaikea sitä on mieheksi mieltää. Mutta löytyisikö niitä vaate-ideoita? Onko mustat farkut ja musta kauluspaita ok?
Baarissa juodaan aikuisten juomia. Jos on liian lapsellinen valitsemaan omat vaatteensa niin sitten on kyllä liian lapsellinen baariinkin.
Olen samaa mieltä mutta olisi nyt kuitenkin tarpeen tieto että onko asu musta kauluspaita ja mustat farkut ok? Vai onko ylipukeutunut kauluspaidassa? Siis tämmöseen yökerhotyypoiseen paikkaan.
Yökerhoja on niin monen tyyppisiä.
No nää olis lähdössä keskikokoisen kaupungin yöelämään. Tuskin päätyvät kulmabaariin muttei mihinkään sedulaankaan. Jos niitä vielä on. Ap
Ei niitä ole enää.
Rippipuku päälle ja kraka kaulaan. Taskumatti povariin ja Brylcreemiä viiksiin. Neilikka napinläpeen.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tuon ikäiset laita mitään kauluspaitoja, semmonen päällä näyttää just siltä että on äiti pukenut poikansa.
Joo no olen huomannut että tutuilla nuorilla miehillä näkee vähänkin juhlallisemmissa tilanteissa tuota kokomustaa systeemiä, mutta hyvä tietää että se on liikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Normiarkivaatteet, mutta jos nyt farkut vaikka verkkareiden tilalle.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne aina. Jos Levis-tyylinen paita, niin helma mielummin farkkujen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Rippipuku päälle ja kraka kaulaan. Taskumatti povariin ja Brylcreemiä viiksiin. Neilikka napinläpeen.
Äidin ostamat kondomit lompakkoon.
Farkut tms (ei verkkareita) ja college/huppari/neule riippuen mitä tykkää käyttää. Omat mieluisat vaatteet.
Kotona asuva 18-v on vielä teini.
Mun yli 20-v opiskelijapoika kyllä useinkin kysyy minulta, onko joku vaate ok johonkin tiettyyn tilanteeseen tai baariin.
Ihan normaaliahan se on. Voin itsekin kysyä muulta perheeltä samaa asiaa.
Oma poika usein laittaa joko farkut tai chinot ja joko rennon usein vaaleansinisen kauluspaidan tai jonkun merkkicollegen, neuleen tai t-paidan.
Joku kaveristaan laittaa aina kauluspaidan , mutta osa rennompaa.
Tietty vähän baaristakin riippuu pukeutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pojalle aikuistumisen kunniaksi tehtäväksi lähteä ihan itse katsomaan, miten siellä ihmiset pukeutuu.
Varmaan olis kivempi ilta jos ei kauheasti erottuisi porukasta kun muutenkin on luultavasti epävarma olo. Mutta relatkaa nyt ihmiset vähän. Ei tämä nyt niin kuolemanvakava asia ole. Ap
Baariin!! Millä vuosikymmenellä oikein elät? Onko baareja oikeasti jossain vielä? Kirkonkylällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkuissa, siistissä T-paidassa ja tennareissa meidän 18-v yleensä lähtee.
Talvella myös?
Kyllä. Kuulemma baareissa, siis just tollasissa yökerhoissa, on niin kuuma, että t-paidassa pärjää. Varmaan se sitten on niin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tämä on otettu puheeksi sinun kanssasi, muuten et sinäkään täällä kyselisi. Pojalla taitaa olla paineet siitä pukeutumisesta ja kuvittelee, että baariin ei voi mennä omana itsenään. Neuvo poikaa laittamaan omat mielivaatteensa, siitä siisteimmästä päästä. Luulisi riittävän. Ei kai nykyisinkään tarvitse baariin laittaa mitään kalliita merkkivaatteita tai frakkia?
Kannatan tätä, omista normivaatteista siisteimmät / tyylikkäimmät. Ei hyvä jos laittaa kauluspaidan ellei ole tottunut sellaista pitämään, näyttää jäykältä ja teennäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidin ostamat kondomit lompakkoon.
No tämän puolen se saa kyl hoitaa itse :D. Ap
Juu ei tuon ikäiset laita mitään kauluspaitoja, semmonen päällä näyttää just siltä että on äiti pukenut poikansa.