Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markus Räikkösellä ei sormusta

Vierailija
18.01.2023 |

Viimeisessä insta stoorissa ei Sannan miehellä ole sormusta. Itsenäisyyspäivän juhlissa vielä oli. Onko Sanna Marinilla ja puolisollaan aviokriisi ?

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriisi on varmasti, Sanna ollut kireä ja some käyttäytyminen muuttunut. Tämän viikon Seiskaa odotellessa.

Tuo on yksi klassisimmista merkeistä sormuksen puuttumisen ohella. Seiskan lööppiä odotellessa. Taidetaan saada vähän lisäkierroksia vaaleihin mikä on vain ja ainoastaan hyvä asia. Ihmisten pitää saada tietoa äänestyspäätöksensä tueksi.

Tiedätkö sinä kaikkien oman vaalipiirisi ehdokkaitten perhesuhteet? Eikö nekin pitäisi täällä vatvoa kuten nyt erään kohdalla tehdään. Ja moniko palstalaisista voi häntä äänestää,tuskin monikaan.

Pääministeri ja puoluejohtaja on eri asia kuin joku riviehdokas

Siitä riviehdokkaasta voi joskus tulla ministeri,S.M. on alunperin ollut riviehdokas hänkin.

Vierailija
62/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sormus parhaillaan hukassa. Tuskin enää edes löytyy. Olenko eronnut? Omasta, väestörekisterin ja puolison mielestä en.

Jep, kummasti ketjuun löytyy vähän eri kulmilta kirjoitettuja saman tyylisiä kommentteja sormuksesta. Joku Sanna-fani joka hermostui ketjusta? Otapa ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sormus parhaillaan hukassa. Tuskin enää edes löytyy. Olenko eronnut? Omasta, väestörekisterin ja puolison mielestä en.

Jep, kummasti ketjuun löytyy vähän eri kulmilta kirjoitettuja saman tyylisiä kommentteja sormuksesta. Joku Sanna-fani joka hermostui ketjusta? Otapa ihan rauhassa.

En välitä Marinista, eikä mulle ole merkitystä kenenkään avioliitollakaan, eronnut tai ei.

Mähän tavallaan kiritän teitä aktiivisia Marin-kriitikkoja (mä suhtaudun sillai neutraalihkosti, katsos sekin on mahdollista) parempiin suorituksiin. Melkein voisi kuvitella näiden avausten olevan SDP:stä, niin typerän kuvan ne kirjoittajistaan antaa.

Mikä muuten on se puolue, jonka mielestä avioero on kauhistus, jos nyt niin olisikin käynyt?

Vierailija
64/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö huolestua, kun puoliso ei ole koskaan pitänyt sormusta 24/7. 

Vierailija
65/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on koko ajan suunnitellut eroa sinusta. Tai haluaa olla rauhassa ahdistelijoilta, koska kuulema sormus sormessa houkuttelee muitakin apajille. Sormus sormessa = on kelvannut jollekulle muullekin.

Vierailija
66/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on koko ajan suunnitellut eroa sinusta. Tai haluaa olla rauhassa ahdistelijoilta, koska kuulema sormus sormessa houkuttelee muitakin apajille. Sormus sormessa = on kelvannut jollekulle muullekin.

Arvasin. Kohta se varmaan hankkiutuu raskaaksi toisen miehen kanssa ja joudun maksamaan elareita. 

Vierailija
67/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ollut jo selvää kesällä. Käytös kieli.

Vierailija
68/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ottaisi sormuksen pois sormesta jos on naimisissa? Mä en keksi yhtään syytä. Poislukien hetkelliset poisotot kotona tai jos työ on sellaista, ettei sormusta saa pitää.

Vanhemmillani en ole nähnyt koskaan sormusta, muulloin kuin jossain juhlissa. Eivätkä ole ainoita. Vuosikymmeniä naimisissa ovat olleet.

Mitä se meille kuuluu, noloa jos Sanna on lempattu.

Vierailija
69/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ottaisi sormuksen pois sormesta jos on naimisissa? Mä en keksi yhtään syytä. Poislukien hetkelliset poisotot kotona tai jos työ on sellaista, ettei sormusta saa pitää.

Vanhemmillani en ole nähnyt koskaan sormusta, muulloin kuin jossain juhlissa. Eivätkä ole ainoita. Vuosikymmeniä naimisissa ovat olleet.

Mitä se meille kuuluu, noloa jos bilehile on lempattu.

Vierailija
70/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anne 71 v.: hooooratsu hoooratsu. Annella itsellä naama kuin hevosenperse. V*tuttaahan se. Ja sekin kun ei päässyt eduskuntaan 20 äänellä LOL

Juu hoooratsu hoooratsu T. Eero, ei myöskään eduskuntaa LOL, ei viimeksi eikä ensi keväänä´.

Vierailija
71/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin perse valkoisissa tiukoissa legginsseissä on aivan unelma minuun läskiperseeseeni verrattuna.

T. Mirja H.

Mutta kenen lapsi se niissä rattaissa istui. Oliko edes oma?

Vierailija
72/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sanna on tuolla Davosissa mustassa hiihto alusasussa, näyttää sellaselta merinovillaiselta välikerrokselta?

T ei-mulla-muuta

Vierailija
73/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muusikkona käytä minkäänlaisia sormuksia ja olen naimisissa.

Google: "ring accident"

Gore-varoitus.

Vierailija
74/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sanna on tuolla Davosissa mustassa hiihto alusasussa, näyttää sellaselta merinovillaiselta välikerrokselta?

T ei-mulla-muuta

Haluaa vissiin, olla sukupuoleton. Maiharit tiukkojen legginsien jatkeena.

Vierailija
75/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileäaivoiset ovat taas kokoontuneet.

Vierailija
76/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sileäaivoiset ovat taas kokoontuneet.

Sua kuitenkin kiinnosti kommentoida.

Vierailija
77/114 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en muusikkona käytä minkäänlaisia sormuksia ja olen naimisissa.

Google: "ring accident"

Gore-varoitus.

Joo, sano yksikin muusikko, jolle sormus olisi merkinnyt jotain.

Vierailija
78/114 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalien jälkeen kuullaan jos ero tulossa

Vierailija
79/114 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
80/114 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tämä Mariniin kohdistuva loputon arvostelu. Erottakaa politiikka ja henkilö. En minäkään pidä hänen näkemyksistä, mutta voin silti jättää hänen perhesuhteensa rauhaan.

Avioliittoon ei tarvita sormuksia, ne voi hukkua ja ihminen on silti ihan aviossa.