JUURI NYT! MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa
MT: Sanna Marin halutaan ehdolle koko EU:n ykkösjohtajaksi palkka yli 31 000 euroa kuussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c78a954b-28fe-4cd9-9ddf-1a22da276…
Kommentit (230)
No näitähän riittää Kataisesta yms lähtien. Ei näitä kiinnosta suomalaiset tai meidän hyvinvointi. Helevetisti velkaa vaan niin saa hyvän viran EU:sta.
Vierailija kirjoitti:
Wau, hienoa Sanna Marin ja Suomi!!
Ihan mieletöntä! Marin on tehnyt Suomi-kuvalle enemmän positiivista nostetta Euroopassa kuin kukaan koskaan ennen.
Ja tästäkin täällä kateellisena kitistään. Olette te säälittäviä.
Vai vieläkin Suomi-kuva. Eihän enää olla 80-luvulla. Hohhoijaa.
Niinhän se taisi Erkki Liikanenkin päästä huippuvirkoihin ryssittyään Suomen talouden eli demareille se on jonkinlainen meriitti ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
EU tulee hajoamaan joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin. Jos Marin valitaan pääpukariksi, se tapahtuu ennemmin.
.. Juo vielä se kaikki maito sen leivän päälle.. Pisulle ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luin ketjun läpi ja olipa hupaisaa, tässä se näkyy koko kuva niistä jotka, no....empä viitsi sanoa.
Loistava kommentti. Kiitos.
Se on 'enpä'...
Kateuskorttia on niin helppo aina väläyttää.
Itse olen ollut huolissani siitä, että selvästi täysin epäpätevä henkilö on saanut 'hoitaa' pääministerin virkaa.
Ja jos Marin todella valittaisiin EUn johtopaikalle, se kertoisi unionista hyvin surullista tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sellainen kuva tullut, että Sannaa äänestävät ja fanittavat vähemmän koulutetut ja enemmän pihalla olevat.
Just. Ne jotka eivät eri syistä johtuen ole mukana työelämässä.
wappusatanen kaikille eurooppalaisille! Ja muillekin!
Kyllä noilla instaseuraajilla ihan mahdollinen skenaario. Vähän lisää filtteroituja herutuskuvia ja jauhojengi kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sellainen kuva tullut, että Sannaa äänestävät ja fanittavat vähemmän koulutetut ja enemmän pihalla olevat.
Minä OLEN työelämässä!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä alaiset toivovat ei-mieleiselle esihenkilölle ylennystä. Vähän lisää liksaa, niin isot asuntolainat on hoidettu. EU-viroissa ei voi mokata, kun ei niitä kukaan valvo.
No onhan esimerkiksi Jutta Urpilaisella ollut ankara tulosvastuu Afrikan kehitysavusta vastaavana komissaarina. Joka vuosi on pitänyt kovalla työllä saada tietty määrä miljardeja hukattua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin saa vielä aikaan kolmannen maailmansodan.
Pimulla on diplomatian alkeetkin hukassa.
Oi, noinko tiukalle ottaa. Hengitä paperipussiin.
Millä meriiteillä? Jotkut joutuu oikeasti tekemään vuosikymmeniä vaativaa asiantuntijatyötä mutta kun on kuuluisa ja nätti nainen ja omaa puolueen jäsenkirjan niin on ehdolla huippuvirkoihin noin vain. Sannan hallinto ei jättänyt minulle hyvää kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se taisi Erkki Liikanenkin päästä huippuvirkoihin ryssittyään Suomen talouden eli demareille se on jonkinlainen meriitti ilmeisesti.
Entä kuuma kissa-nainen, Jutta Urpilainen. Mama Africa viidakkomekkoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä OLEN työelämässä!
Onhan niitä poikkeuksiakin. Kaikille lahjojensa mukaan.
Uutisesta käy lopussa ilmi, että valinta ei edes ole ajankohtainen. Sikäli erikoista, että asia nostetaan esille nyt. Turha uutinen, joka on tällä hetkellä pelkkää spekulaatiota. Sitä on harrastettu ennenkin ja useimmiten valinnat eivät lopulta ole kohdistuneet Suomeen/suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin saa vielä aikaan kolmannen maailmansodan.
Pimulla on diplomatian alkeetkin hukassa.
Oi, noinko tiukalle ottaa. Hengitä paperipussiin.
Ei ota. Tollasen pikkutytön pitäisi vähän katsoa miten ja kenelle päätään aukoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä OLEN työelämässä!
Psykoosissa sinä olet!
Omaan etuaan ne kaikki politiikassa(kin) tavoittelee, eikä Marin ole tässä mikään erikoisuus, ei hyvässä eikä pahassa.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4972829/ymmartakaa-etta-antti-kaikkonen-…
Niin mikä juttu tää nyt oikein oli?
Tunteella asioihin reagoivat