Olet mitä syöt - Elena Vikström
Miten joku on pystynyt elämään pelkällä mässyllä ja herkuilla ja karkeilla koko ajan. Ja pidemmän aikaa vielä.
Itselläni tulis tuollainen ruokavalio korvista ulos jo parissa päivässä. Huh.
Kommentit (31)
Ei ylipaino mistään päivärytmistä johdu. Ihan kunnolla ja terveellisesti pystyy syömään ja liikkumaankin, vaikka valvoisi aamuyöhön ja nukkuisi puoleen päivään. Itselläni on juuri sellainen päivärytmi.
Vierailija kirjoitti:
Syökö Elena Vikström siis Elena Vikströmejä?
Todellakin. Pari Elenaa menee päivässä.
Kyllähän tuossa vähän ristiriitaistakin oli. Ja jotenkin on vaikea uskoa, että ihminen ei ole kolmekymppiseksi nähnyt tai syönyt kotiruokaa ikinä.
Mutta hyvä elämänmuutos. Toivotan hänelle onnea.
Kg? Osaako joku sanoa, paljonko Elena painoi/painaa?
Nyt tiedämme vastauksen kysymykseen: "Ken söi kesävoin?".
Vierailija kirjoitti:
Mä elän välillä noin kun on kiireistä, meillä miehen kanssa 3 yritystä ja 5 lasta + 4 lemmikkieläintä. Arki on hektistä ja vaikka meillä joko mies tai minä kokkaillaan lapsille terveelliset pöpöröt niin välttis ite ei kerkee niitä syödä ja sit tulee vedettyä suklaapatukkaa useita päivän aikana ja joku karkkipussi on koko ajan autossa käden ulottuvilla ja mäkkärin autokaista erittäin tuttu.
Olen hoikka 38v nainen, vaikka syön ihan hemmetin huonosti niin liikun myös paljon.
Tuskin tuommoisella ruokavaliolla jaksat. Joten menepäs muualle satuilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Komea nainen.
Se on transsu!
Kyllä se herkkujen syömisen lopettaminen oli tosi helppoa, sano entinen mies.
Huvitti kun elena sanoi jopa kävelleensä kasvojenkohotukseen, kun se lääkäri kysyi liikunnasta😆
Oli paha katsoa kun sillä oli kauhee kusihätä.( Joo, kasvikset laittaa nesteet liikkeelle ja jos jättää suolaset.) Pääsi kai sitten veskiin kun pysty hienosti vannetta pyörittää. Jossain muussaki kohtaa se seiso sen näköisenä et kohta lirahtaa... Jos on yliaktiivinen rakko niin Pippa olisi voinnut määrätä vaivaan lääkkeen.
Kerro, minkälainen päivärytmi pitäisi opetella?