Cafe Neuhaus tai Chjoko - kokemuksia ja vinkkejä onnistuneisiin ostoksiin! :)
Mieheni rakastaa suklaata, muttei ole kovin ennakkoluuloton. Ts suosii aina samoja suklaita ja lempisuklaansa taitaa olla rehti Fazerin sininen ;) Tahtoisin yllättää hänet muutamalla käsintehdyllä suklaakonvehdilla. Onko kenelläkään kokemuksia ko sulkaaleipomoista? Mitä kannattaisi kokeilla?
Kommentit (11)
Neuhausissa on "teollisempaa" tuotantoa. Osa on tosi äkkimakeita. Chjokosta saa myös suklaisia kakkuja, pieniäkin sellaisia.
jotain kaakaista juomaa. Chilikaakaota? Tummasta suklaasta jotain kaakaota?
ja siinä kyllä musta kaikki maut olivat aika eksoottisia verrattuna ihan perussuklaaseen. Niin että jos miehesi on aika perinteisen maitosuklaan ystävä niin sun kannattaa varmaan itse käydä ensin vähän maistelemassa niitä makuja - siitä mun rasiastani olisi varmasti jäänyt konservatiivilta syömättä suurin osa.
Chjocolle piste. Makuja on vain tosi monia joten vaikea sanoa, mikä olisi paras miehellesi. tavallista on, että niiden konvehteja voi syödä 1-2 kerrallaan, kun taas fasun sinistä menee monta palaa. Makean himo loppuu aiemmin, mikä lienee hyvä asia. :) marjamuruilla koristeltu suklaa on mun makuuni..
Chjokon praliinit on parhaita maistamiani, niitä kannattaa nappailla omien makumieltymysten mukaan sellaisiin kokeilurasioihin. Omia suosikkejani on erilaiset marjaisat ja merisuolalla maustetut praliinit.
Miistako vanha Neuhaus on nyt Ateneuminkujalla
0400408847
Meillä nyt on laaja valikoiman
Mutta olemme muuttaneet Ateneuminkujalla
0400408847
Omat suosikkini löytyvät petris chocolate roomista <3 taivaallisia makuja! Rasiaan nappaan aina savustetun merisuolan, mustaherukan, passionin, tryffelin sekä jonkun villin kortin (viimeksi rubiinisuklaa). Harmi ettei oo enää Helsingissä mut näiden takia ajaa kyllä porvooseen milloin vain..
Neuhausissa on laaja valikoima. Suklaata löytyy jokaisen makuun.Lisäksi kaupungin paras suklaajuoma sekä löytyy pieniä suklaakakkuja