Mitä puoluetta ET äänestäisi
Kommentit (168)
Perussuomalaiset jyräävät seuraavissa vaaleissa 🙂
Vihreät, persut, Kokoomus. Pahin on Vihreät.
en mitään joka kannatta ranslakia, enkä muitakaan. kun kaikki poliitikot pitääsi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pahin mt-ongelmaisten puolue on vihreät. En tiedä mitään ärsyttävämpää oliota maan päällä, kuin 20-30v vihreä yliopistonainen. Näiden kanssa ei voi keskustella, jos olet eri mieltä heidän kanssaan, ja jos yrität argumentoida heidän mielipidettään vastaan, he suuttuvat ja menevät hetkessä epäolennaisuuksiin tai henkilöön, ja substanssista ei ole mitään sanottavaa.
Et ole tainnut hirveän ystävällisellä asenteella yrittää keskustella :D
Enkä myöskään Kristillisdemokraatteja äänestäisi vaikka olen uskovainen. Hyväksyvät turkistarhauksen, ja vastustavat aborttia kaikissa tilanteissa.
Tarkemmin kuin miettii niin ei ole kauheasti puolueita mitä voi edes äänestää. Feminismi ja ilmastokiima estää koko vihervasemmiston äänestämisen. Rikkaiden rikastuttaminen ja elinkeinoelämänkeskusliitto estää kokoomuksen äänestämisen. Rikkaiden rikastuttaminen ja Suomen yrittäjät estää äänestämästä keskustaa. Ei ole kauheasti vaihtoehtoja mitä pienellä paikkakunnalla öljylämmitteisessä omakotitalossa asuva, omalla autolla töissä käyvä sekasyöjä hetero mies voi edes äänestää jos ei ole itse tuhoinen
Jos tietäis et persut menee hallitukseen niin vois äänestää niitä, sais Suomen parasta komediaa niin kauan kuin se hallitus pysyisi kasassa.
Keskusta. Kerran äänestin ja sillä kaudella iskivät Sipilän leikkaukset koulutukseen. Niistä kärsitään edelleen.
Persuja en ikinä. No en kyllä kokkareitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus kusettaa aina.
Persut perseilee aina.
Siinäpä ne joita en äänestäisi vaikka annatteisiin miljardieuroa.
Lähde ihmeessä politiikkaan. Jos miljardin euron edessä pidät kantasi niin saataisiin suomeenkin ensimmäinen poliitikko joka ei käännä takkia tai ota lahjuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pahin mt-ongelmaisten puolue on vihreät. En tiedä mitään ärsyttävämpää oliota maan päällä, kuin 20-30v vihreä yliopistonainen. Näiden kanssa ei voi keskustella, jos olet eri mieltä heidän kanssaan, ja jos yrität argumentoida heidän mielipidettään vastaan, he suuttuvat ja menevät hetkessä epäolennaisuuksiin tai henkilöön, ja substanssista ei ole mitään sanottavaa.
Et ole tainnut hirveän ystävällisellä asenteella yrittää keskustella :D
Olen eri mutta oma kokemus on se että vaikka olisi kuinka ystävällinen ja mukava näille naisille niin juuri tuolla tavalla menee keskustelu jos et kannata hänen ideologiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kd ja persut.
Ainoat järkevät puolueet siis...!
Kyllä! Rationaalisen ihmisen valinta, PS tai KD.
Hihhulipuolueet rationaalisen ihmisen valinta :D:D:D
Kyllä. Naura vaan vapaasti jos se helpottaa, ja kaikkea hyvää!
T. "uskis"
Kai ymmärrät että voisit parantua tuosta?
Vierailija kirjoitti:
ÄÄSDEEPEE
PÄÄÄRRSSSUOLINKAISSSET.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset jyräävät seuraavissa vaaleissa 🙂
Riikka Purra Pääministeriksi 👍
En voi äänestää sovinismia, feminismiä ja vihreää siirtymää kannatavia puolueita. Kolme ideologista aatetta jotka on todella tuhoisia suomen kansalle
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin kuin miettii niin ei ole kauheasti puolueita mitä voi edes äänestää. Feminismi ja ilmastokiima estää koko vihervasemmiston äänestämisen. Rikkaiden rikastuttaminen ja elinkeinoelämänkeskusliitto estää kokoomuksen äänestämisen. Rikkaiden rikastuttaminen ja Suomen yrittäjät estää äänestämästä keskustaa. Ei ole kauheasti vaihtoehtoja mitä pienellä paikkakunnalla öljylämmitteisessä omakotitalossa asuva, omalla autolla töissä käyvä sekasyöjä hetero mies voi edes äänestää jos ei ole itse tuhoinen
Tämäpä. Olen enemmän aatteiltani vasemmistoon päin, mutta en voi äänestää puoluetta joka vihaa minua sen takia että olen syntynyt valkoiseksi mieheksi.
Persuja EI IKINÄ.