Minne muuttaisitte Kouvolasta?
Kommentit (30)
Riippuu elämäntilanteesta ja mitä haluat ympäristöltäsi.
Hgin suunta jos kaipaa elävää elämää ympärilleen.
Saareen, Kaunissaareen, jos tyytyy rauhaan ja hiljaisuuteen... no jaa, kesäaika....
Verla, Heinola.
Hkiä lukuun ottamatta aateltu ettei oo työikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti on siinä seuraavana, edellinen on Lappeenranta. Tietysti on muitakin paikkoja, mutta jos et ihan koko kulttuuria halua vaihtaa. Mulle olisi noista jompikumpi, tai sitten ihan tyystin länteen, Turkuun. Mun ensimmäisiä kriteereitä on asua veden äärellä. Nyt jumitan Helsingissä, tätä en suosittele.
Itse en kyllä suosittelisi Turkua. Jos mahdollista se on vielä enemmän sisäänpäinlämpiävä kuin Kouvola.
Turku on varmaan opiskelijalle ihan ok, oppilaitoksissa tutustuu helposti ihmisiin. Aikuinen jo työssäkäyvä sieltä ei minun kokemukseni mukaan saa ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahti on siinä seuraavana, edellinen on Lappeenranta. Tietysti on muitakin paikkoja, mutta jos et ihan koko kulttuuria halua vaihtaa. Mulle olisi noista jompikumpi, tai sitten ihan tyystin länteen, Turkuun. Mun ensimmäisiä kriteereitä on asua veden äärellä. Nyt jumitan Helsingissä, tätä en suosittele.
Itse en kyllä suosittelisi Turkua. Jos mahdollista se on vielä enemmän sisäänpäinlämpiävä kuin Kouvola.
Turku on myös yllättävän pieni paikka.
Kokeile vaikka New Yorkia tai Shanghaita.
Ihan minne tahansa.