Mitä teet jos sulle jaetaan väärää postia?
Kommentit (51)
Laitan roskiin. Jos on kirjekuori, josta ei tiedä mitä on sisällä, avaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin lähin posti 5 km:n päässä....
Ap[/quote Ja koskaanko et kulje sen ohitse?Et käy kaupassa tai ylensä ostoskeskus kauppakeskus joissa on aina myös postin ketainen laatikko.Painaa siis väärin jaettu posti?
Vierailija kirjoitti:
Avasin vahingossa saman kadun asukkaan perintäkirjeen. Vein hänelle käteen ja selitin että oli vahinko.
Kerroin myös osanottoni perinnan johdosta. Vinkkasin myös hyvöstä kirpputorista ja että laputettaavaa löytyy kivasti alelaareista.
Älä puhu paskaa.
Eipä mulla ole teoriassa mahdollisuutta päästä käsiksi kenenkään postilähetyksiin jotka on jakavan yrityksen vastuulle jätetty. Piste.
Asun tässä kämpässä nyt kolmatta vuotta. Yhä edelleen edellisen asukkaan ilmeisen tärkeitäkin kirjeitä tulee minun laatikkooni. Ensimmäiset pari kk vein kirjeet postiin. Sitten kysyin sieltä mitä minä tälle asialle teen ja Postissa ihana ja ymmärtäväinen aspa sanoi että heitä roskiin, ei ole sinun murheesi. Ja niin olen tehnyt siitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viette kaikki väärin jaetut postin laatikkoon?
Postia jakaa muutkin kuin posti.
Ei se ole silloin postia.
Kyllä se vain on ihan postia. Monet firmat käyttää juurikin muita jakajia kuin postia. Esim. pankit ja lehtifirmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viette kaikki väärin jaetut postin laatikkoon?
Postia jakaa muutkin kuin posti.
Täytyy rehellisesti sanoa, että ei voisi tämä fakta vähempää mua kiinnostaa. Palautan sen keltaiseen laatikkoon sen väärin jaetun postin, setvikööt sitten jakeluyhtiöt keskenään miten asian hoitavat.
"muiden jakeluyhtiöiden väärin jakamia lähetyksiä ei pidä laittaa Postin kirjelaatikoihin, vaan noudattaa muiden jakeluyhtiöiden ilmoittamaa palautusmenettelyä"
Ei ole mun tehtävä selvittää näitä palautusjuttuja.
Yhdessä asunnossa tuli koko ajan edellisen postia, lopulta vaan laitettii kierrätykseen, eihän se meidän vastuulla ollut ettei ollut ilmoittanut uutta osoitettaan. Nykyiseen tulee joskus 30v täällä asuneen lääkärilaskuja ja niihin kirjotetaan että ei asu täällä ja silti tulee, noin pari krt vuodessa. Sitte joskus viety jos läheltä väärin jaettu nii sinne. Eli jos haitta olisi jatkuva varmaan menis kierrätykseen taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin lähin posti 5 km:n päässä....
Ap[/quote Ja koskaanko et kulje sen ohitse?Et käy kaupassa tai ylensä ostoskeskus kauppakeskus joissa on aina myös postin ketainen laatikko.Painaa siis väärin jaettu posti?
Käyn mutta varsin harvoin. Ehkä menee kuukausi ennen kuin kirjeen vien.
Ap
Olen useaan otteeseen kirjoittanut jaettu väärin ja samat kirjeet vaan jaetaan uudelleen meidän osoitteeseen. Mitenköhän saa tehtyä postille selväksi etten vie enää yhtäkään kirjettä?
Avasin vahingossa saman kadun asukkaan perintäkirjeen. Vein hänelle käteen ja selitin että oli vahinko.
Kerroin myös osanottoni perinnan johdosta. Vinkkasin myös hyvöstä kirpputorista ja että laputettaavaa löytyy kivasti alelaareista.