Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa raskauspahoinvointiin????

Vierailija
16.11.2006 |

Pikkukakkosta odotan viikolla 7 ja tänään alkoi järjetön pahoinvointi!! Mitä ihmettä voin syödä, kun mikään ei pysy sisällä? Tosin kävin lounaalla syömässä keiton, joka on nyt toistaiseksi ollut sisällä ok :0).

Työni on tosi kiireistä (radiossa), ja koko ajan en ehtisi napostelemaan.

Mitkä ovat sinun parhaat vinkkisi??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vk 41 alkaa helpottamaan!

Vierailija
2/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oksentanut kaikilta kolmelta lapseltani ekat 20vkoa, eikä siihen ole auttanut mikään!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni hyvin alas jäätelöt ja jotkut jogurtit.

Salmiakki, laku ja mandariinit myös meni alas.

Vierailija
4/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä kovasti, toivotaan että sinulla loppuisi aiemmin.

oksensin ensimmäisessä (kaksos)raskaudessani niin paljon, että painoni pysyi paikoillaan sinne rv20 asti. ja sillon todellakin söin paljon. pahoinvointini lakkasi vaan sillon kun söi, ja 15min. syömisen jälkeen oksensin. myös mehut ja vedet tulivat ylös. ei auttanut jäiset marjat tai muut poppakonstit.

sama juttu oli toisessa raskaudessa, mutta siinä se kesti vain rv16 asti. ja toisessa painoni putosi 3kg, ja alkoi nousta vasta rv30. enkä edes ole mikään lihava.

itse tein aina aamulla mielessäni päivän ruokalistan. ajattelin aina eri ruokalajeja, leipiä yms. sen ruoan kohdalla missä ei alkanut oksettaa pysähdyin, ja mies lähti ostamaan sitä kaupasta. se saattoi olla lauantaipussi tai hernekeitto, kunhan jotain. ja sitä sitten söin sen päivän. ja oksensin...

huh, tulipa tarinoitua. tsemppiä paljon, ei se kauaa kestä! :)

Vierailija
5/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy nyt HETI ostamassa apteekista inkiväärikapseleita. Auttaa! En olisi muuten selvinnyt kolmannesta odotuksesta ilman tiputusta. ekasta olin jo kuukauden tiputuksessa. eli inkivääriä matkapahoinvointiin ja alkuraskauden pahoinvointiin!!

Vierailija
6/6 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika tehokas dietti, lähti melkein 5 kg vaikken kertaakaan oksentanut.

Toi Fenix oli kyllä mun pelastaja, sopivan raikasta/makeaa/kirpeää/hapokasta, vei hyvin ällön olon hetkeksi pois.