Sukupuoli ei ole hakemusasia !
Sukupuoli perustuu biologiaan. Kyseessä ei ole hakemusasia, jonka voisi hakemuksella muuttaa.
Hakemuksella ei voi myöskään järkkäillä pituutta lisää tai karistaa ikävuosia tai kiloja.
Kommentit (2856)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että voi korjata sukupuolen miehestä naiseksi tai päinvastoin, kun kuitenkin jotkut sanovat olevansa muunsukupuolisia. Miten korjataan vaikkapa nainen muunsukupuoliseksi? Ilmoitusasiana? Vai onko näitä sukupuolivaihtoehtoja vain kaksi: mies ja nainen.
Entäpä genderfluidit, joiden sukupuolikokemus vaihtelee päivän mittaan? Pitäisikö heillä olla jonkinlainen parkkikiekon tyylinen genderkiekko sukupuolen ilmaisemiseen? Eräs genderspeshul viestii sukupuoltaan vaihtelemalla erivärisiä rannerenkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
En ymmärrä näitä transihmisiä, ovatko jotain sekasikiöitä?
Onkohan ihmiskunta jotenkin muuttumassa tai katoamassa kokonaan ja kuolemassa sukupuuttoon? On naisia ja miehiä, muita ei voi olla olemassa.
Nykyisin möyhkätään liikaa näistä vähemmistöistä. Ei lapsuudessani 60-70- luvuilla ollut tämmöistä. Viimeiset ehkä 8 vuotta on nämä muunsukupuoliset varastaneet koko julkisen keskustelun.
Tarkennan, että en ole persu, vaan tavallinen pääkaupunkiseudulla elävä keski-ikäinen nainen.60-70 luvulla ei muka ollu seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä? Stonewallin mellakat oli 1969.
Älä sotke asioita. Homoseksuaalisuus ja transsukupuolisuus eivät liity millään tavalla toisiinsa.
Suurin osa transnaisista käyttäytyvät ja puhuvatkin ihan samalla tavalla, kuin sellaiset feminiiniset stereotyyppiset homoseksuaalit. Ja nämä ovat vielä miehiinpäin.
Olen itse arvellut, että koska homoseksuaalit tykkäävät usein maskuliinisista miehistä eikä feminiinisistä, niin feminiiniset homoseksuaalit sitten muuttavat itsensä transnaisiksi, jotta biseksuaalit viehättyisivät heistä.
Nykyään suurin osa transnaisista on seksuaalisesti naisista kiinnostuneita heteromiehiä, jotka pitävät peniksensä. Heille naiseus on lähinnä autogynefiilinen fetissi.
siis että uskot johonkin autogynefiliaan herran vuonna 2023 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet sukupuolen?
XY = mies, XX= nainen. Vieläkin joillekin epäselvää !
Haluaisin kysyä mitä ajattelet, kun mun lapsella on sukupuolikromosomien trisomia. Eli xxy-47 kariotyyppi. Mitä sukupuolta hän mielestäsi on? Ulkoisesti on täysin uros, normaali penis ja kivekset, mutta ylimääräinen x-kromosomi. Lapsi on muuten poikkeuksellisen kaunis, ja erittäin ihana pieni ihminen.
Poika, jolla on Klinefelterin oireyhtymä. Tämän toki itsekin tiedät kysymättäkin.
Olen eri mutta aihe koskettaa myös minua. Mun on pakko myöntää että huomasin tänään olevani aika herkillä tämän asian suhteen. Omassa somessa oli useampi päivitys siitä kuinka nainen on XX ja mies on XY ja sillä selvä. Ihan kuten tämäkin aloitus. Kyllä nämä saa miettimään sitä miten ihmiset poikaani suhtautuisivat jos tietäisivät.
Transeja ei lainkaan hävetä käyttää intersukupuolisia ihmiskilpenä. Kromosomipoikkeman omaava henkilö ei edes ole varsinaisesti intersukupuolinen.
Mitä tarkoitat tuolla "ei edes varsinaisesti"? Siis juuri yllä sanoin ennakkoluuloista jotain. MOT.
Wikipedia: "Intersukupuolisuus tarkoittaa sitä, että henkilöllä on sekä miehen että naisen sukupuolisia ominaisuuksia" Klinefelteriä esiintyy kuitenkin vain miehillä, eli se on osa miesten moninaisuutta. Intersukupuoliset eivät ole mitään sukupuolten välimuotoja eivätkä uusia sukupuolia, vaikka transit heitä käyttävät todisteena sellaisesta.
Minä olen yhden Klinefelterin äiti. Ei ole intersukupuolinen. On hetero cis-mies. Jokainen voi yrittää miettiä miltä minusta tällainen keskustelu tuntuu tässä tilanteessa.
Kieltämättä itse en kerro asiasta juuri kellekkään, lapsen itsensä turvaamiseksi. Terveydenhuollossa toki. Mutta ihmisillä on hyvin epäihmillinen asenne kaikkea erilaista kohtaan. Itse suren sitä, että tämän hetkisen tiedon valossa lapseni jää lapsettomaksi ja olisin suonut hänelle lapsia jos hän olisi itse niin toivonut. Toki tämä on ajankohtaista vasta vuosien päästä. Sydämestä ottaa kun miettii että joku pitää jonain viallisena sekäsikiönä minulle maailman kauneinta pientä poikaa.
Eikö jokaiselle oma lapsi ole maailman kaunein. Kuuluu asiaan.
No jaa. Mulla on siis kolme lasta. Kaksi vanhempaa näytti ihan rehellisesti sanottuna timo soinilta siinä 4-6kk läskiposki-iässä. Kauniita niistäkin kasvoi, oikeasti esteettisiä, ja äitinä ei saisi sanoa että tuo on kauniimpi kuin tuo, mutta on, poikkeuksellisen kaunis poika tämä pieni. Rehellisyyden nimissä on kerrottava että 90% ihmisistä olettaa hänen olevan tyttö, valtavat silmät ja huikean pitkät ripset. Ne ripset liittyy muuten siihen geeniin joka aiheuttaa myls sydänvian, elisabeth taylorilla on sama geenimuunnos. Ripset on kaksiriviset ja pisimmät lähemmäs kaksi senttiä. Tukkansa kasvaa myös hurjaa vauhtia sisarusten vauvakuviin verratuna, isommat oli pitkään aika kaljuja ja ohut tukkaisia, tällä on paksut kiharat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
Onkohan ihmiskunta jotenkin muuttumassa tai katoamassa kokonaan ja kuolemassa sukupuuttoon? On naisia ja miehiä, muita ei voi olla olemassa.
Nykyisin möyhkätään liikaa näistä vähemmistöistä. Ei lapsuudessani 60-70- luvuilla ollut tämmöistä. Viimeiset ehkä 8 vuotta on nämä muunsukupuoliset varastaneet koko julkisen keskustelun.
Tarkennan, että en ole persu, vaan tavallinen pääkaupunkiseudulla elävä keski-ikäinen nainen.60-70 luvulla ei muka ollu seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä? Stonewallin mellakat oli 1969.
Älä sotke asioita. Homoseksuaalisuus ja transsukupuolisuus eivät liity millään tavalla toisiinsa.
Suurin osa transnaisista käyttäytyvät ja puhuvatkin ihan samalla tavalla, kuin sellaiset feminiiniset stereotyyppiset homoseksuaalit. Ja nämä ovat vielä miehiinpäin.
Olen itse arvellut, että koska homoseksuaalit tykkäävät usein maskuliinisista miehistä eikä feminiinisistä, niin feminiiniset homoseksuaalit sitten muuttavat itsensä transnaisiksi, jotta biseksuaalit viehättyisivät heistä.
Nykyään suurin osa transnaisista on seksuaalisesti naisista kiinnostuneita heteromiehiä, jotka pitävät peniksensä. Heille naiseus on lähinnä autogynefiilinen fetissi.
