Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Normal-kauppaan lähteä pidemmän matkan takaa?

Vierailija
18.01.2023 |

Miten on? Onko Normaalikauppa niin hyvä, että kannattaa tulla vähän kauempaa jos omassa kaupungissa ei ole?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan Batisten kuivashampoot Normalista. Sieltä saa hyviä hygieniatuotteita halvemmalla ja sellaisiakin merkkejä, mitä ei normaaleista kaupoista saa. Aina kun käyn (ehkä kerran kuukaudessa), niin mukaan tarttuu useampi tavara. Hyvä kauppa, kannattaa hyödyntää jos tulee vastaan.

Vaivasi se että kaikissa oli voimakas tuoksu, tuoksuttomia tuotteita ei juuri ollut. Osa oli ihan samaa hintaluokkaa kuin muuuallakin.

Vierailija
22/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman negatiivista. Ole viisikymppinen ja löydän tuolta tuotteita, joita osti Keski-Euroopasta

Hyvät valikoimat. Löytyy teille kosmetiikkaa käyttämättömillekin siivoustarvikkeita.

No tuntui että siellä on pelkkää meikkiä ja kempparia, kirkkaassa valaistuksessa. Jalkahoitotuotteista ei edes löytynyt sopivaa. Siivoustarvikkeita saa ihan Tokmannilta tai muualta. Jopa kirjakauppa kiinnosti enemmän.

Vaikutat tylsältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan Batisten kuivashampoot Normalista. Sieltä saa hyviä hygieniatuotteita halvemmalla ja sellaisiakin merkkejä, mitä ei normaaleista kaupoista saa. Aina kun käyn (ehkä kerran kuukaudessa), niin mukaan tarttuu useampi tavara. Hyvä kauppa, kannattaa hyödyntää jos tulee vastaan.

Vaivasi se että kaikissa oli voimakas tuoksu, tuoksuttomia tuotteita ei juuri ollut. Osa oli ihan samaa hintaluokkaa kuin muuuallakin.

Jos on tuoksuherkkä tai ei muuten pidä tuoksuista niin silloin tosiaan Batiste ei taida sopia. Itse ostan sitä originalia, joka maksaa Normalissa 3,90, kun taas Cittarissa, Tokmannilla, Prismassa, jne. 5,95 ylöspäin. Huomattavasti siis halvemmalla saa ainakin tuota originalia. Muista en ole sitten varma.

Vierailija
24/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ihan tavallista kamaa, krääsää tai tarpeetonta. Hajustettua kamaa liikaa. Lisäksi kauppa on kuin pitkä labyrintti (ei pääse kesken pois) ja et löydä mitä etsit hyllymeressä, osa tuotteista on vääränlaisia siihen nähden mitä hakee. Lopussa on pari karkkipussukkaa, mutta kun ei syö sellaisia, ei sekään hyödytä. Tokmannilta saat ihan riittävästi tai iso marketti. Jos satut olemaan Normalin kohdalla muuten asioidessa, katso sitten. Sopii enemmän teinille tai kaksikymppiselle, joka näkee ensimmäistä kertaa kempparituotteita ja on silleen jipii meikkejä, kynsilakkaa, parfyymia ja höyliä. Jos on edullinen tuote, sieltä keski-ikäinen löytää ehkä 0-2 sopivaa tuotetta. Unimaskissa oli täytteet sisällä, siitä miinus, pitää olla kuumentamaton kangas vain. Plussaa kuitenkin että joku yrittää saada edullisempia eriä. 

No minä olen keski-ikäinen ja olen joka kerta Normalissa käydessä että "jipii, meikkejä, kynsilakkaa, parfyymeja" :D Ei kannata herran tähden ottaa elämää noin vakavasti eikä tätä kyseistä kauppaakaan. Normalissa on hauska visiteerata tutkimusretkellä ja katsoa, että mitäs kivaa ja tarpeellista täältä löytyy tällä kerralla. 

Niin minäkin, olen kuin lapsi karkkikaupassa (olen 50)! 😁

Vierailija
25/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja tykkään tehdä löytöjä, juuri kosmetiikasta.

Vierailija
26/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä olisit hakemassa.

Meidän taloudessa Normal on yksi kauppa mistä ostetaan mausteita (täydellisiä maustesekoituksia ja edullisia), viikonloppuherkkuja (edullisia ja mitä ei ehkä muualta saa), kosmetiikkaa kaikenlaista (perheessä 3 teinityttöä joten säästöä tulee kun käytetään Normal kauppaa), kodin putsaukseen yms kodintarviketta sekä kaikenlaista hilpetööriä sieltä saa ostetuksi. Jouluna ostin sieltä joulukortit ja uuden vuoden bileisiin koristeita. Ihana kauppa, missä ainakin meillä kukkaro kiittää edullisista hinnoista. 

Normaleissa on myös liikekohtaisia eroja tuotevalikoimassa onko iso vai pienempi myymälä. 

Vierailija
27/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata lähteä. Ainakin myymälä, jossa itse kävin, oli todella pieni ja muistutti Tigeria. Valikoima lähinnä krääsää ja saippuaa. Soivaa saippuaa, palasaippuaa, hammastahnaa, -harjaa, suihkugeelejä, jotain meikkejä, kynsiharjaa yms. Jos sattuu olemaan kauppakeskuksessa, jossa muutenkin asioit, niin käy ihmeessä. Muuten edessä on turha reissu.

Vierailija
28/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal on kiva lisä kauppavalikoimaan ja siellä käynneistä tulee mieleen lapsuuden Tiimari-reissut. Ah mikä aarreaitta se olikaan muksun silmissä (kuten Normal nyt aikuisena) :D

En ole nähnyt muualla esimerkiksi Stimorol purkkaa, joka oli teininä suurta herkkuani.  

