Minähän sanoin, että olen terveellä tavalla itserakas
Koska kateelliset yrittävät vähätellä minua, ilkeillä ja nujertaa, minä kerron kahta kauheammin kaikkia mukavia juttuja, joista saavat vähän lisää kateuden aihetta :D Jos kohtelisivat minua mukavasti, saisivat nähdä jalat maassa olevan puoleni.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä se, joka toistuvasti ajautuu huonoihin ystävyyssuhteisiin ihan hupsis ilman omaa osuutta asiaan?
Terve itserakkaus on aika häilyvä käsite. Sinne peiliin voi katsoa vähän syvemmällekin, nähdä ja hyväksyä ne pimeämmätkin puolet itsestä.
Juu no valitettavasti se muiden pohjaton kateus ei ole minun syytäni edelleenkään. Kyllä minä huomaan miten suhtautuminen muuttuu heti, kun kerron elämästäni. Siitä alkaa vähättely ja hienovarainen loukkaaminen. Sekö on minun syytäni, hahhah :D
Sinussa on jotain erityistä ja ne tulevat kateiksi.
minulla on useampi menestynyt ystävä: hulppeita asuntoja keski-euroopassa, nousukiitoisia uria, palkittu kirjailija, linnan juhlissa edustanut kansalaisvaikuttaja. He matkailevat, tekevät unelmatyötään, ovat ihanissa parisuhteissa ja ovat terveitä ja kauniitakin vielä.
Itse olen ruma, köyhä tavis paikallaan junnaavassa työasemassa. Ja olen ylpeä, onnellinen ja iloinen jokaisen menestyneen ystäväni puolesta. Niin myös heidän muut ystävänsä. Heillähän on myös laajat ystäväpiirit, tietenkin.
Miksi siis sinä vedät puoleesi vain huonoja ystäväehdokkaita?
vastaus löytyy sieltä peilistä.
trolli mikä trolli. montako itseäsi koskevaa avausta aiot vielä tehdä?
Kateus on aina parempi kuin sääli. En ainakaan halua jotta mua säälitään.
Ai sulla on maniavaihe päällä, kummallisia aloituksia jatkuvasti.
Olitko sinä se, joka toistuvasti ajautuu huonoihin ystävyyssuhteisiin ihan hupsis ilman omaa osuutta asiaan?
Terve itserakkaus on aika häilyvä käsite. Sinne peiliin voi katsoa vähän syvemmällekin, nähdä ja hyväksyä ne pimeämmätkin puolet itsestä.