Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intiimi naistenkysymys: tuleeko sulla koskaan hapyhyyliin, pieniin tai isoihin, kipeaa nappya tai pienta pattia? Se on vahan finnin kaltainen.

Vierailija
16.11.2006 |

Mulla tulee silloin tällöin ja se on kuulkaa kipeä! Miten sen saisi paranemaan nopeammin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee silloin tällöin juuri sellaisia, en tiedä mistä johtuu ja itsestään lähtevät pois, mutta en ole edes tullut kysyneeksi onko muillakin samaa vaivaa. Eli en osaa auttaa mutta kärsin samasta asiasta!

Vierailija
2/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla todettiin klamydia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

korviin ja häppäreihin. on vai putsattava ja puristeltava.....jaiks.

Vierailija
5/12 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee pois itsestään, ei kannata ainakaan likaisilla sormilla sorkkia niitä. Joskus kyse voi olla myös sukupuolitaudista, mutta yleensä on vaan ihon ärtymisestä johtuvia.

Vierailija
6/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erityisesti kuukautisten aikana jos käytän siteitä, nykyajan muoviset tai mitä lie geelejä täynnä olevat siteet ei sovi minulle ollenkaan.

Vierailija
7/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssiteet ovat kai liian tiiviitä ja hautovat. Onneksi harvoin on vaivana, mutta olen laittanut pienen palan antibakteerista rasvalappua näpyn kohdalle niin on mennyt ohi nopeammin.

Vierailija
8/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa tapauksessani ei voi olla kyse sukupuolitaudista, koska patti oli ihan selvä finni ja sijaitsi sisimmissä eli pienimmissä häppäreissä.

puristin sen 2 kertaa viikon sisällä ja sitten se hävisi itsekseen parissa viikossa. eli joku rasvapatti oli. sisältö visvaa ja verta.

ja kondylooma patit on ihan erilaisia, eivät " sisällä" ja yleensä rykelmissä.

Vierailija
9/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikansa, ja jos sen pystyy puristamaan, tulee mätää ulos. Hikoilu edistää niiden syntyä ja karvojen ajelu.

Vierailija
10/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä se tuli sisimpiin häpyhuuliin. Ei niissä karvoja kasva:)

Itse yhdistin sen patin liian kireisiin lantiofarkkuhin, joita pidin parina päivänä.

11

Vierailija
11/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksikäs niitä ei voi olla persauksissa jos niitä on selässä nenänsisällä korvissa ja ties missä. Eiköhän noita ihohuokosia ja rasvaa ole myös sielläkin päässä.

Ja juuh kipeä ole.

Vierailija
12/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samapa tuo eipä ole senjälkeen vaivannut.

Pitäisi varmaan kysä joskus lääkäriltä, mutten taidä nältä meidän tk:n lekureilta kysä, kun ovat kaikki virolaisia ja palvelevat potilaitaan sanakirjan kanssa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä