Markus Räikkösellä ei sormusta
Viimeisessä insta stoorissa ei Sannan miehellä ole sormusta. Itsenäisyyspäivän juhlissa vielä oli. Onko Sanna Marinilla ja puolisollaan aviokriisi ?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sormus parhaillaan hukassa. Tuskin enää edes löytyy. Olenko eronnut? Omasta, väestörekisterin ja puolison mielestä en.
Jep, kummasti ketjuun löytyy vähän eri kulmilta kirjoitettuja saman tyylisiä kommentteja sormuksesta. Joku Sanna-fani joka hermostui ketjusta? Otapa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sormus parhaillaan hukassa. Tuskin enää edes löytyy. Olenko eronnut? Omasta, väestörekisterin ja puolison mielestä en.
Jep, kummasti ketjuun löytyy vähän eri kulmilta kirjoitettuja saman tyylisiä kommentteja sormuksesta. Joku Sanna-fani joka hermostui ketjusta? Otapa ihan rauhassa.
En välitä Marinista, eikä mulle ole merkitystä kenenkään avioliitollakaan, eronnut tai ei.
Mähän tavallaan kiritän teitä aktiivisia Marin-kriitikkoja (mä suhtaudun sillai neutraalihkosti, katsos sekin on mahdollista) parempiin suorituksiin. Melkein voisi kuvitella näiden avausten olevan SDP:stä, niin typerän kuvan ne kirjoittajistaan antaa.
Mikä muuten on se puolue, jonka mielestä avioero on kauhistus, jos nyt niin olisikin käynyt?
Pitäisikö huolestua, kun puoliso ei ole koskaan pitänyt sormusta 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Se on koko ajan suunnitellut eroa sinusta. Tai haluaa olla rauhassa ahdistelijoilta, koska kuulema sormus sormessa houkuttelee muitakin apajille. Sormus sormessa = on kelvannut jollekulle muullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on koko ajan suunnitellut eroa sinusta. Tai haluaa olla rauhassa ahdistelijoilta, koska kuulema sormus sormessa houkuttelee muitakin apajille. Sormus sormessa = on kelvannut jollekulle muullekin.
Arvasin. Kohta se varmaan hankkiutuu raskaaksi toisen miehen kanssa ja joudun maksamaan elareita.
Eikö tämä ollut jo selvää kesällä. Käytös kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ottaisi sormuksen pois sormesta jos on naimisissa? Mä en keksi yhtään syytä. Poislukien hetkelliset poisotot kotona tai jos työ on sellaista, ettei sormusta saa pitää.
Vanhemmillani en ole nähnyt koskaan sormusta, muulloin kuin jossain juhlissa. Eivätkä ole ainoita. Vuosikymmeniä naimisissa ovat olleet.
Mitä se meille kuuluu, noloa jos Sanna on lempattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ottaisi sormuksen pois sormesta jos on naimisissa? Mä en keksi yhtään syytä. Poislukien hetkelliset poisotot kotona tai jos työ on sellaista, ettei sormusta saa pitää.
Vanhemmillani en ole nähnyt koskaan sormusta, muulloin kuin jossain juhlissa. Eivätkä ole ainoita. Vuosikymmeniä naimisissa ovat olleet.
Mitä se meille kuuluu, noloa jos bilehile on lempattu.
Vierailija kirjoitti:
Anne 71 v.: hooooratsu hoooratsu. Annella itsellä naama kuin hevosenperse. V*tuttaahan se. Ja sekin kun ei päässyt eduskuntaan 20 äänellä LOL
Juu hoooratsu hoooratsu T. Eero, ei myöskään eduskuntaa LOL, ei viimeksi eikä ensi keväänä´.
Marinin perse valkoisissa tiukoissa legginsseissä on aivan unelma minuun läskiperseeseeni verrattuna.
T. Mirja H.
Mutta kenen lapsi se niissä rattaissa istui. Oliko edes oma?
Miksi Sanna on tuolla Davosissa mustassa hiihto alusasussa, näyttää sellaselta merinovillaiselta välikerrokselta?
T ei-mulla-muuta
Itse en muusikkona käytä minkäänlaisia sormuksia ja olen naimisissa.
Google: "ring accident"
Gore-varoitus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna on tuolla Davosissa mustassa hiihto alusasussa, näyttää sellaselta merinovillaiselta välikerrokselta?
T ei-mulla-muuta
Haluaa vissiin, olla sukupuoleton. Maiharit tiukkojen legginsien jatkeena.
Sileäaivoiset ovat taas kokoontuneet.
Vierailija kirjoitti:
Sileäaivoiset ovat taas kokoontuneet.
Sua kuitenkin kiinnosti kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Itse en muusikkona käytä minkäänlaisia sormuksia ja olen naimisissa.
Google: "ring accident"
Gore-varoitus.
Joo, sano yksikin muusikko, jolle sormus olisi merkinnyt jotain.
Vaalien jälkeen kuullaan jos ero tulossa
Ärsyttää tämä Mariniin kohdistuva loputon arvostelu. Erottakaa politiikka ja henkilö. En minäkään pidä hänen näkemyksistä, mutta voin silti jättää hänen perhesuhteensa rauhaan.
Avioliittoon ei tarvita sormuksia, ne voi hukkua ja ihminen on silti ihan aviossa.
Siitä riviehdokkaasta voi joskus tulla ministeri,S.M. on alunperin ollut riviehdokas hänkin.