Mitä puoluetta ET äänestäisi
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä ulinan määrää, kun perussuomalaiset nousevat isoimmaksi puolueeksi lähitulevaisuudessa 🙂
Voi sitä ulinaa kun persujen kannatus laskee hallitusvastuussa pitämättömien lupausten takia jopa keskustaa alemmaksi.
Persut, sosdem, vasemmisto, vihreät enkä niitä outoja pikku puolueita. Jäljelle ei jää kuin kokoomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi äänestää mitään isoista puolueista.
Nykyään minkään puolueen arvomaailma ei kohtaa omani kanssa.Olen työssäkäyvä alempaa keskiluokkaa oleva valkoihoinen mies. Kukaan ei aja asiaani.
Oikeisto haluaa viedä rahani, vasemmisto ihmisarvoni.Minä taas olen keskiluokkainen nainen eikä kukaan aja minunkaan asiaani. Täytyy jättää äänestämättä.
Aku tai Iines ankkaa äänestyslappuun ettei jää epäselväksi että laiskuuttaan eivät saapuneet paikalle.
Eri, mutta samassa hengessä teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajia ja rasisteja, eli vasemmistoa ja vihreitä.
Vain persut ovat avoimesti rasisteja. Ja ryzzzän mielistelijöitä.
Vihreät avoimesti vihaavat ja syrjivät heteroita lihaa syöviä valkoihoisia mehiä niin se niin eikö se muka mielestäsi ole rasismia?
Persut taas vihaavat kaikkia ulkomaalaisia (paitsi velivenäläisiä), seksuaalivähemmistöja, saamelaisia ja muita vähemmistöjä sekä pienituloisia. Eikö se mielestäsi ole rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät avoimesti vihaavat ja syrjivät heteroita lihaa syöviä valkoihoisia mehiä niin se niin eikö se muka mielestäsi ole rasismia?
Persut taas vihaavat kaikkia ulkomaalaisia (paitsi velivenäläisiä), seksuaalivähemmistöja, saamelaisia ja muita vähemmistöjä sekä pienituloisia. Eikö se mielestäsi ole rasismia.
Tuohan on lähinnä rasismin irvikuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan väittänyt että ei ole. Puutuin vain tuohon kun sanoit että nuo idiootit on ainoita rasisteja
Vihreitä, Vihreitä ja Vihreitä EN äänestä enää koskaan! Olen koulutettu pääkaupunkiseudulla asuva nainen. Syön luomuruokaa, rakastan eläimiä ja luontoa. Vihreät voisivat vaihtaa nimensä.
En äänestä myöskään SDP:tä, muita vasemmistopuolueita ei kannata, koska eivät aja tämän palkkatason henkilön etuja.
Keskustaakaan en äänestä, kun en ole ison tilan maajussi.
Kokoomukselle ei minun palkkatasoni riitä. Eivät aja minun etujani.
Perussuomalaiset jyräävät seuraavissa vaaleissa 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoa mitä ulkoavaruudet ET äänestäis mutta
oletetaan että ovat ylivertaisia ja älykkäitä niin silloi9n äänestäisivät perussuomalaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä, Vihreitä ja Vihreitä EN äänestä enää koskaan! Olen koulutettu pääkaupunkiseudulla asuva nainen. Syön luomuruokaa, rakastan eläimiä ja luontoa. Vihreät voisivat vaihtaa nimensä.
En äänestä myöskään SDP:tä, muita vasemmistopuolueita ei kannata, koska eivät aja tämän palkkatason henkilön etuja.
Keskustaakaan en äänestä, kun en ole ison tilan maajussi.
Kokoomukselle ei minun palkkatasoni riitä. Eivät aja minun etujani.
Syyrialainen korkeakoulutettu, luomua syövä nainen... jos nämä kaikki persuja äänestävät, niin ei kai ihmekään, että kohta neljännes suomalaisista kannattaa persuja. Alkaa olemaan melkoinen yleispuolue. Koskahan yhdistyvät Vihreisiin?
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset jyräävät seuraavissa vaaleissa 🙂
Tässä ei sitä kysytty. Mitä puoluetta ET äänestäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö keskity nyt vaan vastaamaan mitä puoluetta et äänestä, En minäkään ala mollaamaan Vihrevassareita,&SDP:tä vaikka en koskaan voisi äänestää näitä puolueita. Äänestän PS enkä vihaa ulkomaalaisia, minulla on ulkomailla paljon tuttavia ja myös Suomessa jokunen. Suurin osa meistä ei myöskään missään nimessä ole Venäjämielisiä. Enemmän näitä taitaa olla Viher-vassareissa.
Vierailija kirjoitti:
Persut, sosdem, vasemmisto, vihreät enkä niitä outoja pikku puolueita. Jäljelle ei jää kuin kokoomus.
Perust on ainoa puolue, joka on tajunnut, että ensin autetaan omia, jotta voidaan auttaa muita.
Tällä menolla meistä tulee autettavia kohta, kun rahaa syydetään joka paikkaan.
Ja maahanmuutto on ok. Se ei ole ok, että tänne tullaan loisimaan meidän verorahoilla ja siihen päälle yritetään puuttua MEIDÄN YHTEISKUNTAAN ja MEIDÄN TAPOHIN ELÄÄ. Voi poistua , jos ei sopeudu.
Ja jos teet rikoksen ja olet tullut tänne pakoon tai ihan miten vaan muualta, niin takas sinne mistä on tultu. TÄNNE EI TARVI TULLA PRSEILEMÄÄN.
En tykkää jauhopuolueista, enkä siitä että sukupuolta saa vaihtaa kerran vuodessa. Siispä konservatiivisia puolueita ÄÄNESTÄN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoa mitä ulkoavaruudet ET äänestäis mutta
oletetaan että ovat ylivertaisia ja älykkäitä niin silloi9n äänestäisivät perussuomalaisia!
Kerro minulle, miksi minun kaltaisen keskituloisen, keski-ikäisen naisen kannattaisi äänestää persuja? Eiväthän ne aja millään lailla minun asiaani.
Vasemmistoa. Tuskinpa koskaan kepuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perust on ainoa puolue, joka on tajunnut, että ensin autetaan omia, jotta voidaan auttaa muita.
Tällä menolla meistä tulee autettavia kohta, kun rahaa syydetään joka paikkaan.
Ja maahanmuutto on ok. Se ei ole ok, että tänne tullaan loisimaan meidän verorahoilla ja siihen päälle yritetään puuttua MEIDÄN YHTEISKUNTAAN ja MEIDÄN TAPOHIN ELÄÄ. Voi poistua , jos ei sopeudu.
Ja jos teet rikoksen ja olet tullut tänne pakoon tai ihan miten vaan muualta, niin takas sinne mistä on tultu. TÄNNE EI TARVI TULLA PRSEILEMÄÄN.
Mutta kun persut itse perseilevät?
Ei ainakaan sdp, keskusta, kd, rkp. Voisin melkein jopa äänestää persuja jos ne eivät olisi niin ryzzzään päin kallellaan.