Vierailija
29/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein patterivertailun tarjoustalon kanssa, kun oli tarvetta pattereille. Tarjoustalo voitti - ei tarvitse toista kertaa mennä Normaaliin. Muutenkin tosi ärsyttävä sokkelo, jos siellä on enemmän asiakkaita, joita on vaikea ohittaa.

Vierailija
30/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Ihan tavallista kamaa, krääsää tai tarpeetonta. Hajustettua kamaa liikaa. Lisäksi kauppa on kuin pitkä labyrintti (ei pääse kesken pois) ja et löydä mitä etsit hyllymeressä, osa tuotteista on vääränlaisia siihen nähden mitä hakee. Lopussa on pari karkkipussukkaa, mutta kun ei syö sellaisia, ei sekään hyödytä. Tokmannilta saat ihan riittävästi tai iso marketti. Jos satut olemaan Normalin kohdalla muuten asioidessa, katso sitten. Sopii enemmän teinille tai kaksikymppiselle, joka näkee ensimmäistä kertaa kempparituotteita ja on silleen jipii meikkejä, kynsilakkaa, parfyymia ja höyliä. Jos on edullinen tuote, sieltä keski-ikäinen löytää ehkä 0-2 sopivaa tuotetta. Unimaskissa oli täytteet sisällä, siitä miinus, pitää olla kuumentamaton kangas vain. Plussaa kuitenkin että joku yrittää saada edullisempia eriä. 

No minä olen keski-ikäinen ja olen joka kerta Normalissa käydessä että "jipii, meikkejä, kynsilakkaa, parfyymeja" :D Ei kannata herran tähden ottaa elämää noin vakavasti eikä tätä kyseistä kauppaakaan. Normalissa on hauska visiteerata tutkimusretkellä ja katsoa, että mitäs kivaa ja tarpeellista täältä löytyy tällä kerralla. 

En ota vakavasti. Pidän mielenkiintoisista asioista, ne eivät vain kaikille ole tuossa kaupassa. Muuallakin voi tehdä tutkimusretkiä ja säästää rahaa. Nimenomaan säästää kun siellä ei käy ja ottaa muualta täsmäostoina.

Vierailija
31/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempaa kuin marketeissa. Itse ostan teetä (teet Normalissa 3,50e, cittarilla sama tee 5,50e). Deodorantit, herkut, halvempaa kuin muualla. 

Riippuu toki siitä, mitä ostat, itse en käytä normikosmetiikkaa, ja luonnonkosmetiikkaa tuolta saa tosi huonosti.

Mistään ei saa yhtä halvalla yrttiteetä kuin Normalista.

Vierailija
32/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman negatiivista. Ole viisikymppinen ja löydän tuolta tuotteita, joita osti Keski-Euroopasta

Hyvät valikoimat. Löytyy teille kosmetiikkaa käyttämättömillekin siivoustarvikkeita.

No tuntui että siellä on pelkkää meikkiä ja kempparia, kirkkaassa valaistuksessa. Jalkahoitotuotteista ei edes löytynyt sopivaa. Siivoustarvikkeita saa ihan Tokmannilta tai muualta. Jopa kirjakauppa kiinnosti enemmän.

Vaikutat tylsältä.

Selvä. Luulen että olemme vain erilaisia kauppamieltymyksiltä.

Vierailija
33/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kannata lähteä. Ainakin myymälä, jossa itse kävin, oli todella pieni ja muistutti Tigeria. Valikoima lähinnä krääsää ja saippuaa. Soivaa saippuaa, palasaippuaa, hammastahnaa, -harjaa, suihkugeelejä, jotain meikkejä, kynsiharjaa yms. Jos sattuu olemaan kauppakeskuksessa, jossa muutenkin asioit, niin käy ihmeessä. Muuten edessä on turha reissu.

Totta. Aika plastista ja muovista. Jos tavoite on löytää varpaanerottelija tai lasten kuviosukat, sellaiselle paikka sopii.

Vierailija
34/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä höpiset? Ei löydy mulle mieleisiä tuotteita. Kyllä mä käytän kosmetiikkaa. Mm. dödö, hammastahna, suihkugeeli ja kasvon ihonhoitotuotteet. Mä käytän ammattisiivouksen tuotteita.

T. 52v.

Vierailija
35/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kaupassa 300 ml Natusanin baby shampoosta 3.5€. Normalista saan saman shampoon 500 ml ja maksaa tuon 3.5€.

Myös Ivy Aian öljyputsari taisi olla joku 6.60€ ja samaa myydään nettikaupoissa 9-10 eurolla.

Vierailija
36/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida sitten, että kodin pesuaineet ovat pienemmissä pakkauksissa kuin esim. Tokmannilla.

Vierailija
37/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kosmetiikkaa käyttäville.

Vierailija
38/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä niin sittenpähän näet omin silmin onko kauppa tarpeisiisi sopiva vai ei. Yksi kun tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Hintataso ei päätä huimaa ja valikoima on laaja, jos siis käy isossa myymälässä eikä pienessä. 

Vierailija
39/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sain 13 eurolla hiustyypilleni sopivan hyvälaatuisen shampoon ja hoitoaineen, suihkusaippuan, vanulappuja ja hammasharjan. Mielestäni kannatti käydä.

Vierailija
40/83 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure&care ihanat kosteusvoiteet saa vihdoin suomesta Normalista. Ostan aina kun pääsen käymään.

Nivean iso bodylotion pumppupullossa oli hyvä tarjous.

Hammastahnaa jos on jokin pakettitarjous, hyvä hopeashampoo nykyään aina sieltä.

En nyt lähtis varta vasten sinne jos matkaa on, mutta kannattaa ehdottomasti käydä jos on hoodeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme