Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini on suomenkielinen ja äänestää rkptä

Vierailija
17.01.2023 |

Mikä järki tossa on?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten,jokainen äänestää ketä haluaa,ei kuulu sulle.

Vierailija
2/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, typeryydestä kun ei voi sakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys: Mistä sinä sen muka tiedät, mitä puoluetta hän äänestää?

Vierailija
4/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja kerran äänesti jossain vaaleissa Stefan Wallinia. Kuoli pian sen jälkeen. Siis äitini. Hän oli 96-vuotias.

Vierailija
5/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, typeryydestä kun ei voi sakottaa.

Ei ole typerä. On fiksu.

Vierailija
6/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on ruotsinkielinen eikä ole ikinä äänestänyt RKP:tä, vaan vasemmistopuolueita.

Vierailija
7/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tehneensä vaalikoneen ja tajusi sen jälkeen, että Suomessa on kaikki hyvin. Kuulemma rkp on ihan sama puolue, joten ääni heille on ääni suomalaiselle ihan hyvä politiikalle. Ja kertoi tämän itse :D

Vierailija
8/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rkp on muuten ihan ok puolue, vain kielikysymys on heillä vinksallaan. Hehän ovat poliittiseeti ehkä liberaalein puolue.

Vierailija
9/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on oman elämänsä Hyacinth Bukee? Tai tässä tapauksessa Frida-Lisa (kirjoitetaan Riitta-Liisa).

Vierailija
10/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä löytyy paljon tätä vanhempaa polvea, joka kuvittelee, että bättrefolket tarttuu, kun niitä vähän äänestellään.

Vierailija
11/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo tehneensä vaalikoneen ja tajusi sen jälkeen, että Suomessa on kaikki hyvin. Kuulemma rkp on ihan sama puolue, joten ääni heille on ääni suomalaiselle ihan hyvä politiikalle. Ja kertoi tämän itse :D

Itseasiassa äitisi on nero.

Vierailija
12/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän ko. puoluetta, koska lapseni ovat ruotsinkielisiä.

Vierailija
13/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rkp on muuten ihan ok puolue, vain kielikysymys on heillä vinksallaan. Hehän ovat poliittiseeti ehkä liberaalein puolue.

Täysin ristiriitainen puolue. Onko muka liberaalia pakottaa joka kouluasteella ala-asteelta yliopiston asti opiskelemaan täysin turhaa ja tarpeetonta pakkoruotsia? Vain siksi, että nämä narsistit saavat jotain sairasta tyydytystä suomenkielisten kyytyttämisestä.

Vierailija
14/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä löytyy paljon tätä vanhempaa polvea, joka kuvittelee, että bättrefolket tarttuu, kun niitä vähän äänestellään.

Huomattava osa ruotsinkielisistä on bondefolkkia tai muuten ihan vanliga människor. Tavis -Ekholmit eivät ole mitään ihme bättrefolkia.

Vierailija
15/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhden asian puolueet ovat erittäin usein ääriliberaaleja, ei tarvitse välittää kuin siitä yhdestä asiasta eli tässä tapauksessa pakkoruotsista. Kielikysymyksessä sitten ollaankin äärikonservatiiveja :/

Vierailija
16/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon äänestänyt joskus RKP:tä. Ehkä äänestän nytkin. Oon ihan suomenkielinen ja asun pienellä paikkakunnalla Etelä-Pohjanmaalla.

Vierailija
17/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi ei toi mitään, mutta mulla on venäläinen nimi ja olen äänestänyt perussuomalaisia monta kertaa:)

Joidenkin mielestä käsittämätöntä. 

Vierailija
18/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ei toi mitään, mutta mulla on venäläinen nimi ja olen äänestänyt perussuomalaisia monta kertaa:)

Joidenkin mielestä käsittämätöntä. 

Kuinka niin käsittämätöntä? Elinkeinoelämän valtuuskunnan tutkimuksen mukaanhan persut on Suomen Venäjä-myönteisin puolue.

Vierailija
19/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kokoomus se vaan on joten joutaa ROMUKOPPAAN siis ei jatkoon..

Vierailija
20/25 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on myös juksannut sinua joulupukilla. Ehkä jopa sanonut rakastavansa sinua...