Luulen, että tilanne on 50/50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
Heteromiesten transvetisnarsistinen fetissi on tunnettu kautta aikain. Vai väitätkö, että naisten vessoissa naisten vermeissä kuvatut videot ovat oikeiden transnaisten tekosia? Onko Wi Span vilauttelija siis aito transnainen?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut osastohoidossa mielenterveyssyistä, ja samaan aikaan siellä oli myös kaksimetrinen ja tukeva "nainen", joka jostain kumman syystä sai käyttää meidän naisten wc-tiloja. Selitti koppavana, miten hänelle ollaan kuulemma kateellisia, kun hän on LUONNOSTAAN NIIN NAISELLINEN. Meinasi tee mennä väärään kurkkuun tuossa vaiheessa aika monella. :D Jos aikuinen mies, vieläpä hyvin isokokoinen sellainen, kokee olevansa nainen, niin mitä muuta se on kuin mielenterveysongelma? Ja miksi hoitajat ja lääkärit lähtevät mukaan tuohon, että antavat hänen käyttää väärän sukupuolen tiloja ym., samalla logiikalla heidän pitäisi myös vahvistaa osastolla olevan skitsofreenikon ajatuksia myrkytetystä ruoasta tai todeta anorektikolle, että joo, onhan noi sun reidet vähän läskit?
Olen itse tavannut kanssa transnaisen jolla oli hirveän kova tarve mollata naisia (siis biologisia) varsinkin, jos oli miehiä ympärillä.
Sitten kanssa olen tavannut transmiehen, jolla oli ihan hirveä persoonallisuus mutta väitti, ettei ihmiset pidä hänestä koska hän on trans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
Heteromiesten transvetisnarsistinen fetissi on tunnettu kautta aikain. Vai väitätkö, että naisten vessoissa naisten vermeissä kuvatut videot ovat oikeiden transnaisten tekosia? Onko Wi Span vilauttelija siis aito transnainen?
missäs nettisivuilla sinä pyörit? kun tuntuu olevan laaja tuntemus aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä mitä ajattelet, kun mun lapsella on sukupuolikromosomien trisomia. Eli xxy-47 kariotyyppi. Mitä sukupuolta hän mielestäsi on? Ulkoisesti on täysin uros, normaali penis ja kivekset, mutta ylimääräinen x-kromosomi. Lapsi on muuten poikkeuksellisen kaunis, ja erittäin ihana pieni ihminen.
Klinefelteriä esiintyy vain miespuolisilla. Meidän kissalla on se :D
Onko poikkeuksellisen kaunis?
Tosi pieni ja kolmivärinen vaikka kolmivärisyyttä ei pitäisi olla poikakissoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
missäs nettisivuilla sinä pyörit? kun tuntuu olevan laaja tuntemus aiheesta
Olen eri ja se foorumi on jo poistettu, mutta oli eräs foorumi joka seurasi näiden transnaisten tekemisiä ja siellä ihmset löysi useiden transnaisten ottamia kuvia esim vessassa, jossa ne salakuvasi lapsia ja aikuisia naisia ja siellä näkyi kikkelitkin niiden kädessä samalla kun ne salakuvasi muita. Tai ottivat naisten vessassa kalu kädessä peilistä kuvia "naisten huoneet kuuluu peniksille" tyyliin.
Olen itse arvellut, että koska homoseksuaalit tykkäävät usein maskuliinisista miehistä eikä feminiinisistä, niin feminiiniset homoseksuaalit sitten muuttavat itsensä transnaisiksi, jotta biseksuaalit viehättyisivät heistä.[/quote]
Tämä on vanhentunut käsitys. Nykyään suuri osa ns. transnaisista on hetero miehiä jotka siis pitävät itseään lesboina.
Itse haluaisin ainakin pippelin, helpottaa kummasti jos ei ole vessaa lähimailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelevä kirjoitti:
Ei autogynefilia ole uskon asia vaan fakta. Ja erittäin ikävä fakta niille lesboille, joita nämä "naiset" painostavat sukupuolisuhteisiin, koska lesbous on gender-asia eikä mitenkään biologiaan liittyvä.
Oon jo lapsesta asti tienny, et on joko pippeli, tai pimppa.
Tää on nii ihme sekoilua tänä päivänä, ku porukalla sekoo pää
- Autogynefilian olemassaolo on kiistetty.
- Kuka on kiistänyt?
- Autogynefiilit.
Tietonne sukupuolesta on ala-asteen biologian kirjasta. Nykyään kuitenkin tiedetään, että sukupuoli on enemminkin spektri, joka voi vaihdella ja muuttua elämän aikana useasti. Meistä suurin osa asettuu tuolle spektrille ja joillakin se voi vaihdella paljon. Osa ei taas mene ollenkaan tuohon spektriin. Kyse on paljon isommasta asiasta kuin siitä, mitä on jalkojen välissä. Se on paljon enemmän, identiteetti, joka ulottuu jokaiseen mielen ja kehon osaan. Ja kun se kehon osa ei vastaa sitä, miksi sinut on määritelty syntymässä, niin se aiheuttaa paljon tuskaa ja kärsimystä.. Osa ei taas ole mitään sukupuolta, vaikka heitä yritetään jatkuvasti tunkea joihinkin muotteihin. Uudistuksella helpotetaan monien ihmisten elämää, jotka eivät koe olevansa sitä sukupuolta, miksi heidät on määritelty tunkkaisten normien mukaan. Lisäksi se palvelee myös heitä, joiden sukupuoli ei ole vielä selvä asia. Googlesta voi lukea paljon aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuihin kurkkaamalla selviää
ja Nainen synnyttää Mies ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan minä olen, kun kromosomejani ei ole tutkittu?
Piti olla 46 kromosomia, mutta sulla on 47
Vierailija kirjoitti:
Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi. Ei ole muita sukupuolia.
On tämä nykyaika kummaa päättäjiä myöten, kun mm. vaalien alla nuoleskellaan osaa kansasta.
Lopunaikojen tapahtumia.
Aamen
Vierailija kirjoitti:
Oon jo lapsesta asti tienny, et on joko pippeli, tai pimppa.
Tää on nii ihme sekoilua tänä päivänä, ku porukalla sekoo pää
Ihan tarkoituksella sekoitetaan. Tätä kaikkea on pohjustettu jo vuosikymmeniä ainakin 90-luvulta näitä genderjuttuja, sukupuolista holtittomuutta jo paljon aiemmin. KUtsutaan myös länsimaiden sisäiseksi mädättämiseksi, jotta saada kristilliseen perintöön liittyvät pidäkkeet, estot ja itsekontrolli minimiin, laaja hämmennys ja yleinen ihmisten voimattomuus mielen pahoinvoinnin lisääntymisellä ja sen varjolla valtion vallan ujuttautuminen eri kontrolli-ja valvontamekanismein yhä syvemmälle yksityisyyteen ja ajattelun hallintaan.
Olemme jo valitettavasti aika pitkällä tässä kehityskulussa. Tähän liittyy luonnollisesti myös kansallisvaltioiden romuttaminen bioperheiden ohella, jotta atomisoituneesta massaihmisyydestä saadaan mahdollisimman muokattavaa materiaalia milloin mihinkin jännittävään uuteen kokeiluun.
Nykyinen feminismi tuottaa joko psykonarttufeminismiä tai kehonkuvahäiriöisiä, itsetuhoisia ja epävakaita itsensä ehkä ikuisia etsijöitä. Hävettää mihin naiset ovat itsensä ajaneet ideologisessa typeryydessään. Ainoa toivo on että tästä seikkilusta vielä viisastutaan ja toivutaan, ei tätä kollektiivista todellisuuspakoa voi päästää etenemään enää yhtään sairaammaksi. Toimivalla yhteiskunnalla ei ole varaa sairastuttaa ja harhauttaa tietoisesti kansalaisiaan millään metodilla ja minkään houreisten tasa-arvovisioiden nimissä.