Mitä puoluetta ET äänestäisi
Kommentit (168)
En ainakaan kokoomuslaisia ovat senverran ylimielisiä,että ei ole muita kuin he,vaikka aina puhuvatkin paskaa...Ovat aina jälkiviisaita olevinaan,Hyi helvetti mikä puolue..
Ketään Vapauden liitosta. Aikamoinen lauma sekopäitä ja Putinin nuolijoita. Kannattaa tsekata taustat ja yhteydet. Epäilyttävän paljon markkinointirahaa käytettävissä.
SKE:ssa (Suomen kansa ensin) taitaa olla kahjoimmat eivätkä sitä somekirjoituksissan peittele. Ex-pj Laiton lehden päätoimittaja de Wit, useaan kertaan tuomittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoa mitä ulkoavaruudet ET äänestäis mutta
oletetaan että ovat ylivertaisia ja älykkäitä niin silloi9n äänestäisivät perussuomalaisia!
Kerro minulle, miksi minun kaltaisen keskituloisen, keski-ikäisen naisen kannattaisi äänestää persuja? Eiväthän ne aja millään lailla minun asiaani.
Samat speksit ja minähän äänestän :) koska:
- Pelkään, että Suomi on Ruotsin tiellä ja rikollisuus kasvaa, mus li mien korkean lapsiluvun ja heikon integraation myötä. Haluan, että maassamme voi jatkossakin liikkua turvallisesti.
- Olen pettynyt heidän haluunsa asua maassa maan tavalla ja koen heidän uskontonsa sotai saksi.
- PS ajaa juuri minunlaisteni keskituloisten kanta-suomalaisten etuja. Ei suur-yritysten kuten Kokoomus, eikä viher-vasemmiston.
- PS on myös kriittinen EU:n vaatimusten suhteen. Olemme jo nyt nettomaksajia ja Suomi on EU:n peräkylä, jonka nössöjä kansalaisia korkean verotuksen myötä kupataan loputtomasti.
- PS myös ajaa keskituloisten työn verotuksen alentamista ja osto-voiman parantamista, mikään muu puolue ei aja meidän etuja.
-
En ole vielä päättänyt kuka ääneni saa, joten voitko valaista vähän pointtejasi? M@@hanmūūttoasioiden vuoksi olisin ehdottomasti äänestämässä ps, mutta olen käsittänyt että eivät juuri keskituloisten asioita aja nykyään. Profiloituivat viime vaaleissa jo aika porvareiden asioille. Olenko väärässä?
Ketä kiinnostaa jotkut hiton keskituloiset? Tässä on nyt kyse ulkomaalaispaskoista, jotka vie ne keskituloisen rahat!
No mua vähän kiinnostaa kun mulle ihan sama meneekö mun rahat sun vai niitten elättämiseen. Mielummin pitäisin omani
Persut, Vasemmistoliitto, Valta kuuluu kansalle ja SDP pahimpia - persut pahin!
Suomen myyjiä eli vassarit, vihukat ja demukat eivät saa ääntäni. Eikä ärkoopee.
Vihervasemmisto on vaatinut että syrjittyjä pitää tukea ja persuja on syrjitty koko 2000 luvun niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää persuja vaikka en kaikkea heidän ajatuksia tue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen myyjiä eli vassarit, vihukat ja demukat eivät saa ääntäni. Eikä ärkoopee.
Persuthan haluaa antaa Suomen Venäjälle. Se on ok?
Perusteluja tuolle väitteelle?
Onko persut antaneet jotain signaalia venäjämielisyydestä ukrainan sodan syttymisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
En ole äänestänyt koskaan enkä äänestä Kokoomus, RKP, Perussuomalaiset. Enkä kommunistit.
En ole äänestänyt koskaan, en vain luota poliitikkoihin. "Kansanedustajista" tulee oman etunsa tai lähipiirinsä edun ajajia vaalien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoa mitä ulkoavaruudet ET äänestäis mutta
oletetaan että ovat ylivertaisia ja älykkäitä niin silloi9n äänestäisivät perussuomalaisia!
Kerro minulle, miksi minun kaltaisen keskituloisen, keski-ikäisen naisen kannattaisi äänestää persuja? Eiväthän ne aja millään lailla minun asiaani.
Samat speksit ja minähän äänestän :) koska:
- Pelkään, että Suomi on Ruotsin tiellä ja rikollisuus kasvaa, mus li mien korkean lapsiluvun ja heikon integraation myötä. Haluan, että maassamme voi jatkossakin liikkua turvallisesti.
- Olen pettynyt heidän haluunsa asua maassa maan tavalla ja koen heidän uskontonsa sotai saksi.
- PS ajaa juuri minunlaisteni keskituloisten kanta-suomalaisten etuja. Ei suur-yritysten kuten Kokoomus, eikä viher-vasemmiston.
- PS on myös kriittinen EU:n vaatimusten suhteen. Olemme jo nyt nettomaksajia ja Suomi on EU:n peräkylä, jonka nössöjä kansalaisia korkean verotuksen myötä kupataan loputtomasti.
- PS myös ajaa keskituloisten työn verotuksen alentamista ja osto-voiman parantamista, mikään muu puolue ei aja meidän etuja.
-
En ole vielä päättänyt kuka ääneni saa, joten voitko valaista vähän pointtejasi? M@@hanmūūttoasioiden vuoksi olisin ehdottomasti äänestämässä ps, mutta olen käsittänyt että eivät juuri keskituloisten asioita aja nykyään. Profiloituivat viime vaaleissa jo aika porvareiden asioille. Olenko väärässä?
Mm bensan hinta-, verotus-, ostovoima-, sähkönhinta -keskusteluissa PS on asettunut keskituloisten puolustajaksi. Hieman raippaa loikoilijoille, paljon raippaa elintaso turisteille. PS on ainoana puolueena esittänyt, että leikkaukset, jotka ovat valitettavasti joka tapauksessa tulossa, priorisoidaan suomalaisten hyväksi.
Kokoomuksen kanssa PS on eri linjoilla mm. verotuksessa ja halpatyövoimassa. Kehitysapua myös arvostelevat ja niin hyvältä, kuin auttaminen meistä kaikista tuntuukin, rehellisyyden nimissä 50 vuotta, miljardeja, erilaisia keräyksiä ja osa maista on edelleen samssa jamassa. Kannettu vesi ei kaivossa pysy.
Kyllä heillä on hyviä pointteja, mediat ovat enimmäkseen vihervassarien äänitorvia, joten PS on saanut kyseenalaisen maineen, osin toki oikeutettua, joidenkin entisten jäsenten osalta, mutta on näitä mätiä munia muissakin puolueissa.
Perussuomalaiset saavat nyt paljon ääniä hoitajilta, opettajilta ja poliiseilta, heiltä, jotka näkevät arjen ongelmat läheltä joka päivä. Myös pientilalliset ja pienyrittäjät ovat kohderyhmää.
https://www.perussuomalaiset.fi/tietoa-meista/puolueohjelma/
Persujen lista H.gissä ei vakuuta, vaikka muuten voisin kyseistä puoluetta äänestää.
Virheitä, vassareita enkä demareita.
Vierailija kirjoitti:
Persujen lista H.gissä ei vakuuta, vaikka muuten voisin kyseistä puoluetta äänestää.
Eduskunta vaalit ovat enemmän puolue-, kuin henkilövaalit. Vaikka hlö ei saisi riittävästi ääniä, ääni menee joka tapauksessa puolueelle. Toisin kuin esim. presidentinvaaleissa. Joten äänestämään vaan.
Olen siinä harmillisessa tilanteessa, etten haluaisi äänestää näistä puolueista mitään :(. En ole tyytyväinen yhteenkään puolueeseen ja sen pienimmän pahankin etsiminen on kiven alla :(((((
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut, sosdem, vasemmisto, vihreät enkä niitä outoja pikku puolueita. Jäljelle ei jää kuin kokoomus.
Perust on ainoa puolue, joka on tajunnut, että ensin autetaan omia, jotta voidaan auttaa muita.
Tällä menolla meistä tulee autettavia kohta, kun rahaa syydetään joka paikkaan.
Ja maahanmuutto on ok. Se ei ole ok, että tänne tullaan loisimaan meidän verorahoilla ja siihen päälle yritetään puuttua MEIDÄN YHTEISKUNTAAN ja MEIDÄN TAPOHIN ELÄÄ. Voi poistua , jos ei sopeudu.
Ja jos teet rikoksen ja olet tullut tänne pakoon tai ihan miten vaan muualta, niin takas sinne mistä on tultu. TÄNNE EI TARVI TULLA PRSEILEMÄÄN.
Mutta kun persut itse perseilevät?
Miten?
LiikeNyt, kristillisdemokraatit, rkp, kepu ja perussuomalaiset eivät ole sen arvoisia, että niiden ehdokkaita äänestäisin.
SDP, Vihreät, Persut, Vasemmisto, RKP, Kristilliset.
Vihreitä en äänestäisi ikinä.