Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko kehua mun miestä, vielä liki 20 vuoden yhdessäolon jälkeen:

Vierailija
18.01.2023 |

Tänään kun tulin töistä kotiin, mua odotti kotona miehen tekemä ruoka hellalla, ja ruusukimppu pöydällä.

(Miehellä oli vapaapäivä, vapaapäivänään yleensä tekee aina ruokaa. Kukkiakin saan vähintään kerran kuukaudessa, olen saanut kaikki nämä vuodet)

Vapaapäiväänsä mies oli muuten viettänyt mm. käymällä kuntosalilla ja uimassa (on timmissä kunnossa!)

ja sen lisäksi oli korjannut tyttäremme kanssa tämän rikkoutuneen polkupyörän.

Kirsikkana kakkuun sain illalla vielä erittäin hyvää palvelua makkarissa.

Enpä voi mammat valittaa!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit heti aloitukseen kirjoittanut että eilen niin olisin voinut jopa uskoa. Mutta kun huomasit töppisi niin liian myöhäistä korjailla enää mitään. Kukaan ei eilisestä kirjoita jotta tänään.

Toki uskon että on paljon hyviä miehiä olemassa jotka pysyvät hyvinä koko ikänsä, mullakin on. Mutta sulla ap ei tuommoista miestä ole, kunhan yrität saada muut ärsyyntymään, ne joilla parisuhde tökkii.

Vierailija
22/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis tehnyt ruokaa (ruokaa tehdään yleensä päivittäin eli ei mitään erikoista tässä) ja halusi harrastaa seksiä (ei todellakaan mitään erikoista!) sekä korjasi rikkinäisen tavaran (joo, yleensä näin tehdään, jos itse osaa, jos ei osaa, viedään korjattavaksi). Lisäksi kävi omissa harrastuksissa.

Eli ainoa ns extraa oli tuo kukkakimppu (joita itsekin ostan ihan muuten vain joko kotiin tai jollekin toiselle).

En ihan ymmärrä, että mikä tässä oli sen hehkutuksen arvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis tehnyt ruokaa (ruokaa tehdään yleensä päivittäin eli ei mitään erikoista tässä) ja halusi harrastaa seksiä (ei todellakaan mitään erikoista!) sekä korjasi rikkinäisen tavaran (joo, yleensä näin tehdään, jos itse osaa, jos ei osaa, viedään korjattavaksi). Lisäksi kävi omissa harrastuksissa.

Eli ainoa ns extraa oli tuo kukkakimppu (joita itsekin ostan ihan muuten vain joko kotiin tai jollekin toiselle).

No ei nämä ole mitään itsestäänselvyyksiä.

Ja kuten huomaat, kaikki kommentoijat eivät edes usko että puhun totta 😅 (ja kyllä puhun, voin vannoa käsi sydämellä, uskotte tai ette)

Ap

Vierailija
24/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nämä ole mitään itsestäänselvyyksiä.

Ja kuten huomaat, kaikki kommentoijat eivät edes usko että puhun totta 😅 (ja kyllä puhun, voin vannoa käsi sydämellä, uskotte tai ette)

Ap

Ei voi kuin ihmetellä millaisia miehiä jotkut itselleen valitsee ja kelpuuttaa...

Vierailija
25/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun sain mieheltäni kukkia, heitin ne roskiin.

Oli taas käynyt vieraissa.

Vierailija
26/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kateellisten narista. Itse rakastan vaimoani syvästi vielä 23 vuoden yhdessä olon jälkeen ja teen vähän vastaavia juttuja vaikkei aina ihan ruusuilla tanssimista olekaan.

Vierailija
27/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura, sulle nimipäivä onnittelut!!

Vierailija
28/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko, että 20 vuotta on tullut kukkia vähintään kerran kuussa. Ei kukaan tee noin.

Vierailija
29/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enpä voi mammat valittaa". No, tuolla paljastit itsesi. Ihminen, joka on tyytyväinen itseensä ja liittoonsa, ei katso muita nenänvarttaan pitkin saatikka käytä ah niin kulunutta vauva- palstan pahinta haukkumanimeä "mamma". Sinulla siis ei ole lapsia? Et ole mamma?

Vierailija
30/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta mieheltä ukkosi.

Vierailija
31/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on arkipäivää, toki kun harvoin noin käy, niin pitäähän se maailmalle huutaa.

Vierailija
32/32 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo on arkipäivää, toki kun harvoin noin käy, niin pitäähän se maailmalle huutaa.

Kyllä on kitkerää kommentointia 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi