Ihmisestä näkee päältä, että hän on menossa ostamaan alkoholia
Näin tällaisen kaupan ulkopuolella, tein huomion, ja sitten näin hänet kaupan sisällä ja kyllä, alkoholiahan hän osti.
Kommentit (52)
Päältä? Minkä päältä? Katollako sä seisot ihmisiä kattelemassa, outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Alkoholissa ei ole mitään pahaa, sitä voi käyttää myös sivistyneesti. 😄 Se on ihan normaalia ottaa joskus lasi viiniä tai olut ruuan kanssa esimerkiksi.
Mielestäsi on normaalia juoda myrkkyä?
Älkää juoko vettä, veteen on moni kuollut.
Väittävät toisaalta että ilman vettä ihminen kuolee. Monimutkaista on. 😁👍
Jos vedän tänään kännit olen huomenna selvinpäin, mutta ap on huomennakin vainoharhainen.
Muista, ettei kaikki viinaa ostavat juo sitä itse vaan kotona voi olla juoppo, jolle sitä hakevat.
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnut, että yksi äijä käy joka päivä Alkossa.
Sinähän sen tiedät toisena asiakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Nyrpeät menee ostaan ruokaa, iloiset viinaa.
joo. ruokaa hakevien mammojen naamalta paistaa se nyrpeys, kun ovat menossa kotiin laittamaan ruokaa lapsille ja miehelle ja alkoon menevien naamalla on se odottava ilo, kun kohta vedetään perseet.
Paljastaako iloinen hyppely ja laukka askeleet kenties?
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä itse ostit?
Kanaa ja banaaneja. Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Alkoholissa ei ole mitään pahaa, sitä voi käyttää myös sivistyneesti. 😄 Se on ihan normaalia ottaa joskus lasi viiniä tai olut ruuan kanssa esimerkiksi.
Viinaa voi olla ilman kivaakin. Näitä huumorilausahduksia alkoholista on ihan hell paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä itse ostit?
Alkosta? Ei Seinäjoen Alkoista kyllä kanaa ja banaania saa.
Kai sen nyt tietää, kun askeleet suuntaa Alkoon. Hyvä kun muistutit, pitääpä käydä joku päivä hakemassa vaikka viiniä. Kauppojen 5% viinit on hirveää litkua.
Minulla on parempaakin tekemistä kuin katsoa kuka ostaa alkoholia ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos vedän tänään kännit olen huomenna selvinpäin, mutta ap on huomennakin vainoharhainen.
Nyt taisi tulla sinulle tuntematon sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä itse ostit?
Mikä alko noita myy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinaa voi olla ilman kivaakin. Näitä huumorilausahduksia alkoholista on ihan hell paljon.
Viinaa voi olla ilman kivaakin?? Niinku että viinaa voi olla mutta ei kivaa, no toki. Mutta jos ei ole viinaa niin ei sekään välttis ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset määrät mitä hän osti, tiistaipäivänä vielä... Tietenkin normaalia ottaa lasi viiniä ruoan kanssa vaikka sunnuntaina. Ap
Minä kävin ostamassa viskipullon lokakuun ensimmäisenä perjantaina. Huvitti, että joku luulee minun ostaneen perjantaipullon. Siitä on otettu nyt 3 rkl - leipomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitä itse ostit?
Alkosta? Ei Seinäjoen Alkoista kyllä kanaa ja banaania saa.
Aloituksessa puhutaan kaupasta. Sisälukutaito?
Meilläki akka puhuu leivästä vaikkei talossa ole viinan tippaakaan
Siitäkö sen huomaa että seisoo alkon edessä? Vai miten?
Mielestäsi on normaalia hengittää myrkkyä?