Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on todella taitava laittamaan ruokaa mutta ei halua opetella käyttämään vegevaihtoehtoja ja minä olen kasvissyöjä

Vierailija
18.01.2023 |

Varmaan voisi tulla todella hyvääkin ruokaa mutta hän kieltäytyy kauramaidoista ym. Miten häntä voisi taivutella kokeilemaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tollasta p*skaa sille yrität tyrkyttää?

Vierailija
2/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä ruokaa ja miehesi totuttelee syämään sitä jos se on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiin menevä ruokavalio on peestä

Vierailija
5/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sinä ruokaa ja miehesi totuttelee syämään sitä jos se on hyvää.

Kuinka kantavalla pohjalla on suhde jossa ruvetaan vääntämään syömisistä?

6/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on todella taitava laittamaan ruokaa, pyydä häntä opettamaan sinua ja korvaat vain hänen normaalisti käyttämänsä eläinperäiset tuotteet vegetuotteilla. Hän voi halutessaan tehdä itselleen vastaavat lihaversioina. 

Vierailija
7/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on niin hyvä mies, että laittaa ruokaa, työnnä porkkana itseesi - vaikkapa kurkkuperään. Älä kitise!

Vierailija
8/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä välillä sitä ruokaa.

Vierailija
9/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän voi käyttää niitä vegevaihtoehtoja, joista itse tykkää. Itse vierastan vähän sanaa vegevaihtoehto, sillä aika moni kuitenkin syö vihanneksia, juureksia jne ihan muutenkin puhumatta mistään vegevaihtoehdoista. En ainakaan itse mainitse, että teen nyt vegevaihtoehtoa, vaan sanon, että meillä on tänään ruokana lasagnea, missä on porkkanaa ja hernettä seassa.  

Vierailija
10/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hyvä laittamaan ruokaa mutten lähtökohtaisesti innostu vegetuotteista. Teen kyllä myös kasviskermaa ja esimerkiksi kookoskerma on erinomaista thai-curryssa mutta monet vegevalmisteet ovat todella teollisia eivätkä ne maistu samalta kuin esimerkiksi kerma. Voin tai vahvan juuston makua ja kermaisuutta ei voi mitenkään täysin replikoida ja suorastaan ärsyttäisi "pilata" jonkun tutun herkun maku. Olen kyllä käyttänyt myös kaurakermoja ja joissain ruuissa ne toimii paremmin, mutta sitten toisaalta monesti niillä ei voi korvata aitoa tuotetta ja maku on erilainen. Vielä erikseen on sitten leipominen joka on mielestäni tarpeeksi tarkkuutta vaativaa ihan jo normaalistikin, puhumattakaan sitten että pelaat ilman kananmunia, voita ja liivatetta. 

Tehkää eri ruuat ja jos syötte samaa ruokaa tehkää joku kunnon kasvisruoka ja jättäkää ne teolliset puolivalmisteet ja lisäainesörsselit kaupan hyllyyn.

Vierailija
11/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sinä sitä lehmänpöperöäsi ja anna miehen tehdä sellaista kuin hän tykkää syödä.

Joko maistatte/syötte samaa tai ette.

Vierailija
12/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Jos hän on todella taitava laittamaan ruokaa, pyydä häntä opettamaan sinua ja korvaat vain hänen normaalisti käyttämänsä eläinperäiset tuotteet vegetuotteilla. Hän voi halutessaan tehdä itselleen vastaavat lihaversioina. 

Ei armoa hipeille.

Vierailija
13/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on todella taitava panemaan, mutta ei halua käyttää kondomia. Minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy ja kierukka tuottaa kipua. Mikä neuvoksi?

Vierailija
14/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan käytä suosiolla vettä? Kauraa noissa on 9% ja loput kaikkea muuta esim rypsiöljyä ja tosiaan eniten vettä.

Vierailija
15/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyypillinen tarina nykypäivänä. Mies on persu ja nainen punavihreä, eikä oikein mistään pystytä sopimaan ainakaan ilman riitaa.

Vierailija
16/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi voisi etsiä normaalia naista?

Vierailija
17/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itte omat rehus.

Vierailija
18/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavan ruoanlaittajan ruoka on hyvää, koska hän käyttää voita ja kermaa :D todella pahanmakuisia nuo korvikkeet

Vierailija
19/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka valkkaa se kokkaa, koska kokki viimekädessä päättää mitä aivoituksia haluaa seurata. Korvikeruoka harvoin on hyvänmakuista, ja usein myös on paljon epäterveellisempää kuin aito alkuperäinen. Etkö ap voisi sen verran joustaa että söisit vain vegetarisesti, eli riittäisi että puoliso kokkaa lihan erikseen ja sinä otat ruoan ennen kuin liha on lisätty? Tee sitten itse joku papu tms lisäkse proteiinin korvikkeeksi jos haluat. Ei tarvitsisi säätää jonkun tekomaidon, soijan ja muun roskan kanssa. 

Vierailija
20/43 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on todella taitava panemaan, mutta ei halua käyttää kondomia. Minulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy ja kierukka tuottaa kipua. Mikä neuvoksi?

Mies voi käydä panemassa naapurin Mirkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme