Onko jotenkin erikoista että joku syö? Asun ekassa kerroksessa ja monesti joku pysähtyy oikein toljottamaan kun ruokailen
Tai juon kahvia ja olen läppärillä keittiön pöydän ääressä.
Kissaakaan eivät ihaile kun kissa on yleensä olkkarin ikkunalla.
Kommentit (62)
Mahtaisi kuulua ulkoa oikeen tuhina, jos näkis kun juon arkipäivinä kaljaa jo aamusesta.
Ihmiset jäävät katsomaan, koska he näkevät, että sinä katselet heitä. Normaali reaktio.
No onhan se nyt hypnoottista katseltavaa kun joku syö. Kirjota vaikka youtubeen mukbang, ja kato paljo niillä on katselukertoja. Sähän voisit tehdä tosta itsellesi bisneksen
Valaistu ikkuna on ilmeisesti mielenkiintoinen ja kun on verhot auki, ihminen siellä tekemässä jotain. Näyteikkuna. Jotkut tuijottavat kiinteästi jos kulkee jalkakäytävällä eteenpäin, ei tietoa miksi.
Automaattisesti tulee katsottua, ei mitään sen kummempaa. Eivät ne ihmiset varsinaisesti sitä sun syömistä katsele
Minä ihmettelen niiden ihmisten mielenmaisemaa, jotka haluavat elää omassa kodissaan kuin missäkin näyteikkunassa. Ei, me emme ole kiinnostuneita sinun tai kenenkään muunkaan näyteikkuna-ihmisten syömisistä tai nenän kaivamisista. Me ihmettelemme teidän esiintymishaluanne.
Oletko koskaan juonut ulkona pullosta limua? Menepä kaupan eteen ja tee se niin saat toljottajia yllinkyllin. Mitä isompi pullo sen sen enempi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen niiden ihmisten mielenmaisemaa, jotka haluavat elää omassa kodissaan kuin missäkin näyteikkunassa. Ei, me emme ole kiinnostuneita sinun tai kenenkään muunkaan näyteikkuna-ihmisten syömisistä tai nenän kaivamisista. Me ihmettelemme teidän esiintymishaluanne.
Anteeksi? :D nyt ne lääkkeet
Miksi pidät verhot auki ja ruokailet näyteikkunassa? Ihmiselle on luontaista katsoa sinne, missä tapahtuu/näkyy valoa.
Kyllähän ihmiset katsoo kun näkevät ihmisen , tai vaikka pimeällä valaistuista ikkunoista sisään. Olisi outoa ennemminkin olla reagoimatta ja kävellä katse maahan nauliintuneena!
No tottakai sitä tulee katsottua jos näkymä on kuin jossain akvaariossa asuisit.
Vierailija kirjoitti:
Valaistu ikkuna on ilmeisesti mielenkiintoinen ja kun on verhot auki, ihminen siellä tekemässä jotain. Näyteikkuna. Jotkut tuijottavat kiinteästi jos kulkee jalkakäytävällä eteenpäin, ei tietoa miksi.
Jos katse on suunnattu ikkunaan päin, se ei tarkoita välttämättä, että tuijottaa. Kyseessä voi olla ihan vain ajatuksissaan kulkevasta ihmisestä, jonka katse sattuu suuntautumaan sinnepäin, missä on valaistu ikkuna. Jos häneltä kysyttäisiin, mitä hän ikkunan sisäpuolella näki, hän ei välttämättä osaisi vastata. Olen itse juuri tämäntyyppinen haahuilija, joka katselee näkemättä :D
Ei, ap, sinä ja sinun syömisesi eivät ole mitenkään erityisiä. Ne "tuijottajat" tuskin edes huomaavat sinua. Sinusta vain tuntuu, että tuijottavat juuri sinua, koska olet tahallasi laittanut itsesi näyteikkunaan.
Kaikki saa kicksejä jostakin. Kai joku pervo sinun syömisen katselustakin kiihottuu...
Oletko lihava? Lihavan syöminen "julkisesti" on tabu.
Vilkuttele käyttäjälle jos hoksaa lopettaa . Itse en katsele ihmisten koteihin sisälle .