Hintojen nosto on syststemaattista
Kaupat yksimielisesti rupesi nostamaan hintoja samoin energiayhtiöt ym. Ruokakriisiä pidetään yllä estämällä farmareita tekemästä työtään, mistä osoitetaan mieltä ympäri maailmaa ja mitä media ei uutisoi. Rikkaat haluaa köyhät hautaan että energia riittää niille ilman että tarvii tinkiä mistään.
Mut hei ei mitään nähtävää ja kaikki hyvin. Näyttää kansat olevan valmiita marssimaan loputtomaan totalitarismiin missä on vain jumalat ja niiden orjat. Jee!
Kommentit (7)
Suuri kusetus alkoi maaliskuussa 2020 ja jatkuu niin kauan kuin ihmiskunta sallii.
Minun sähkölasku on yhtä matala kuin ennenkin (alle 25€).
En huomannut liiemmin hintojen nousua niissä tuotteissa mitä itse ostan. Esim eilen oli taas Appelsiinit 1€/kg.
Sinun Oma vika jos tekee kalliita sopimuksia sen takia kun iltapulut pelottelevat hintojen nousulla... älä siis syytä muita.
Vierailija kirjoitti:
En huomannut liiemmin hintojen nousua niissä tuotteissa mitä itse ostan. Esim eilen oli taas Appelsiinit 1€/kg.
Sinun Oma vika jos tekee kalliita sopimuksia sen takia kun iltapulut pelottelevat hintojen nousulla... älä siis syytä muita.
Hinnat on noussut joka tuotteessa ruokakaupassa. Minulla on sähköinen kassakuitti puhelimessa ja voi hyvin katsoa mitä maksoi ennen sotaa ja nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on noussut joka tuotteessa ruokakaupassa. Minulla on sähköinen kassakuitti puhelimessa ja voi hyvin katsoa mitä maksoi ennen sotaa ja nyt.
Juu juu... jostain syystä osalla ei ole mitään ongelmia toiset olivat persaukisia vaikka palkkaa tuplat minun palkkaan verrattuna. Tietty löydätte syylliset muualta vaikka oikea syyllinen löytyy peilistä mutta ainahan sosialistit syyttävät muita.
Vierailija kirjoitti:
No sähköyhtiöt nyt teki ennätystuloksen mistä lie rahat sitten taikonu. Harmi kun kaikki maailman ihmiset ei ole yhtä suuria ja mahtavia jumalolentoja kuin SINÄ.
Totta!