Milloin on aika ostaa vyötärömalliset kurahousut lapselle?
Kommentit (7)
eskarissa meni vielä mainiosti ne henkseliversiot, ja koululaiset taas ei enää kurahousuja ole koskaan käyttänyt.
Meillä ainakin vielä 14-vuotiaat koululaisetkin käyttää kurahousuja. Just tein tytölle Bratz-housut.
Vierailija:
eskarissa meni vielä mainiosti ne henkseliversiot, ja koululaiset taas ei enää kurahousuja ole koskaan käyttänyt.
Itse en olisi kyllä sellaisia ostanut. Ehkä sitten tosiaan isommalle vasta. Eihän niitä henkselihousuja edes kovin isoja kokoja saa.
eskarissa paremmat henkselihousut ja myöhemmin ei olla tarvittu kurahousuja ollenkaan.
En nähnyt omassa koulussa kellään, enkä ole nähnyt lapseni koulussa kuriksia yläasteikäisen päällä.
Mun 12-vuotiaalla on kurikset partioleireillä mukana, aina ei ole ollu tarvis käyttää.
Siihen asti käytti haalarimallisia.