Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi harvalle suomalaisnaiselle sopii punainen ja musta

Vierailija
16.11.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ohueen, punakkaan ihoon ei tuo punainen sovi mitenkään!!!! Ja vielä näin joulun alla pikkujouluissa aina näkee punaista yhdistettynä mustaan ja sitten ollaan niin tyylikkäitä ja jouluisia punaisissa topeissa ja nenissä =D

Värikonsultilla käynti kannattaisi itse kullakin. Itse kun kävin, niin huomasin tosin että niitä värejä jotka saavat ihon kuulakkaaksi ja sileännäköiseksi, löytyykin vaatekaapista ihan automaattisesti.

Oikeat värit korostavat hiusten ja silmien väriä, saavat ihon näyttämään sileämmältä, omituinen juttu !!!

Vierailija
2/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun iho on väärän värinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluihin voi laittaa myös vihreää ja sinistä päälle;)

Ite käytän jouluna vihreää, se sopii mulle tosi hyvin. Myös valkoisen sävyt käyvät pikkujouluihin kun vähän tuunaa talviteemaksi:)

Vierailija
4/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin eräs Lumikki

Vierailija
5/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väreistä mulle parhaiten käy nimenomaan musta ja punainen.

Vierailija
6/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei sovi, tummantummanruskea tukka ja kalpeaihoinen olen, mutta musta saa mut näyttämään vanhalta ja väsyneeltä, punainen taas korostaa ohutta ihoani, eli poskien iho punertaa ja se korostuu.

punainen muuten sopii hyvin esim. latinoille, joilla tumma iho ja tumma tukka. kuten äitini. minä en :(

Vierailija
7/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tummat saa näyttämään just vanhalta ja väsyneeltä ja ihan vaaleat tosi kipeeltä, mun iho on ihan kumman värinen, sellanen kalpea, kellertävä, ei yhtään niinkuin lumikilla,

Vierailija
8/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luumu ei sovi jos on punertava iho, mutta sopii hyvin kellertävälle.

Vierailija
9/9 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamat mustat housut ja hame on, mutta ei ensimmäistäkään yläosaa. beige, harmaa, vaalean sininen, valkoinen, vihreä sopivat paremmin.