Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotenkin erikoista että joku syö? Asun ekassa kerroksessa ja monesti joku pysähtyy oikein toljottamaan kun ruokailen

Vierailija
19.01.2023 |

Tai juon kahvia ja olen läppärillä keittiön pöydän ääressä.
Kissaakaan eivät ihaile kun kissa on yleensä olkkarin ikkunalla.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuttele käyttäjälle jos hoksaa lopettaa . Itse en katsele ihmisten koteihin sisälle .

Vierailija
22/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisi kuulua ulkoa oikeen tuhina, jos näkis kun juon arkipäivinä kaljaa jo aamusesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jäävät katsomaan, koska he näkevät, että sinä katselet heitä. Normaali reaktio.

24/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt hypnoottista katseltavaa kun joku syö. Kirjota vaikka youtubeen mukbang, ja kato paljo niillä on katselukertoja. Sähän voisit tehdä tosta itsellesi bisneksen

Vierailija
25/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistu ikkuna on ilmeisesti mielenkiintoinen ja kun on verhot auki, ihminen siellä tekemässä jotain. Näyteikkuna. Jotkut tuijottavat kiinteästi jos kulkee jalkakäytävällä eteenpäin, ei tietoa miksi.

Vierailija
26/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuutta

Vierailija
27/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattisesti tulee katsottua, ei mitään sen kummempaa. Eivät ne ihmiset varsinaisesti sitä sun syömistä katsele

Vierailija
28/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen niiden ihmisten mielenmaisemaa, jotka haluavat elää omassa kodissaan kuin missäkin näyteikkunassa. Ei, me emme ole kiinnostuneita sinun tai kenenkään muunkaan näyteikkuna-ihmisten syömisistä tai nenän kaivamisista. Me ihmettelemme teidän esiintymishaluanne.

Vierailija
29/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:llä nälkäkiukku?

Vierailija
30/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan juonut ulkona pullosta limua? Menepä kaupan eteen ja tee se niin saat toljottajia yllinkyllin. Mitä isompi pullo sen sen enempi.

Vierailija
31/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen niiden ihmisten mielenmaisemaa, jotka haluavat elää omassa kodissaan kuin missäkin näyteikkunassa. Ei, me emme ole kiinnostuneita sinun tai kenenkään muunkaan näyteikkuna-ihmisten syömisistä tai nenän kaivamisista. Me ihmettelemme teidän esiintymishaluanne.

Anteeksi? :D nyt ne lääkkeet

Vierailija
32/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät verhot auki ja ruokailet näyteikkunassa? Ihmiselle on luontaista katsoa sinne, missä tapahtuu/näkyy valoa. 

Vierailija
33/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset katsoo kun näkevät ihmisen , tai vaikka pimeällä valaistuista ikkunoista sisään. Olisi outoa ennemminkin olla reagoimatta ja kävellä katse maahan nauliintuneena!

Vierailija
34/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai sitä tulee katsottua jos näkymä on kuin jossain akvaariossa asuisit.

Vierailija
35/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valaistu ikkuna on ilmeisesti mielenkiintoinen ja kun on verhot auki, ihminen siellä tekemässä jotain. Näyteikkuna. Jotkut tuijottavat kiinteästi jos kulkee jalkakäytävällä eteenpäin, ei tietoa miksi.

Jos katse on suunnattu ikkunaan päin, se ei tarkoita välttämättä, että tuijottaa. Kyseessä voi olla ihan vain ajatuksissaan kulkevasta ihmisestä, jonka katse sattuu suuntautumaan sinnepäin, missä on valaistu ikkuna. Jos häneltä kysyttäisiin, mitä hän ikkunan sisäpuolella näki, hän ei välttämättä osaisi vastata. Olen itse juuri tämäntyyppinen haahuilija, joka katselee näkemättä :D

Vierailija
36/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut verhoista?

Vierailija
37/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ap, sinä ja sinun syömisesi eivät ole mitenkään erityisiä. Ne "tuijottajat" tuskin edes huomaavat sinua. Sinusta vain tuntuu, että tuijottavat juuri sinua, koska olet tahallasi laittanut itsesi näyteikkunaan. 

Vierailija
39/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa kicksejä jostakin. Kai joku pervo sinun syömisen katselustakin kiihottuu...

Vierailija
40/62 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava? Lihavan syöminen "julkisesti" on tabu.