Tosi harvalle suomalaisnaiselle sopii punainen ja musta
Kommentit (9)
Pikkujouluihin voi laittaa myös vihreää ja sinistä päälle;)
Ite käytän jouluna vihreää, se sopii mulle tosi hyvin. Myös valkoisen sävyt käyvät pikkujouluihin kun vähän tuunaa talviteemaksi:)
mulle ei sovi, tummantummanruskea tukka ja kalpeaihoinen olen, mutta musta saa mut näyttämään vanhalta ja väsyneeltä, punainen taas korostaa ohutta ihoani, eli poskien iho punertaa ja se korostuu.
punainen muuten sopii hyvin esim. latinoille, joilla tumma iho ja tumma tukka. kuten äitini. minä en :(
kun tummat saa näyttämään just vanhalta ja väsyneeltä ja ihan vaaleat tosi kipeeltä, mun iho on ihan kumman värinen, sellanen kalpea, kellertävä, ei yhtään niinkuin lumikilla,
muutamat mustat housut ja hame on, mutta ei ensimmäistäkään yläosaa. beige, harmaa, vaalean sininen, valkoinen, vihreä sopivat paremmin.
mutta ohueen, punakkaan ihoon ei tuo punainen sovi mitenkään!!!! Ja vielä näin joulun alla pikkujouluissa aina näkee punaista yhdistettynä mustaan ja sitten ollaan niin tyylikkäitä ja jouluisia punaisissa topeissa ja nenissä =D
Värikonsultilla käynti kannattaisi itse kullakin. Itse kun kävin, niin huomasin tosin että niitä värejä jotka saavat ihon kuulakkaaksi ja sileännäköiseksi, löytyykin vaatekaapista ihan automaattisesti.
Oikeat värit korostavat hiusten ja silmien väriä, saavat ihon näyttämään sileämmältä, omituinen juttu !!!