Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Normal-kauppaan lähteä pidemmän matkan takaa?

Vierailija
18.01.2023 |

Miten on? Onko Normaalikauppa niin hyvä, että kannattaa tulla vähän kauempaa jos omassa kaupungissa ei ole?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ihan tavallista kamaa, krääsää tai tarpeetonta. Hajustettua kamaa liikaa. Lisäksi kauppa on kuin pitkä labyrintti (ei pääse kesken pois) ja et löydä mitä etsit hyllymeressä, osa tuotteista on vääränlaisia siihen nähden mitä hakee. Lopussa on pari karkkipussukkaa, mutta kun ei syö sellaisia, ei sekään hyödytä. Tokmannilta saat ihan riittävästi tai iso marketti. Jos satut olemaan Normalin kohdalla muuten asioidessa, katso sitten. Sopii enemmän teinille tai kaksikymppiselle, joka näkee ensimmäistä kertaa kempparituotteita ja on silleen jipii meikkejä, kynsilakkaa, parfyymia ja höyliä. Jos on edullinen tuote, sieltä keski-ikäinen löytää ehkä 0-2 sopivaa tuotetta. Unimaskissa oli täytteet sisällä, siitä miinus, pitää olla kuumentamaton kangas vain. Plussaa kuitenkin että joku yrittää saada edullisempia eriä. 

No minä olen keski-ikäinen ja olen joka kerta Normalissa käydessä että "jipii, meikkejä, kynsilakkaa, parfyymeja" :D Ei kannata herran tähden ottaa elämää noin vakavasti eikä tätä kyseistä kauppaakaan. Normalissa on hauska visiteerata tutkimusretkellä ja katsoa, että mitäs kivaa ja tarpeellista täältä löytyy tällä kerralla. 

Ihana krääsä, sitä ei ole koskaan tarpeeksi

eri

Vierailija
62/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista krääsää ihmiset viitsiikin hehkuttaa, suihkugeelejä, voi vi ttu.

Jos sulle hygieniatuotteet on krääsää, olen iloinen etten tunne (haista) sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain karkkeja mitä ei monessa paikkaa ole ja halvemmalla, mutta kun ei osta karkkia ei tule niitä syötyä.

Kauppa on ärsyttävä ahdas sokkelo missä pitää.

Vierailija
64/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniatuotteita pitäisi jokaisen ostaa ja käyttää. Pysykää te luonnomukaiselta= pas kalta haisevat kotonanne.

Vierailija
65/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hygieniatuotteita tuolta pääasiassa. Ikea-konsepti (pakko kiertää kehää) ärsyttää, mitta muuten ihan ok.

Vierailija
66/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniatuotteita pitäisi jokaisen ostaa ja käyttää. Pysykää te luonnomukaiselta= pas kalta haisevat kotonanne.

Ei kyse ole siitä että käyttää huonoja luomutuotteita, jos muutaman hyvän ostaa. Ja ihan tavallisia tuotteita moni joutuu hankkimaan tai apteekki. Miksi pitää haukkua heti ihmiset.

Vierailija
67/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole siitä että käyttää huonoja luomutuotteita, jos muutaman hyvän ostaa. Ja ihan tavallisia tuotteita moni joutuu hankkimaan tai apteekki. Miksi pitää haukkua heti ihmiset.

Pitää antaa samalla mitalla.

Vierailija
68/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävin ja se oli täynnä hihittäviä teinejä, siis ihan tungokseen asti. En keksinyt mitään ostettavaa, joten hätäpäissäni nappasin jonkun karkin ja jonotin sen kanssa kassalle. En kehdannut hipsiä kassan ohi tyhjin käsin. 

No onko se kaupan vika, että olet hölmö. Tai että siellä on teinejä asiakkaana.

No kai se vähän kaupankin vika on jos teinit tykkää siellä parveilla.

Kerroin vain oman kokemukseni, ei tarvi hikeentyä.

Enkä mene toista kertaa, halusin vain käydä tutustumassa.

Vierailija
69/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen ostamaan tuoksuvia suihkugeelejä, deodorantteja, ripsivärin ja suklaata. Halvemmalla ja parempilaatuista kuin halpakaupoissa. Onko kukaan käynyt Triplan Normaalissa, vaikuttaa suurelta liikkeeltä.

Vierailija
70/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata erikseen lähteä. Edullista bulkkikosmetiikkaa ja pikkusälää, ei mitään ihmeellistä. Lähipiirin teinit siellä tykkää rampata. Saat vastaavat tuotteet marketista.

Asioihin perehtyneet kosmetiikkafanit tietää kyllä, että sieltä saa tuotemerkkejä mitä muualla Suomessa ei myydä. Ja hinnat on edullisia. Myös suklaa- ja karkkivalikoima on erilainen kuin tavallisissa kaupoissa. Normal on kyllä tosi kiva kauppa!

Olen itsekin kosmetiikkafani, en vaan Normalin kosmetiikan. Ei se tee Normalin valikoimasta kiinnostavaa, vaikka joitain tuotteista saakin vaan sieltä.

Vierailija
71/83 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Lacto linea. Saa myös hajusteettomana, jopa litran purkissa. Myynnissä ainakin Prismassa ja Tokmannilla.

Vierailija
72/83 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku naisten kauppa? Kävelin ohi ja ikkunalla oli erilaisia tamppooneja rivissä. En uskaltanut mennä sisälle.

Vierailija
73/83 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku naisten kauppa? Kävelin ohi ja ikkunalla oli erilaisia tamppooneja rivissä. En uskaltanut mennä sisälle.

Jokaisen kauppa. Mene sisälle rohkeasti.

Vierailija
74/83 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ihan tavallista kamaa, krääsää tai tarpeetonta. Hajustettua kamaa liikaa. Lisäksi kauppa on kuin pitkä labyrintti (ei pääse kesken pois) ja et löydä mitä etsit hyllymeressä, osa tuotteista on vääränlaisia siihen nähden mitä hakee. Lopussa on pari karkkipussukkaa, mutta kun ei syö sellaisia, ei sekään hyödytä. Tokmannilta saat ihan riittävästi tai iso marketti. Jos satut olemaan Normalin kohdalla muuten asioidessa, katso sitten. Sopii enemmän teinille tai kaksikymppiselle, joka näkee ensimmäistä kertaa kempparituotteita ja on silleen jipii meikkejä, kynsilakkaa, parfyymia ja höyliä. Jos on edullinen tuote, sieltä keski-ikäinen löytää ehkä 0-2 sopivaa tuotetta. Unimaskissa oli täytteet sisällä, siitä miinus, pitää olla kuumentamaton kangas vain. Plussaa kuitenkin että joku yrittää saada edullisempia eriä. 

No minä olen keski-ikäinen ja olen joka kerta Normalissa käydessä että "jipii, meikkejä, kynsilakkaa, parfyymeja" :D Ei kannata herran tähden ottaa elämää noin vakavasti eikä tätä kyseistä kauppaakaan. Normalissa on hauska visiteerata tutkimusretkellä ja katsoa, että mitäs kivaa ja tarpeellista täältä löytyy tällä kerralla. 

Ihana krääsä, sitä ei ole koskaan tarpeeksi<3

eri

Ja maailma pelastuu!

Vierailija
75/83 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Normalissa, nyt on kylppäri täynnä ihania suihkugeelejä ja kynsissä uusi sävy. Halpoja tuotteita ja siellä on ihania Fa-tuotteita, joita ei saa muualta Suomessa.

Vierailija
76/83 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Normalissa, nyt on kylppäri täynnä ihania suihkugeelejä ja kynsissä uusi sävy. Halpoja tuotteita ja siellä on ihania Fa-tuotteita, joita ei saa muualta Suomessa.

Fa-tuotteita?! En ole nähnytkään. Missä myymälässä kävit?

Vierailija
77/83 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouvolan Veturin myymälässä.

Vierailija
78/83 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista krääsää ihmiset viitsiikin hehkuttaa, suihkugeelejä, voi vi ttu.

Jos sulle hygieniatuotteet on krääsää, olen iloinen etten tunne (haista) sua.

En viitsi ostaa hygieniatuotteita enempää. mitä käytän.

Vierailija
79/83 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mä en ole Hgin Normaleissa vielä niitä nähnyt, mutta toivottavasti löydän sieltäkin joskus. Mä fanitan Fa-tuotteita ja tuon niitä aina Tallinnasta.

Vierailija
80/83 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mä en ole Hgin Normaleissa vielä niitä nähnyt, mutta toivottavasti löydän sieltäkin joskus. Mä fanitan Fa-tuotteita ja tuon niitä aina Tallinnasta.

Niitä voi pyytää tilaamaan myymälään. Ottavat toiveet huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä