Mitä puoluetta ET äänestäisi
Kommentit (168)
Persut, kristilliset, rkp on top 3
Ei persuja, koska vain yhden asian puolue ja ryzzämielisiä. Ei kokoomus, koska vain rikkaiden asialla. Ei nykyisiä hallituspuolueita, koska ovat velkaannuttaneet Suomen eivätkä aja tavallisen köyhän asiaa.
KGB:n ja Stasin seuraajaa Vihreää Liikettä.
Vierailija kirjoitti:
KGB:n ja Stasin seuraajaa Vihreää Liikettä.
Persuthan ne enemmän on peräsuoli pitkällä itään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikee sanoa mitä ulkoavaruudet ET äänestäis mutta
oletetaan että ovat ylivertaisia ja älykkäitä niin silloi9n äänestäisivät perussuomalaisia!
Kerro minulle, miksi minun kaltaisen keskituloisen, keski-ikäisen naisen kannattaisi äänestää persuja? Eiväthän ne aja millään lailla minun asiaani.
Samat speksit ja minähän äänestän :) koska:
- Pelkään, että Suomi on Ruotsin tiellä ja rikollisuus kasvaa, mus li mien korkean lapsiluvun ja heikon integraation myötä. Haluan, että maassamme voi jatkossakin liikkua turvallisesti.
- Olen pettynyt heidän haluunsa asua maassa maan tavalla ja koen heidän uskontonsa sotai saksi.
- PS ajaa juuri minunlaisteni keskituloisten kanta-suomalaisten etuja. Ei suur-yritysten kuten Kokoomus, eikä viher-vasemmiston.
- PS on myös kriittinen EU:n vaatimusten suhteen. Olemme jo nyt nettomaksajia ja Suomi on EU:n peräkylä, jonka nössöjä kansalaisia korkean verotuksen myötä kupataan loputtomasti.
- PS myös ajaa keskituloisten työn verotuksen alentamista ja osto-voiman parantamista, mikään muu puolue ei aja meidän etuja.
-
ET matkustaisi mille tahansa muulle planeetalle pois tästä hulluudesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletetaan että ovat ylivertaisia ja älykkäitä niin silloi9n äänestäisivät perussuomalaisia!
Kerro minulle, miksi minun kaltaisen keskituloisen, keski-ikäisen naisen kannattaisi äänestää persuja? Eiväthän ne aja millään lailla minun asiaani.
- Pelkään, että Suomi on Ruotsin tiellä ja rikollisuus kasvaa, mus li mien korkean lapsiluvun ja heikon integraation myötä. Haluan, että maassamme voi jatkossakin liikkua turvallisesti.
- Olen pettynyt heidän haluunsa asua maassa maan tavalla ja koen heidän uskontonsa sotai saksi.
- PS ajaa juuri minunlaisteni keskituloisten kanta-suomalaisten etuja. Ei suur-yritysten kuten Kokoomus, eikä viher-vasemmiston.
- PS on myös kriittinen EU:n vaatimusten suhteen. Olemme jo nyt nettomaksajia ja Suomi on EU:n peräkylä, jonka nössöjä kansalaisia korkean verotuksen myötä kupataan loputtomasti.
- PS myös ajaa keskituloisten työn verotuksen alentamista ja osto-voiman parantamista, mikään muu puolue ei aja meidän etuja.
-
En ole vielä päättänyt kuka ääneni saa, joten voitko valaista vähän pointtejasi? M@@hanmūūttoasioiden vuoksi olisin ehdottomasti äänestämässä ps, mutta olen käsittänyt että eivät juuri keskituloisten asioita aja nykyään. Profiloituivat viime vaaleissa jo aika porvareiden asioille. Olenko väärässä?
En ketään nykyisistä puoleista. Järkevin äänestää olemalla työtön. Jos kaikki rupeisivat työttömäksi niin poliitikot voisivat alkaa kerjäämään puoluetukensa ihan itse sen sijaan että ottaa sen muilta.
Ja miksi sana m@@hanmùutto on kiellettyjen listalla -.-?
Vihreät, Vasemmistoliitto, RKP, Kokoomus ja SDP. T. Autoileva duunariukko maalta
Kokoomus, vasemmisto, vihreät, keskusta...
En äänestäisi mitään puoluetta, joka on translain puolella.
Mustasydänkokoomus - never.
Pakkoruotsipuolue - never.
Aborttipuolue - never.
Kikylänpuolue -never.
Vasemmistoliitto - tuskin, koska kommunismi ja woke-aate.
Vihreät - never, koska woke.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä, Vihreitä ja Vihreitä EN äänestä enää koskaan! Olen koulutettu pääkaupunkiseudulla asuva nainen. Syön luomuruokaa, rakastan eläimiä ja luontoa. Vihreät voisivat vaihtaa nimensä.
En äänestä myöskään SDP:tä, muita vasemmistopuolueita ei kannata, koska eivät aja tämän palkkatason henkilön etuja.
Keskustaakaan en äänestä, kun en ole ison tilan maajussi.
Kokoomukselle ei minun palkkatasoni riitä. Eivät aja minun etujani.
Naiset harvemmin osaavat ajatella muuta kuin itsekkäästi omaa etua
RKP. Noille ydinasia on ruotsin kielen asema Suomessa. Minulle se on ehkä vähiten tärkeä asia tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
En ole vielä päättänyt kuka ääneni saa, joten voitko valaista vähän pointtejasi? M@@hanmūūttoasioiden vuoksi olisin ehdottomasti äänestämässä ps, mutta olen käsittänyt että eivät juuri keskituloisten asioita aja nykyään. Profiloituivat viime vaaleissa jo aika porvareiden asioille. Olenko väärässä?
Ketä kiinnostaa jotkut hiton keskituloiset? Tässä on nyt kyse ulkomaalaispaskoista, jotka vie ne keskituloisen rahat!
VKK, eli Valta Kuuluu Kremlille-puoluetta.
Kokoomus, persut, keskusta ja vihreät.
Vihreitä en ikimaailmassa.
Kokoomusta alan äänestämään kun pääomatuloni ovat suuremmat kuin palkkatuloni.
Persuja en voi äänestää koska en voi olla varma olenko sukujuuriltani suomalainen yli 10 sukupolvea.
Keskusta pettää aina.
Ainakaan ei kepua, rkp:ta tai uskishörhöjä.