Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kenelläkään ollut kuumeetonta keuhkokuumetta?

Vierailija
18.01.2023 |

Minkälaisia oireita siinä on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saako täällä edes tällaista kysyä? 

Vierailija
2/10 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli -09 pirulinen tauti. Parantuminen kesti yli 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, kaksikin kertaa! Oireet: hengenahdistusta, keuhkot täynnä limaa, yskää, nukkuminen sujuu jotenkuten puoli-istuvassa asennossa. Keuhkokuume ilmeni röntgenissä.

Vierailija
4/10 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keuhkoton keuhkokuume.

Vierailija
5/10 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut. Jouduin sairaalaan moneksi päiväksi Pystyin nukkumaan vain tuolissa istualtani. Hengenahdistus ihan karmea

Vierailija
6/10 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu vanhus oli 6 päivää sairaalassa hiljakkain. Ei pysynyt pystyssä vaan kaatuili kotonaan. Onneksi kävi ihmisiä ovella ja huuteli että hakekaa huoltomies nostamaan.

Toisella kertaa naapuri soitti ambulanssin vastustelusta huolimatta. Hänellä muutenkin hengitys ahdistaa sydämen takia.

Antibioottitiputuksessa oli. Lääkäri oli lähtiessä sanonut useamman viikin kestävän ennenko kunto palautuu entiseksi.

Vierailija
7/10 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut. Ongelmana oli röntgeniin pääsy kun ei ollut kuumetta. Lopulta pääsin ja kuvissa näkyi keuhkokuume.

Ihan järkyttävä yskä kesti monta viikkoa. Nukkuminen pahimmillaan lähes mahdotonta, koska limaa tippui kurkkuun makuuasennossa niin paljon, että koko ajan yskitti.

Vierailija
8/10 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran ollut nuorena, en ole koskaan ollut niin kipeä. Parantuminen kesti yli kaksi kuukautta.

En toivo kenellekään, oli hengenlähtö lähellä. 😢N44

Vierailija
9/10 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten ja sitä ennen 30v aiemmin.

Alkaa sillä että tuntuu kuin 100 kiloinen mies seisoisi rinnan päällä.

Viimeksi tuohon tuli vielä korona päälle ja sen jälkitautina poskiontelontulehdus.

Rankka kuukausi. Onneksi pääsin lämpimään jolloin paraneminen nopeutui mutta vielä kk myöhemmin oli vaikea hengittää

Vierailija
10/10 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä kuoli siihen , kun ei mennyt lääkäriin :( . 27 vuotias. Saatiin puhelu et on löydetty kuolleena, kaikki kaveri järkyttyi ja epäiltiin jopa tekikö itsem. Kun sairasti kaksisuuntaista ja oli välillä todella masentunut.

Kuolinsyyn tutkinnan jälkeen saatiin tieto hänen äidiltään : keuhkokuume, jostain ei ollut tietoinen kun ei ollut havainnut kuumetta tai mennyt lääkäriin kun oli kuitenkin kipeän oloinen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä