Koululaispoika irroitti aurauskepin ja vei mennessään leikkien sillä
Tämä Kuopiossa. Mitä näille vapaan kasvatuksen helmille pitäisi oikein tehdä? En uskaltanut sanoa mitään, tiedä ovatko väkivaltaisiakin. Ens kerralla, jos tulee vastaan, lähtee ainakin kuva poliisille.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen? Mikset voi asiallisesti huomauttaa. Ei se välttämättä tullut ajatelleeksi vaan.
Niin suomalaista. Joko ollaan hiljaa ku kusi sukassa, tai aletaan sekoilemaan/soitetaan poliisit.
Suomalaista on sekin että heti hyökätään aggressiivisesti vaikka ei itse tiedä millainen tilanne oli kyseessä.
No niin sitä mä tuossa tarkoitin "sekoilemisella". Joko ei ole kanttia sanoa mitään, tai räjähdetään tai ulkoistetaan. Miksi se kommunikaatio on meille niin hankalaa?
.
Kyllä monet sunkin kaltaiset vaan menee ohi vastaavassa tilanteessa sanomatta mitään, oli väkivaltainen lapsi tai ei.
Minäkin leikin niillä lapsena ja niin leikki moni muukin. Ei tiedetty mitä ne kepukat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne osa edes tiedä mitä ne kepit on.
Vanhemmat ovat sitä varten , että opastavat lapsiaan. Miksi ei saa tuhota toisen omaisuutta? Ei saa töhriä seiniä? Miksi ei saa heittää roskia maahan? Miksi ei saa ottaa aurauskeppejä tienvarsilta?
Aika monet aikuisetkin heittelee surutta roskat maahan, jos niillä on lapsia tuskin opastavat heitä ettei niin tule tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen? Mikset voi asiallisesti huomauttaa. Ei se välttämättä tullut ajatelleeksi vaan.
Niin suomalaista. Joko ollaan hiljaa ku kusi sukassa, tai aletaan sekoilemaan/soitetaan poliisit.
Suomalaista on sekin että heti hyökätään aggressiivisesti vaikka ei itse tiedä millainen tilanne oli kyseessä.
No niin sitä mä tuossa tarkoitin "sekoilemisella". Joko ei ole kanttia sanoa mitään, tai räjähdetään tai ulkoistetaan. Miksi se kommunikaatio on meille niin hankalaa?
.
Kyllä monet sunkin kaltaiset vaan menee ohi vastaavassa tilanteessa sanomatta mitään, oli väkivaltainen lapsi tai ei.
Tää on ihan totta. Nettiin on kuitenkin kiva tulla toisia moralisoimaan ja omaa kuvaa kiillottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa lasten leikkiä,ihan turhaa panikointia
Sanoo ikinä vastuuton vanhempi. Pitäs erottaa milä ei ole omaa ja jättää koskematta, mutta kun nykyään mitään kunnioitusta auktoriteettiä.ole enää kiitos
Täällä on aika moni kanssani samaa mieltä, mutta itse en kirjoittanut tuota edellistä.
-ap