Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin on aika ostaa vyötärömalliset kurahousut lapselle?

Vierailija
16.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti käytti haalarimallisia.

Vierailija
2/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarissa meni vielä mainiosti ne henkseliversiot, ja koululaiset taas ei enää kurahousuja ole koskaan käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin vielä 14-vuotiaat koululaisetkin käyttää kurahousuja. Just tein tytölle Bratz-housut.

Vierailija:


eskarissa meni vielä mainiosti ne henkseliversiot, ja koululaiset taas ei enää kurahousuja ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
4/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi kyllä sellaisia ostanut. Ehkä sitten tosiaan isommalle vasta. Eihän niitä henkselihousuja edes kovin isoja kokoja saa.

Vierailija
5/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarissa paremmat henkselihousut ja myöhemmin ei olla tarvittu kurahousuja ollenkaan.

Vierailija
6/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

partioon vai mihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt omassa koulussa kellään, enkä ole nähnyt lapseni koulussa kuriksia yläasteikäisen päällä.



Mun 12-vuotiaalla on kurikset partioleireillä mukana, aina ei ole ollu tarvis käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi